quote:Op zondag 28 februari 2010 21:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Over manipuleren en leugens gesproken.
Hij heeft inderdaad nogal wat Peter-trekjes..quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Ik wacht totdat Jaap zn masker afdoet en zn fatsuit uittrekt en dat dan Peter R eruit komt.
Team Peter!
samen met z'n lijfwacht.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Ik wacht totdat Jaap zn masker afdoet en zn fatsuit uittrekt en dat dan Peter R eruit komt.
Team Peter!
Jaap die plukt hier ook lekker wat van mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
tering wat kansloos dat RTL hier een programma van maakt. Alleen maar omdat Peter R toen enorme kijkcijfers had. Dit is echt niets nieuws onder de zon.
Denk het niet, aangezien de naam van dat bureau dat die test afnam zo prominent in beeld kwam. Die willen natuurlijk professioneel voorkomen voor heel Nederland die nu zit te kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Is die hele leugendetectorshit nou volledig in scene gezet, of is het nou wel echt? (voor veel geld...)
Dat zeg je nu wel... maar ik leer zo toch wel een andere kent kennen van Jaap.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
tering wat kansloos dat RTL hier een programma van maakt. Alleen maar omdat Peter R toen enorme kijkcijfers had. Dit is echt niets nieuws onder de zon.
inderdaad om de kijkcijfers ja, het programma is een groot drama. tot lachwekkend aan toequote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel... maar ik leer zo toch wel een andere kent kennen van Jaap.
En het duurt nog tot tien uur ook. Als ik dat maar volhoud.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
22:00quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tot hoelaat gaat het eigenlijk door?
Totdat Joran breektquote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tot hoelaat gaat het eigenlijk door?
ook dat nog is. Het is puur gedaan voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jaap die plukt hier ook lekker wat van mee.
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ook dat nog is. Het is puur gedaan voor de kijkcijfers.
zo kennen we rtl weer. Wanneer komt sbs en peter met een avondvullend tegenbericht?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
inderdaad om de kijkcijfers ja, het programma is een groot drama. tot lachwekkend aan toe
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.
haha, vroegquote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoelaat gaat je wekker morgen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk integer gemaakt.
hij heeft zijn vriendin in zee of in het moeras gedumptquote:
en visa versaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
Joran heeft Japie gewoon gebruikt om geld te krijgen.
En andersom natuurlijk ook. Jaap zal wel meer verdienen aan RTL dan wat die heeft uitgegeven aan Joran.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
Zoiets denk ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Kinga het volgende:
en flaporen zi ik nu ineensquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
ah nu heeft Joran weer brave bambi ogen.
Hij is al groot.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef alpeko het volgende:
Ivo Niehe mag wel oppassen, die Jaap gaat echt een grote worden!
hihiquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Felixa het volgende:
Jammer, ze zijn nét te laat voor een Oscarnominatie.
Ja, Joran is verkoudenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik was even friet bakken. HEb ik nog iets gemist?
Met die frituurpan die je van Jaap hebt gekregen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik was even friet bakken. HEb ik nog iets gemist?
Dat zijn emotiesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Coos het volgende:
Hij haalt steeds zijn neus op maar dat is geen emotie maar een loopneus van de coke!
mexicaanse griep bedoel jequote:
Ja, maar half Nederland boeit het nietsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
half nederland?
je bedoelt heel nederland
Vrouwen tellen niet mee toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
half nederland?
je bedoelt heel nederland
daury heeft een bootquote:
Ze was toch van het balkon gevallen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef alpeko het volgende:
Ja wel hoor hij gaat PIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEPPP de schuld geven.
Of nog een lijntje.quote:
Jaap heeft gokschulden voor hem ingelost.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Waarom zou Joran dit tegen Jaap vertellen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ze was toch van het balkon gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |