hij moet toch ook levenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Hier liep Jaap al een jaar mee te leuren
Ik wist dat niet, maar als je het nu dan ineens allemaal ziet, is het bijna niet serieus te nemen ..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Het is tot nu toe ook nog niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
die nieuwslezer ?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Maar nu weet ik nog niet wie de voice over is. Beetje goedkoop.
Helaas net te laat voor een Oscar dit jaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef yvonne het volgende:
Lijkt een beetje op Jeroen Nieuwenhuizen, maar dan niet zo diep qua stem.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Het is dezelfde gast die bij DGK de voice over deed. Jos Bergenhenegouwen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Hij eet elke dag friet en frikandellen volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef AskMe het volgende:
Die joran is echt dikker geworden trouwens
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
Nu je het zegt ja..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is dezelfde gast die bij DGK de voice over deed.
en hamburgersquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij eet elke dag friet en frikandellen volgens mij.
Je zag toch aan het begin van de uitzending dat jaap hem die frietpan gaf. Wel zo netjes om hem dan ook te gebruiken als je zoiets kado krijgtquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pepijn nogwatquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.
Ja met zijn mooie frituurpanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
pepijn bierenbroodspot bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch die standaard voice-over van Reportage (hoe heet die vent ook weer) en dan wat omlaag gepitched.
Jaap wilde na het winnen van DGK een soort praatprogramma op tv, en om aan de bak te kunnen moet je toch wat voor handen hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap niet echt wat Jaap met deze case te maken heeft
Dan ben je ook wel een complete debiel als je, wat was het, 1,3 miljoen ofzo, bij 1 bank weg zet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij is zelf failliet zei die ooit omdat ie z'n geld bij DSB had staan en dus maar 100.000 over hield wat inmiddels ook weer op was.
De Hyves van Jaap en de felicitatie van Joran natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stem is niet pepijn hoor..
En nogmaals, ik snap niet echt de link Terror Jaan en Joran vd Sloot
Ah, vandaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaap wilde na het winnen van DGK een soort praatprogramma op tv, en om aan de bak te kunnen moet je toch wat voor handen hebben.
Zodoende, maar hij raakte het nergens kwijt en hij kwam nergens aan de bak, laten we wel zijn, hij heeft totaal geen talent.
RTL5 kon er wel wat mee met een eigen insteek, zodoende.
Bierenbroodspot, staat hierboven ergens genoemd. Die bedoelde ik.quote:
Klinkt wel hetzelfde ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Tommy.Cooper het volgende:
nog even offtopic: de voice-over van de gouden kooi was Jos Bergenhenegouwen, misschien is hij het nu ook.
Nee het is idd die stem nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die stem is niet pepijn hoor.. Als je hem wilt horen is er vanavond nog Reportage op 6
En nogmaals, ik snap niet echt de link Terror Jaan en Joran vd Sloot
Zo lijkt het net de broer van Jaapquote:
Hij is heus zijn geld niet waard, het was gewoon weer iets 'spraakmakends' van Jensen..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een complete debiel als je, wat was het, 1,3 miljoen ofzo, bij 1 bank weg zet.
Dat je niet eens de moeite neemt om even de regeltjes er op na te pluizen wat er kan gebeuren als de bank om valt dan verdien je eik gewoon ook die 1,3 miljoen niet.
Net goed dat die ongelikte dikke beer zn centen kwijt is als je het mij vraagt
nog zo'n kansloos kakfiguurquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is heus zijn geld niet waard, het was gewoon weer iets 'spraakmakends' van Jensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |