Dat is fijn. En het klinkt als een goede vriendschap dat je het oneens kunt zijn, daar zelfs een te fel standpunt over in kunt nemen en daar -eventueel later- op een normale manier over kunt pratenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een heel lief mailtje van mn vriendin, met excuses dat ze zo fel was geweest, en dat ze ook wel wist dat andere mensen misschien minder op hun carrière gericht waren dan zij, en dat ze wel snapte dat ik samen met mn vriend beslissingen moest nemen. En dat zij nu ook maar in Enschede zit waar ze helemaal niet wil zitten, zonder vriendinnen, alleen maar vanwege een baan
![]()
Dus ik heb net een heel lange mail teruggeschreven, met alle overwegingen nog eens onder elkaar. Fijn voor mezelf en goed voer voor als we elkaar weer zien
* LB tevreden wijntje verder drinkt
Haha, ik had echt een enorme innerlijke strijd tussen de spare-ribs en de zalmquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had je de spare ribs nog aan willen raden maar was dat vergeten, maar het is niet nodig geweest zie ik.. Leuk dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
Eenschquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Fijn LB! Geniet van je wijn![]()
OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOENIk mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag
Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.
ZuchtEn fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Fijn LB! Geniet van je wijn![]()
OMG, ik zou bijna beginnen met mijn brainstormidee dat ik laatst had. Namelijk een webwinkel starten die BH's met bijpassende slips verkoopt en dan van KATOENIk mot geen lycra of andere kunstvezel aan mijn kont de hele dag
Ik wil gewoon 1 BH en dan een driepak bijpassende slips of hipsters, VAN KATOEN. Er mag best een leuk kantje langs, als datgene wat mijn bips en aanverwante zaken raakt maar van KATOEN is.
ZuchtEn fatsoenlijke onderbroeken, niks waar m'n kont half uit hangt, met van die namen als "Brazilian". We wonen in Nederland en we willen stof om de billen ja
I'm still alaaaaajvquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig idee Syrena![]()
Fijn dat je nog leeft trouwens. De boom staat nog?
Oja, en de basiscollectie blijft hetzelfde. Niks zo irritant als ineens een kleur niet meer te krijgen is, of die lekker zittende onderbroeken die uit de collectie gaanquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo ontzettend WAAR!!! Dood aan stomme stofjes en kriebelrandjes en prikapplicaties en reetveters! Ik wil katoenen boxers die mn bips bedekken en ook niet ergens halfslachtig aan mn achterste hangen alsof ze een soort weg naar de vrijheid zoeken. En mn billen willen er ook niet uitbungelen, want dan wordt vaak aforementioned reetvetereffect weer bewerkstelligd.
Webshop zeg je? Goed plan!
Bij de V&D hadden ze perfecte zwarte boxertjesMaar die hebben ze eruit gehaald en wat kwam ervoor in de plaats? Inderdaad, bungelbilboxers.
Ik heb altijd probleem dat mn bips te groot is, dan koop je ze horizontaal een maat groter, maar zijn ze verticaal alsnog klein, zeg maarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
H&M heeft heel fijne boxertjes van 95% (biologisch) katoen.
Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eensch
Ik vind het ook frustrerend dat bij zoveel leuk ondergoed het hoofdbestanddeel polyester isDat zweet
Zelfs bij de Hema, die toch bekend stond om de degelijkheidhebben ze nu allemaal leuke behaatjes met bijpassende slips maar dan van polyester
![]()
H&M heeft (had?) wel veel katoenen hipsters trouwens
Die heb ik idd gezien, maar ik vond het roze te fel afsteken bij het paarsquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vorige week heeft ondergetekende bij hema een katoenen bh met bijpassende onderbroek gescoord voor het formidabele bedrag van 6 euro:-) wel moeten zoeken naar goede maat en het is paars met een roze randje.
ja ik heb die broekies ook, omdat ze niet zo tekenen op mn heupen, maar ze kruipen wél omhoog en tussen mn billen. irritant! wedgies zijn stom!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dit model van H&M
[ afbeelding ]
Maar daar ontsnappen mijn billen uit aan de onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu ook slapen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik heb geen trek in lekkersLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu ook slapen
En truste Kwak & Syrena![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |