HEEL NEDERLAND ZIT AAN DE TV TE KIJKEN VOOR HET SPANNENDSTE EVENEMENT VAN HET JAAR... DE FINALE VAN POPSTARS!!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Apotheose het volgende:
Niet eens op sbs??? De aandachthoer-zender? "HEEEL NEDERLAND KIJKT! HEEL NEDERLAND HEEFT HET OVER DE UITSPRAKEN VAN JORAN"
ja zoiets idd. Het is iig weer een leuk toneelspelletjequote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef alors het volgende:
Hier zit Terrorjaap toch achter? Volgens mij hebben die het beide gewoon bedacht en lachen ze zich nu helemaal ziek.
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef AskMe het volgende:
[SPECIAL] "Joran spreekt" 20:30 RTL 5
hier verder aub, OP is wat mooier
Te laat!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef AskMe het volgende:
Vind je? Alsof iemand die lap tekst gaat lezen, deze OP is tenminste lekker kort en duidelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef AskMe het volgende:
ieder z'n dingquote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vind je? Alsof iemand die lap tekst gaat lezen, deze OP is tenminste lekker kort en duidelijk
Omkopen met een frietpanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef YazooW het volgende:
TERRORJAAP IN DA HOUSE xD
Geeft die Joran een Princess frietpan als kado![]()
![]()
![]()
Ja, heb net ff gekeken, maar is afgeschermd voor niet-vrienden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Joran die een Hyves heeft met z'n eigen naam?
Hij is zelf failliet zei die ooit omdat ie z'n geld bij DSB had staan en dus maar 100.000 over hield wat inmiddels ook weer op was.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef FANN het volgende:![]()
Jaap heeft de gokschuld van Joran betaald?
het ligt er wel heeeeeeeeeel dik bovenop hé?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Kinga het volgende:
Jaap acteert ook weer. Je ziet het gelijk aan dat hoofd van hem.
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiendequote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef FANN het volgende:![]()
Jaap heeft de gokschuld van Joran betaald?
Ja doet / deed hij ookquote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiende
is ook gelul denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiende
Niet al te best dus. Maar hij heeft ook twee jaar in Thailand gezeten, daar zal ook wel het nodige geld doorheen zijn gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
hij moet toch ook levenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Hier liep Jaap al een jaar mee te leuren
Ik wist dat niet, maar als je het nu dan ineens allemaal ziet, is het bijna niet serieus te nemen ..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Het is tot nu toe ook nog niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
die nieuwslezer ?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Maar nu weet ik nog niet wie de voice over is. Beetje goedkoop.
Helaas net te laat voor een Oscar dit jaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Lijkt een beetje op Jeroen Nieuwenhuizen, maar dan niet zo diep qua stem.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Het is dezelfde gast die bij DGK de voice over deed. Jos Bergenhenegouwen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Hij eet elke dag friet en frikandellen volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef AskMe het volgende:
Die joran is echt dikker geworden trouwens
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Nu je het zegt ja..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is dezelfde gast die bij DGK de voice over deed.
en hamburgersquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij eet elke dag friet en frikandellen volgens mij.
Je zag toch aan het begin van de uitzending dat jaap hem die frietpan gaf. Wel zo netjes om hem dan ook te gebruiken als je zoiets kado krijgtquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pepijn nogwatquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.
Ja met zijn mooie frituurpanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
pepijn bierenbroodspot bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.
Jaap wilde na het winnen van DGK een soort praatprogramma op tv, en om aan de bak te kunnen moet je toch wat voor handen hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap niet echt wat Jaap met deze case te maken heeft
Dan ben je ook wel een complete debiel als je, wat was het, 1,3 miljoen ofzo, bij 1 bank weg zet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij is zelf failliet zei die ooit omdat ie z'n geld bij DSB had staan en dus maar 100.000 over hield wat inmiddels ook weer op was.
De Hyves van Jaap en de felicitatie van Joran natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stem is niet pepijn hoor..
En nogmaals, ik snap niet echt de link Terror Jaan en Joran vd Sloot
Ah, vandaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaap wilde na het winnen van DGK een soort praatprogramma op tv, en om aan de bak te kunnen moet je toch wat voor handen hebben.
Zodoende, maar hij raakte het nergens kwijt en hij kwam nergens aan de bak, laten we wel zijn, hij heeft totaal geen talent.
RTL5 kon er wel wat mee met een eigen insteek, zodoende.
Bierenbroodspot, staat hierboven ergens genoemd. Die bedoelde ik.quote:
Klinkt wel hetzelfde ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Tommy.Cooper het volgende:
nog even offtopic: de voice-over van de gouden kooi was Jos Bergenhenegouwen, misschien is hij het nu ook.
Nee het is idd die stem nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stem is niet pepijn hoor.. Als je hem wilt horen is er vanavond nog Reportage op 6
En nogmaals, ik snap niet echt de link Terror Jaan en Joran vd Sloot
Zo lijkt het net de broer van Jaapquote:
Hij is heus zijn geld niet waard, het was gewoon weer iets 'spraakmakends' van Jensen..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een complete debiel als je, wat was het, 1,3 miljoen ofzo, bij 1 bank weg zet.
Dat je niet eens de moeite neemt om even de regeltjes er op na te pluizen wat er kan gebeuren als de bank om valt dan verdien je eik gewoon ook die 1,3 miljoen niet.
Net goed dat die ongelikte dikke beer zn centen kwijt is als je het mij vraagt
nog zo'n kansloos kakfiguurquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is heus zijn geld niet waard, het was gewoon weer iets 'spraakmakends' van Jensen..
Zegt (zei) Jaap...quote:
wat dacht je van.. nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef AskMe het volgende:
nou is het maar de vraag hoe serieus wij dit als kijkers / mensen moeten nemen ..
Ongeveer een jaar geleden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Dit is allemaal al een tijdje geleden opgenomen toch? Wanneer precies is die bekentenis van het moeras gedaan?
niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef AskMe het volgende:
nou is het maar de vraag hoe serieus wij dit als kijkers / mensen moeten nemen ..
Ze geven nu ook vast een alibi door te wat mensen te laten zeggen dat het niet wettelijk is enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef Kinga het volgende:
Leuk detail, echte leugentesten hebben geen nut bij psychopaten/sociopaten. Die mensen hebben ook echt wat mis zitten in de hersenen waardoor ze niet nerveus worden etc. Dus die test pikt niks op.
Maar of Joran nou een psychopaat/sociopaat is..?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef Kinga het volgende:
Leuk detail, echte leugentesten hebben geen nut bij psychopaten/sociopaten. Die mensen hebben ook echt wat mis zitten in de hersenen waardoor ze niet nerveus worden etc. Dus die test pikt niks op.
En nu komt het pas naar buiten? hoe hebben ze dat zolang stil weten te houden? en moet de polizei daar niks van weten dan?quote:
wellicht een pathologisch leugenaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar of Joran nou een psychopaat/sociopaat is..?
echt een slappe aflevering jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
niet natuurlijk.
Dit is gewoon comedy, alleen zijn sommige kijkers in de waan dat beide heren bloedserieus zijn.
Die Jaap is zo twisted, daar geloof ik geen enkel woord van. En Joran is zo mogelijk nog erger
Zoiets is zeer aannemelijk, maar hij is echt schijtzenuwachtigquote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
wellicht een pathologisch leugenaar
hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
wellicht een pathologisch leugenaar
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neger geeft ook aan dat het een pathologisch leugenaar is
om te kijken of 't apparaat werktquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was dat bij het begin, met die cijfers
Op verzoek van Conjoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
hij voelt zich meer in thuis in het engelsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Omdat Joran het Engels makkelijker vind. Omdat hij daar bekender mee is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Dat wilde Joran.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
Sowieso, alles zit over de kleding heen. Dat mag toch sowieso niet als ze het secuur willen doen?quote:
neehee dan voelt Jorrantje zich wat meer op zijn gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
vandaar z'n trieste accentquote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat Joran het Engels makkelijker vind. Omdat hij daar bekender mee is.
LMAO. Inderdaad. Wat een triestheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor de tips, mocht ik ooit een leugendetectortest krijgen
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor de tips, mocht ik ooit een leugendetectortest krijgen
Ik mis Peter R!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
door die voice over denk ik de hele tijd dat ik naar seabert kijk
Maar of ze daar ook zo snel conclusies trekken als die griet..quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef Doler12 het volgende:
Leugendetector echt een faal apparaat en daarom wordt het ook nergens gebruikt behalve in de good old USA!
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
door die voice over denk ik de hele tijd dat ik naar seabert kijk
Niet dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
nou als ik die uitleg hoor over die leugendetector dan stelt dat dus niks voor,
zeker voor Joran met zijn pokerface.
die verslaat zo'n ding op zijn sloffies
Nog een ton?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef AskMe het volgende:
deze aflevering is echt zo hard in scene gezet
hoeveel zou joran hier voor krijgen ?
komen er meer afleveringen dan??quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef AskMe het volgende:
deze aflevering is echt zo hard in scene gezet
hoeveel zou joran hier voor krijgen ?
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
Nu snap ik ook waar de uitdrukking.
Je knijpt hem he?
Vandaan komt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef michiel_merk het volgende:
Ooh Knoops met een reactie, nu word het serieus
Ik zeg preventief ruimen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een psychopaat zeg.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Over manipuleren en leugens gesproken.
Hij heeft inderdaad nogal wat Peter-trekjes..quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Ik wacht totdat Jaap zn masker afdoet en zn fatsuit uittrekt en dat dan Peter R eruit komt.
Team Peter!
samen met z'n lijfwacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Ik wacht totdat Jaap zn masker afdoet en zn fatsuit uittrekt en dat dan Peter R eruit komt.
Team Peter!
Jaap die plukt hier ook lekker wat van mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
tering wat kansloos dat RTL hier een programma van maakt. Alleen maar omdat Peter R toen enorme kijkcijfers had. Dit is echt niets nieuws onder de zon.
Denk het niet, aangezien de naam van dat bureau dat die test afnam zo prominent in beeld kwam. Die willen natuurlijk professioneel voorkomen voor heel Nederland die nu zit te kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Is die hele leugendetectorshit nou volledig in scene gezet, of is het nou wel echt? (voor veel geld...)
Dat zeg je nu wel... maar ik leer zo toch wel een andere kent kennen van Jaap.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
tering wat kansloos dat RTL hier een programma van maakt. Alleen maar omdat Peter R toen enorme kijkcijfers had. Dit is echt niets nieuws onder de zon.
inderdaad om de kijkcijfers ja, het programma is een groot drama. tot lachwekkend aan toequote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel... maar ik leer zo toch wel een andere kent kennen van Jaap.
En het duurt nog tot tien uur ook. Als ik dat maar volhoud.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
22:00quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tot hoelaat gaat het eigenlijk door?
Totdat Joran breektquote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tot hoelaat gaat het eigenlijk door?
ook dat nog is. Het is puur gedaan voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaap die plukt hier ook lekker wat van mee.
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ook dat nog is. Het is puur gedaan voor de kijkcijfers.
zo kennen we rtl weer. Wanneer komt sbs en peter met een avondvullend tegenbericht?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
inderdaad om de kijkcijfers ja, het programma is een groot drama. tot lachwekkend aan toe
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.
haha, vroegquote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoelaat gaat je wekker morgen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.
hij heeft zijn vriendin in zee of in het moeras gedumptquote:
en visa versaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
Joran heeft Japie gewoon gebruikt om geld te krijgen.
En andersom natuurlijk ook. Jaap zal wel meer verdienen aan RTL dan wat die heeft uitgegeven aan Joran.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
Zoiets denk ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
en flaporen zi ik nu ineensquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
ah nu heeft Joran weer brave bambi ogen.
Hij is al groot.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef alpeko het volgende:
Ivo Niehe mag wel oppassen, die Jaap gaat echt een grote worden!
hihiquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Felixa het volgende:
Jammer, ze zijn nét te laat voor een Oscarnominatie.
Ja, Joran is verkoudenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik was even friet bakken. HEb ik nog iets gemist?
Met die frituurpan die je van Jaap hebt gekregen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik was even friet bakken. HEb ik nog iets gemist?
Dat zijn emotiesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Coos het volgende:
Hij haalt steeds zijn neus op maar dat is geen emotie maar een loopneus van de coke!
mexicaanse griep bedoel jequote:
Ja, maar half Nederland boeit het nietsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
half nederland?
je bedoelt heel nederland
Vrouwen tellen niet mee toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
half nederland?
je bedoelt heel nederland
daury heeft een bootquote:
Ze was toch van het balkon gevallen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef alpeko het volgende:
Ja wel hoor hij gaat PIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEPPP de schuld geven.
Of nog een lijntje.quote:
Jaap heeft gokschulden voor hem ingelost.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Waarom zou Joran dit tegen Jaap vertellen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was toch van het balkon gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |