abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78571416
Fijn LB! Geniet van je wijn

OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOEN Ik mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.

Zucht En fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78571686
Toevoeging aan de lijst
D: valess met gebakken aardappelbolletjes en witte bonen met stoofpeertjes
T: chocoladeijs
Vol nu.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:29:14 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78571762
Geweldig idee Syrena

Fijn dat je nog leeft trouwens. De boom staat nog?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:31:17 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78571839
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik had een heel lief mailtje van mn vriendin , met excuses dat ze zo fel was geweest, en dat ze ook wel wist dat andere mensen misschien minder op hun carrière gericht waren dan zij, en dat ze wel snapte dat ik samen met mn vriend beslissingen moest nemen. En dat zij nu ook maar in Enschede zit waar ze helemaal niet wil zitten, zonder vriendinnen, alleen maar vanwege een baan

Dus ik heb net een heel lange mail teruggeschreven, met alle overwegingen nog eens onder elkaar. Fijn voor mezelf en goed voer voor als we elkaar weer zien

* LB tevreden wijntje verder drinkt
Dat is fijn. En het klinkt als een goede vriendschap dat je het oneens kunt zijn, daar zelfs een te fel standpunt over in kunt nemen en daar -eventueel later- op een normale manier over kunt praten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78571982
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik. . Leuk dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
Haha, ik had echt een enorme innerlijke strijd tussen de spare-ribs en de zalm

Wat fijn van het mailtje van je vriendin Lady!

Ik lees nu net de discussie over vriendschappen en even een voor MoBlo. Vind het heel rot en begrijp het ook wel...
  zondag 28 februari 2010 @ 22:35:06 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78572029
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:

OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOEN Ik mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.

Zucht En fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
Eensch

Ik vind het ook frustrerend dat bij zoveel leuk ondergoed het hoofdbestanddeel polyester is Dat zweet
Zelfs bij de Hema, die toch bekend stond om de degelijkheid hebben ze nu allemaal leuke behaatjes met bijpassende slips maar dan van polyester

H&M heeft (had?) wel veel katoenen hipsters trouwens
  zondag 28 februari 2010 @ 22:35:22 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78572042
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:

Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.
Webshop zeg je? Goed plan!

Bij de V&D hadden ze perfecte zwarte boxertjes Maar die hebben ze eruit gehaald en wat kwam ervoor in de plaats? Inderdaad, bungelbilboxers.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78572118
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig idee Syrena

Fijn dat je nog leeft trouwens. De boom staat nog?
I'm still alaaaaajv Waaien is ook ver opgehouden gelukkig, anders moest ik met oordoppen in slapen.

Ik vond het ook wel een goed idee van die site. En dan de basis collectie bestaand uit een t-shirt BH en eentje zonder padding en dan allemaal verschillende kleuren, zoals bij American Apparel. En dan ook BettyBalls verkopen ( http://www.bettyball.com/ ) Alleen goedkoper En dan nog een collectie met dessins + broekjes.

En een beetje redelijke prijzen, de basis-BH's zo rond de 15 euro, drie broekjes erbij 10 euro ofzo. Hmmm.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78572122
H&M heeft heel fijne boxertjes van 95% (biologisch) katoen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78572218
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.
Webshop zeg je? Goed plan!

Bij de V&D hadden ze perfecte zwarte boxertjes Maar die hebben ze eruit gehaald en wat kwam ervoor in de plaats? Inderdaad, bungelbilboxers.
Oja, en de basiscollectie blijft hetzelfde. Niks zo irritant als ineens een kleur niet meer te krijgen is, of die lekker zittende onderbroeken die uit de collectie gaan

Ik scoor mijn onderbroeken voornamelijk bij de Zeeman, die hebben gewoon katoen. Al moet ik soms nog goed zoeken voor een goed model. Maar ik heb er wel een paar, rip ik die voor de site
  zondag 28 februari 2010 @ 22:41:05 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78572281
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
H&M heeft heel fijne boxertjes van 95% (biologisch) katoen.
Ik heb altijd probleem dat mn bips te groot is, dan koop je ze horizontaal een maat groter, maar zijn ze verticaal alsnog klein, zeg maar Maar ik ga er wel maar eens checken, want die van H&M heb ik dacht ik de laatste tijd niet geprobeerd
pi_78572289
Ik heb dit model van H&M

Maar daar ontsnappen mijn billen uit aan de onderkant
pi_78572325
Ik geloof niet dat ik het probleem van de ontsnappende billen ken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78572386
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Eensch

Ik vind het ook frustrerend dat bij zoveel leuk ondergoed het hoofdbestanddeel polyester is Dat zweet
Zelfs bij de Hema, die toch bekend stond om de degelijkheid hebben ze nu allemaal leuke behaatjes met bijpassende slips maar dan van polyester

H&M heeft (had?) wel veel katoenen hipsters trouwens
Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.
pi_78572404
Dubbel!
Nou ja, de h&m en hunkemöller hebben wat mij betreft ook fijne undies, maar misschien vindt maria die 'wiebelbillen'.
pi_78572457
Mannen vinden het sexy, ik vind het vreselijk ongemakkelijk zitten
pi_78572513
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.
Die heb ik idd gezien, maar ik vond het roze te fel afsteken bij het paars (Ik ben al een paar jaar geen meid meer......vandaar ).
  zondag 28 februari 2010 @ 22:47:48 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78572603
Ik zwicht vaak voor ondergoed in de uitverkoop, maar ik koop echt nooit meer een bh die ik niet uitgebreid heb gepast heb eigenlijk geeneen bh meer die goed zit. Zelfs de dure triumph is erg uitgelubberd en zit dus niet goed meer. Dus misschien moet ik ook maar eens naar mn omvang gaan kijken. Ik meet altijd 76, maar misschien moet ik dan ook wel omvang 70 gaan zoeken? En dan op het ruimste haakje beginnen uiteraard.

Slips/hipsters heb ik minder moeite mee, behalve dan als ze inderdaad als een string gaan zitten, want als ik dat wou, kocht ik wel een string Om die reden geen Zeemanslips meer voor mij
pi_78572619
Oh en een vriendin van me wil me weer koppelen Ik heb de vorige gezien (die had goddank na 3 weken al een vriendin, dus was ze te laat). Maar deze zou geen doorlopende onderkin hebben. Dus. Ik heb wel eerst foto's ge-eist.
pi_78572688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dit model van H&M
[ afbeelding ]

Maar daar ontsnappen mijn billen uit aan de onderkant
ja ik heb die broekies ook, omdat ze niet zo tekenen op mn heupen, maar ze kruipen wél omhoog en tussen mn billen. irritant! wedgies zijn stom!

bleuh ik heb trek in heel veel lekkere dingen. gelukkig heb ik niks in huis en is het bedtijd. even mn tasen voor morgen inpakken en kleertjes klaarleggen, en de afwas doen, dan hoef ik me morgenochtend alleen onder de douche te slepen...

trustels! xxx
Kwak
pi_78572741
Ik heb geen trek in lekkers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga nu ook slapen
  zondag 28 februari 2010 @ 22:51:51 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78572812
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik heb geen trek in lekkers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga nu ook slapen
Lekker!

En truste Kwak & Syrena
pi_78572869
Ik moet ook beginnen aan financieen bijhouden, heb nu veel te lang m'n kop in het zand gestoken. Een vriend van me vroeg vanavond of ie me ermee moest helpen, toen we het erover hadden en ik ineens heel sip keek Dus jeej. En ik ga ook zeker aan de weeklijstjes!
  zondag 28 februari 2010 @ 22:59:11 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78573179
Aw Shiny, financiën bijhouden is kut Ik probeer nu ook manieren te verzinnen om geld te besparen, zoals bijvoorbeeld meer dingen kopen die ik meerdere dagen kan eten / gebruiken voor eten Zoals soep voor meerdere dagen enzo! En Euroshopper is mijn vriend

Nu ga ik nog een aflevering Supernatural kijken en dan maffen! Trusten!
pi_78579691
Mogge!
Echt iets voor mij, de sleutel van mn kabelslot is afgebroken en de fietsenmaker is nog niet open...
Dat wordt lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')