Ja, heb net ff gekeken, maar is afgeschermd voor niet-vrienden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Joran die een Hyves heeft met z'n eigen naam?
Hij is zelf failliet zei die ooit omdat ie z'n geld bij DSB had staan en dus maar 100.000 over hield wat inmiddels ook weer op was.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef FANN het volgende:![]()
Jaap heeft de gokschuld van Joran betaald?
het ligt er wel heeeeeeeeeel dik bovenop hé?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Kinga het volgende:
Jaap acteert ook weer. Je ziet het gelijk aan dat hoofd van hem.
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiendequote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef FANN het volgende:![]()
Jaap heeft de gokschuld van Joran betaald?
Ja doet / deed hij ookquote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiende
is ook gelul denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Joran best goed kon online pokeren en daar best veel centen mee verdiende
Niet al te best dus. Maar hij heeft ook twee jaar in Thailand gezeten, daar zal ook wel het nodige geld doorheen zijn gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |