Wow dat is wel weinig volgens mij! Ik kreeg toen mn ouders op vakantie waren 50 voor een week, en daar hoefde ik geen brood/beleg voor te kopen (lag nog in de vriezer). En zelfs daar kon ik overheen gaanquote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen 40 euro ga pinnen en daar moet ik het de hele week mee doen! Voor mijn doen is dat weinig (), maar ik ga ervoor zorgen dat ik het red!
Volgens het nibud zou iemand van mijn leeftijd en situatie (eenpersoonshuishouden) namelijk rond moeten komen van 40 euro per week.
En ik ga al mijn uitgaven bijhouden in een kasboekje. Ik heb er eigenlijk wel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 28-02-2010 20:07:32 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja ik ben ook heel erg benieuwd of het me gaat lukken! Normaal geef ik véél meer uit. Als het veel te krap blijkt te zijn, kan ik er altijd nog 50 euro van maken bijv., maar ik ga gewoon mijn best doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow dat is wel weinig volgens mij! Ik kreeg toen mn ouders op vakantie waren 50 voor een week, en daar hoefde ik geen brood/beleg voor te kopen (lag nog in de vriezer). En zelfs daar kon ik overheen gaan.
@Merel: leuk zeg!
[ego]
Ik ga denk ik zo maar eens naar het vriendje. Ik ben nu zo gestresst dat er niets meer uit mn handen komt en zit als een dood vogeltje voor mn pc. Om er vervolgens achter te komen dat de lowlands kaartjes ook bijna zijn uitverkocht en ik heb nog steeds mn CJP code niet binnen (dus kan nog niet bestellen). Laat het maar snel volgende week zijn.
[/ego]
Netjes! Volgens het Nibud geven een man + vrouw (die samen wonen) samen 362,70 euro uit aan voeding per maand.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:55 schreef Syrena het volgende:
Toen ik nog samenwoonde hadden we een boodschappenbudget van 200 euro per maand en dat ging prima. Hield er meestal nog wat van over.
Zij gelooft in mij op NED3quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat hele boef zoekt vrouw niet in de gids........
Ik dacht dat je samenwoondequote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zoenennnn![]()
Luidruchtig zoenen![]()
Luidruchtig, ehm, de liefde bedrijven ()
![]()
![]()
Bovenstaande met huisgenoten
Het heet 'Zij gelooft in mij': http://zijgelooftinmij.ncrv.nl/quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat hele boef zoekt vrouw niet in de gids........
Klopt, dus ik mag luidruchtigquote:
Nee dat is te ver weg en mn broertje heeft al wel een Lowlands kaartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik zie een leuke avondinvullingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zoenennnn![]()
Luidruchtig zoenen![]()
Luidruchtig, ehm, de liefde bedrijven ()
![]()
![]()
*klingggg*quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
* XcUZ_Me slorpt luidruchtig van haar wijn
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
In Slank delen dat je sex gaat hebben:![]()
Ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
*klingggg*
Ik heb m'n eerste wijntje al op
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. En nu ben ik heel luidruchtig thee aan het zetten!
Nee, we hebben er goed op gelet stil te zijn. En ja, misschien heeft hij me wel een keer gehoord. Maar, dan was het altijd nog in mijn kamer, en niet in de woonkamer. Ik zat ook wel eens met de Duutser in de woonkamer, maar dan zaten we altijd gewoon te studeren aan tafel. Voor alle andere zaken gingen we naar mijn kamer....quote:Op zondag 28 februari 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben jij ook luidruchtig geweest met je Duitser, je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |