Zegt (zei) Jaap...quote:
wat dacht je van.. nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef AskMe het volgende:
nou is het maar de vraag hoe serieus wij dit als kijkers / mensen moeten nemen ..
Ongeveer een jaar geleden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Dit is allemaal al een tijdje geleden opgenomen toch? Wanneer precies is die bekentenis van het moeras gedaan?
niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef AskMe het volgende:
nou is het maar de vraag hoe serieus wij dit als kijkers / mensen moeten nemen ..
Ze geven nu ook vast een alibi door te wat mensen te laten zeggen dat het niet wettelijk is enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef Kinga het volgende:
Leuk detail, echte leugentesten hebben geen nut bij psychopaten/sociopaten. Die mensen hebben ook echt wat mis zitten in de hersenen waardoor ze niet nerveus worden etc. Dus die test pikt niks op.
Maar of Joran nou een psychopaat/sociopaat is..?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef Kinga het volgende:
Leuk detail, echte leugentesten hebben geen nut bij psychopaten/sociopaten. Die mensen hebben ook echt wat mis zitten in de hersenen waardoor ze niet nerveus worden etc. Dus die test pikt niks op.
En nu komt het pas naar buiten? hoe hebben ze dat zolang stil weten te houden? en moet de polizei daar niks van weten dan?quote:
wellicht een pathologisch leugenaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar of Joran nou een psychopaat/sociopaat is..?
echt een slappe aflevering jaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
niet natuurlijk.
Dit is gewoon comedy, alleen zijn sommige kijkers in de waan dat beide heren bloedserieus zijn.
Die Jaap is zo twisted, daar geloof ik geen enkel woord van. En Joran is zo mogelijk nog erger
Zoiets is zeer aannemelijk, maar hij is echt schijtzenuwachtigquote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
wellicht een pathologisch leugenaar
hahaquote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
wellicht een pathologisch leugenaar
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neger geeft ook aan dat het een pathologisch leugenaar is
om te kijken of 't apparaat werktquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was dat bij het begin, met die cijfers
Op verzoek van Conjoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
hij voelt zich meer in thuis in het engelsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Omdat Joran het Engels makkelijker vind. Omdat hij daar bekender mee is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Dat wilde Joran.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
Sowieso, alles zit over de kleding heen. Dat mag toch sowieso niet als ze het secuur willen doen?quote:
neehee dan voelt Jorrantje zich wat meer op zijn gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
vandaar z'n trieste accentquote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat Joran het Engels makkelijker vind. Omdat hij daar bekender mee is.
LMAO. Inderdaad. Wat een triestheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor de tips, mocht ik ooit een leugendetectortest krijgen
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor de tips, mocht ik ooit een leugendetectortest krijgen
Ik mis Peter R!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
door die voice over denk ik de hele tijd dat ik naar seabert kijk
Maar of ze daar ook zo snel conclusies trekken als die griet..quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef Doler12 het volgende:
Leugendetector echt een faal apparaat en daarom wordt het ook nergens gebruikt behalve in de good old USA!
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
door die voice over denk ik de hele tijd dat ik naar seabert kijk
Niet dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
nou als ik die uitleg hoor over die leugendetector dan stelt dat dus niks voor,
zeker voor Joran met zijn pokerface.
die verslaat zo'n ding op zijn sloffies
Nog een ton?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef AskMe het volgende:
deze aflevering is echt zo hard in scene gezet
hoeveel zou joran hier voor krijgen ?
komen er meer afleveringen dan??quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef AskMe het volgende:
deze aflevering is echt zo hard in scene gezet
hoeveel zou joran hier voor krijgen ?
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
Nu snap ik ook waar de uitdrukking.
Je knijpt hem he?
Vandaan komt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef michiel_merk het volgende:
Ooh Knoops met een reactie, nu word het serieus
Ik zeg preventief ruimen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een psychopaat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |