geen idee. maar ik ga toch m`n bed maar eens opzoeken nu .. weltrusten allemaalquote:
Zelfde hierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Miam het volgende:
[..]
geen idee. maar ik ga toch m`n bed maar eens opzoeken nu .. weltrusten allemaal
Da's niet goed genoeg.quote:
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's niet goed genoeg.
Zal ik een mop vertellen ?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopic
Gedaan en BrandX moest lachenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe maar op MSN dan, hier is het zo offtopic
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef candygirl het volgende:kut kerels moeten met de poten van je afblijven
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:58 schreef Thrackan het volgende:
Moei. En het is chagrijnig kutweer.
Msn maar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat is gebeurd??
ot: de zon! heeeeerlijk!
quote:
Ik ben opgewonden en knetter warm, zit hier in de blote barstquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben opgewonden en knetter warm, zit hier in de blote barsthelemaal klaar voor vanavond
.
Ik ben in Nijmegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...klinkt erg hum....
...have fun babe!
ik mss binnenkort in het hoge Noorden..?quote:
ik woon in Nijmegenquote:
heaven woont ook in Nijmegen....quote:
dat gevoel herken ik.........quote:Op zondag 28 februari 2010 00:35 schreef Xanthas het volgende:
Verward. Net terug van Acda en de Munnik. Avond was geweldig, muziek maakte me verdrietig.
En daarnaast ook echt heftig geďrriteerdquote:Op zondag 28 februari 2010 11:39 schreef Yuki het volgende:
Moe en duf, maar moet er nu echt aan geloven.
Bah
Gaat het nu wel weer?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef heavenstar het volgende:
beetje geschrokken van een msn berichtje...
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef heavenstar het volgende:
zo ontzettend blij en gelukkig om het feit dat mijn zoon weer bij me is....
Hup naar bed jij.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geen zin om te gaan slapen, maar moet morgenochtend werken...
En ben toch ook stiekem wel een beetje moe...
Jaja, ben al wegquote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hup naar bed jij.
Geen zin in school morgen.
jij hebt wel moodswings zegquote:
Dat moet wel seks geweest zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:07 schreef candygirl het volgende:
Ot een paar heerlijke uren achter de rug
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey nog meer mensen op!
chatroom is open. welkom alvast
http://irc.tweakers.net/fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:16 schreef theKiD het volgende:
[..]als ze het wel goed vindt dat je nu nog wakker bent moet het kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook blijven liggen, beetje verkouden en totaal geen motivatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geen zin in vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |