om te kijken of 't apparaat werktquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was dat bij het begin, met die cijfers
Op verzoek van Conjoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
hij voelt zich meer in thuis in het engelsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Omdat Joran het Engels makkelijker vind. Omdat hij daar bekender mee is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef KathrynDodd het volgende:
belachelijk accent van dat wijfen waarom is het in het engels?
Dat wilde Joran.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, is er een reden waarom ze Engels praten? Voor het Amerikaans publiek?
Sowieso, alles zit over de kleding heen. Dat mag toch sowieso niet als ze het secuur willen doen?quote:
neehee dan voelt Jorrantje zich wat meer op zijn gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |