geen idee. maar ik ga toch m`n bed maar eens opzoeken nu .. weltrusten allemaalquote:
Zelfde hierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Miam het volgende:
[..]
geen idee. maar ik ga toch m`n bed maar eens opzoeken nu .. weltrusten allemaal
Da's niet goed genoeg.quote:
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's niet goed genoeg.
Zal ik een mop vertellen ?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopic
Gedaan en BrandX moest lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopic
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef candygirl het volgende:kut kerels moeten met de poten van je afblijven
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:58 schreef Thrackan het volgende:
Moei. En het is chagrijnig kutweer.
Msn maar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat is gebeurd??
ot: de zon! heeeeerlijk!
quote:
Ik ben opgewonden en knetter warm, zit hier in de blote barstquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben opgewonden en knetter warm, zit hier in de blote barsthelemaal klaar voor vanavond
.
Ik ben in Nijmegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...klinkt erg hum....
...have fun babe!
ik mss binnenkort in het hoge Noorden..?quote:
ik woon in Nijmegenquote:
heaven woont ook in Nijmegen....quote:
dat gevoel herken ik.........quote:Op zondag 28 februari 2010 00:35 schreef Xanthas het volgende:
Verward. Net terug van Acda en de Munnik. Avond was geweldig, muziek maakte me verdrietig.
En daarnaast ook echt heftig geďrriteerdquote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef Yuki het volgende:
Moe en duf, maar moet er nu echt aan geloven.
Bah
Gaat het nu wel weer?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef heavenstar het volgende:
beetje geschrokken van een msn berichtje...
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef heavenstar het volgende:
zo ontzettend blij en gelukkig om het feit dat mijn zoon weer bij me is....
Hup naar bed jij.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geen zin om te gaan slapen, maar moet morgenochtend werken...
En ben toch ook stiekem wel een beetje moe...
Jaja, ben al wegquote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hup naar bed jij.
Geen zin in school morgen.
jij hebt wel moodswings zegquote:
Dat moet wel seks geweest zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:07 schreef candygirl het volgende:
Ot een paar heerlijke uren achter de rug
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey nog meer mensen op!
chatroom is open. welkom alvast
http://irc.tweakers.net/fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:16 schreef theKiD het volgende:
[..]als ze het wel goed vindt dat je nu nog wakker bent moet het kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook blijven liggen, beetje verkouden en totaal geen motivatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geen zin in vandaag...
Letterlijk neem ik dan aan. Laat haar ook posten op Fok, dan kunnen we weer met z'n allen zeggen dat ze beter verdiend. Jouw probleem ook opgelostquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef RealZeus het volgende:Mijn bovenbuurman heeft weer een stampende ruzie met zijn vriendin.
Nee, het is voor zover ik kan horen alleen schreeuwen en janken.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Letterlijk neem ik dan aan. Laat haar ook posten op Fok, dan kunnen we weer met z'n allen zeggen dat ze beter verdiend. Jouw probleem ook opgelost
Als ze nou een beetje lekker is kan je haar miss wel troosten. Haha.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is voor zover ik kan horen alleen schreeuwen en janken.
quote:
Enlighten us.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me nu redelijk, Vanmiddag wel "slecht" nieuws te horen gekregen, maar blijkbaar heb ik het goed opgepakt ofzo
Mensen met geheim nummer druk ik wegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef zwartedoos het volgende:
Nog steeds geirriteerd, waarom bellen mensen geheim, laten de voicemail aangaan, en spreken dan vervolgens niks in
je kunt om mindere redenen geirriteerd raken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef zwartedoos het volgende:
Nog steeds geirriteerd, waarom bellen mensen geheim, laten de voicemail aangaan, en spreken dan vervolgens niks in
als t 6x per dag gebeurdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef DeepChord het volgende:
[..]
je kunt om mindere redenen geirriteerd raken..
O.T.: werk![]()
Ik schop jou als jij mij schoptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:29 schreef Charmedmatzzie het volgende:
DIK!
hahaahh heb je soms.
en lui want we doen maar geen huiswerkjes.
wie schopt me even onder mien arse?
Ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
SCHOP!!
..en nu goed je best doen voor dat tentamen he!
... beterschap wensenquote:
quote:
Niemand verdiend ellende.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef candygirl het volgende:
begin bijna te denken dat ik al deze ellende verdien , of het zelf schuld ben
Ik heb er ook last van...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef Apotheose het volgende:
verkouden. Het heerscht. iemand tips?Ga me vannacht maar es van top tot teen insmeren met dampo
Don't do drugsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Thrackan het volgende:
Lichamelijke afkickverschijnselen zijn best irritant, maar gelukkig zijn die morgen of overmorgen wel voor het grootste deel voorbij
Kom op zeg... Je hebt al een deel... Dat is die zooi... Nu dat kutje nog!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef ShiroYasha het volgende:
Ontzettend verliefd zijn op iemand die nagenoeg onbereikbaar is
Kut-Zooi.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Underverse het volgende:
[..]
Kom op zeg... Je hebt al een deel... Dat is die zooi... Nu dat kutje nog!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Underverse het volgende:
[..]
Kom op zeg... Je hebt al een deel... Dat is die zooi... Nu dat kutje nog!
Joh je bent zo eigenwijs he? Op een website, 1000'en mensen bijeen die roepen... Zeg nou maar gewoon dat je haar leuk vind... Na haar reactie ben je meteen verlost uit je lijden..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Niet dat ik er niet actief mee bezig ben, maar een boom omhakken met een plastic lepel is makkelijker
Ja, en jij weet precies in wat voor situatie we zittenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Joh je bent zo eigenwijs he? Op een website, 1000'en mensen bijeen die roepen... Zeg nou maar gewoon dat je haar leuk vind... Na haar reactie ben je meteen verlost uit je lijden..
Hahah.. Zeg nou zelf... We schieten allemaal mis, niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ja, en jij weet precies in wat voor situatie we zitten![]()
Details krijgen je nietdaar is dit topic niet voor..
(als het me gelukt is, open ik er wel een topic over)
Hey niet zo mompelen jij ... Je leek mij gisteren dolgelukkig!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Ja gut wat een plezierben nog steeds sjaggo en heb hier nog niks gelezen wat me vrolijker maakt momenteel
Niets is wat het lijkt op Fok!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Underverse het volgende:
[..]
Hey niet zo mompelen jij ... Je leek mij gisteren dolgelukkig!
Ik scheld af en toe wat zwarte gaten bij elkaar met scheldwoorden die een massa hebben van meer dan ons zonnestelsel heeft...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef ShiroYasha het volgende:
True true,
Plezier heb ik ook welmaar op moment van 1e post ff niet
Hoe voel jij je op dit moment, Underverse?
Misschien dit:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Ja gut wat een plezierben nog steeds sjaggo en heb hier nog niks gelezen wat me vrolijker maakt momenteel
Hij is er dan wellicht blij mee...maar jij zelf ook?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien dit:
Ik heb volgens mij iemand heel blij gemaakt. Gast van m'n studie, ken hem helemaal niet maar heb hem even geholpen met het vinden van wat studiehulpmiddeltjes. En toen heeft hij achtereenvolgens naar m'n telefoonnummer en m'n msn gevraagd
Dan ben je vast heel lief geweest voor die jongen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien dit:
Ik heb volgens mij iemand heel blij gemaakt. Gast van m'n studie, ken hem helemaal niet maar heb hem even geholpen met het vinden van wat studiehulpmiddeltjes. En toen heeft hij achtereenvolgens naar m'n telefoonnummer en m'n msn gevraagd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
uitgeput![]()
morgen wel een leuk vooruitzicht, mijn broer belde me net... We gaan een Land Rovertje halen morgenavondEn het vervoer heen is zelf ook een oldtimer
Hopelijk waait het niet te hard op de afsluitdijk morgen
Daar krijg je spontaan een winterdepressie van!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt vast door de oldtimer foto's !
Veel plezier
Neh, had een rotklus op het werk vandaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt vast door de oldtimer foto's !
Veel plezier
Haha, ach.. ik zie welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hij is er dan wellicht blij mee...maar jij zelf ook?
Niks eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Underverse het volgende:
[..]
Goed man!... Wat heeft die bwanaan er mee te makenż
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, ach.. ik zie welEr lopen af en toe verbazingwekkend lekkere jongens rond bij ons
en evenzoveel ongelofelijke lelijkerds, maar dat terzijde
Bij mij is t andersom. M'n lichaam doet t prima, maar mn geest doet helemaal niks meer. Krijg geen (zinvolle, wetenschappelijke) letter meer gelezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Underverse het volgende:
Bedtijd nadert... Moet wel aan mijn lichaampje denken... Die gaat niet zo lang mee als mijn mentale fabriekje!...
Daar hebben ze onlangs een uitvinding voor gedaan waarbij iedereen baat bij heeft...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij is t andersom. M'n lichaam doet t prima, maar mn geest doet helemaal niks meer. Krijg geen (zinvolle, wetenschappelijke) letter meer gelezen
Ik denk dat als ik nu ga slapen, ik om 11 uur morgenochtend wakker word. Niet echt fantastisch voor je productiviteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:23 schreef Underverse het volgende:
[..]
Daar hebben ze onlangs een uitvinding voor gedaan waarbij iedereen baat bij heeft...
Een powernap tussen je studie door.. Het zou betere resultaten op moeten leveren..
Even een uurtje lekker warm onder de dekens en dan er weer keihard ertegenaan!
Nou! Succes!
Ik was er niet bij, maar wetenschappers controleren elkaar.. Dus het moet wel waar zijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu ga slapen, ik om 11 uur morgenochtend wakker word. Niet echt fantastisch voor je productiviteit
Nou, IK voel me zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, IK ben oud.
OT: Voor de verandering wel goed.
Als ie zn echte foto op msn heeft wil ik er best nog wat langer naar kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, ach.. ik zie welEr lopen af en toe verbazingwekkend lekkere jongens rond bij ons
en evenzoveel ongelofelijke lelijkerds, maar dat terzijde
Dat kan ook natuurlijk..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:00 schreef Tassiepassie het volgende:
beetje aangeschoten door 1,5 glaasje rode wijn
hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou kan niet veel hebben,maar dit is wel heel erg snel.....
dat zou kunnen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah... beetje zware week gehad en redelijk uitgeput dus dan ben je vatbaarder?
Good for you!quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Tassiepassie het volgende:ik denk gewoon positief en morgen (straks dus) als ikm wakker word, dan ben ik gewoon vrolijker dan vandaag
Ga ervoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Tassiepassie het volgende:ik denk gewoon positief en morgen (straks dus) als ikm wakker word, dan ben ik gewoon vrolijker dan vandaag
Het zijn nu niet zozeer de slaapproblemen alswel de wetenschap dat er nog een enorme berg papier weggewerkt (lees: geleerd) moet worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:wel gewoon proberen te slapen hoor je moet nu goed uitgerust zijn!
Ook al lig je alleen maar in bed, dan rust je toch uit (ik ben bekend met slaapproblemen helaas)
Precies. Dus nu leef ik op RedBull Bullitquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Tassiepassie het volgende:oh ja daar lig je wel letterlijk en figuurlijk wakker van
Have fles hier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:00 schreef Tassiepassie het volgende:
beetje aangeschoten door 1,5 glaasje rode wijn
Sinds zijn close vriendin Druppelkut zich van sexe heeft laten veranderen is RZ niet meer dezelfdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, IK ben oud.
OT: Voor de verandering wel goed.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Have fles hier.
Ik weet niet wat het is maar het is me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |