quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat waardeer ik altijd wel van je, eerst even boos, maar dan toch die hulpvaardigheid. Werk je in de zorg ?
Ook omdat je het morgen oplost enzo ...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat waardeer ik altijd wel van je, eerst even boos, maar dan toch die hulpvaardigheid. Werk je in de zorg ?
Ook omdat je het morgen oplost enzo ...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? PM anders maar even verder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik heb een 3G op 3.1.3 gewoon gejailbreaked, dus dat is mogelijk.
Heb je een 3GS moet je ff kijken op iphoneclub.nl
Vermeld je dan ook meteen even aan je hoeveelste iPhone je bezig bent, incl. foto's van je haarscheuren? Daar hebben we het namelijk ook elk topic een paar keer over. Zegt ook niemand wat van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
Ik klik morgen wel een guide bij elkaar voor in de OP.
Goed, maak jij die OP maar. Ik doe het niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vermeld je dan ook meteen even aan je hoeveelste iPhone je bezig bent, incl. foto's van je haarscheuren? Daar hebben we het namelijk ook elk topic een paar keer over. Zegt ook niemand wat van.
5, 600. 500 in Belgie, 600 in Nederland (import).quote:Op zondag 7 maart 2010 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kost een Iphone 3gs 16gb ongeveer?
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, in Belgie is hij toch automatisch sim-lock vrij toch?
Zou het veel uitmaken om hem te kopen op Schiphol?
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.
Daarom ook minimaal 500 en de opmerking 'als ie er al te krijgen is'.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.
Dat ben je wel kwijt voor een simlockvrije. Wel checken of het een uit de fabriek simlockvrij is.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |