Je hebt gelijk, in de OP zetten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef Skv het volgende:
Kan iedereen ophouden met het eindeloos herhalen van achterlijke vragen over wat een jailbreak is en hoe het moet? Gebruik verdomme Google eens, waarom verwacht iedereen dat het hier een of andere gratis amateurhelpdesk is?
gewoon bellen. Kleine moeite; voorkomt teleurstelling.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Top! Heb je vantevoren even met ze gebeld of ben je gewoon op goed geluk er naartoe gereden?
Exchange sync zit er standaard in. Wert ff niet of dat volledige sync (dus incl. contacts etc.) is.quote:Weet je trouwens ook of de iPhone zonder jailbreak standaard ook kan synchroniseren met een Exchange-server (mail; agenda; contactpersonen)? Of heb je hier weer allemaal apps voor nodig?
Je kunt dan programma's draaien die niet in de app store staan. Maar zie het voordeel daarvan niet zo met > 140k apps in de app store. Ik heb dus geen jailbreak nodig en betaal voor apps.quote:Wat is eigenlijk de meerwaarde van een jailbreak als je toestel al simlockvrij is?
Een heleboel vragen, maar ik probeer het gewoon!
Je kunt de mogelijkheden van jailbreaken totaal niet vergelijken met de opties die apps uit de appstore je bieden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
gewoon bellen. Kleine moeite; voorkomt teleurstelling.
[..]
Exchange sync zit er standaard in. Wert ff niet of dat volledige sync (dus incl. contacts etc.) is.
[..]
Je kunt dan programma's draaien die niet in de app store staan. Maar zie het voordeel daarvan niet zo met > 140k apps in de app store. Ik heb dus geen jailbreak nodig en betaal voor apps.
Nee, het is juist dat je dan uit de gevangenis breekt. Vraag anders Michael Scofield eens op je iPhone te jailbreaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je van jailbreaken in de gevangenis belanden?
Misschien moet jij een nieuw topic openen: iPhone voor gevorderden. Man maak je niet druk, dan lees je toch over zo'n vraag heen. Zuurpruimpje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef Skv het volgende:
Kan iedereen ophouden met het eindeloos herhalen van achterlijke vragen over wat een jailbreak is en hoe het moet? Gebruik verdomme Google eens, waarom verwacht iedereen dat het hier een of andere gratis amateurhelpdesk is?
In de afgelopen dertig topics is al minimaal veertig keer dezelfde stomme vraag gesteld, die steevast uitkomt in een stomme 'welles-nietes'-discussie. Alle info is duizend keer te vinden op Google.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet jij een nieuw topic openen: iPhone voor gevorderden. Man maak je niet druk, dan lees je toch over zo'n vraag heen. Zuurpruimpje.
Dank voor je reactie!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
gewoon bellen. Kleine moeite; voorkomt teleurstelling.
[..]
Exchange sync zit er standaard in. Wert ff niet of dat volledige sync (dus incl. contacts etc.) is.
[..]
Je kunt dan programma's draaien die niet in de app store staan. Maar zie het voordeel daarvan niet zo met > 140k apps in de app store. Ik heb dus geen jailbreak nodig en betaal voor apps.
Dude, ben jij toevallig mod op Tweakersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Skv het volgende:
[..]
In de afgelopen dertig topics is al minimaal veertig keer dezelfde stomme vraag gesteld, die steevast uitkomt in een stomme 'welles-nietes'-discussie. Alle info is duizend keer te vinden op Google.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:29 schreef elcastel het volgende:
Is dat jailbraiken een beetje de moeite ? En is het veel werk ? Is het illegaal ? Ik vraag het hier maar even, want op Google kreeg 1000 hits en dan raak ik het overzicht kwijt. Iemand ?
Thanx daar kan ik wat mee.quote:
Dat waardeer ik altijd wel van je, eerst even boos, maar dan toch die hulpvaardigheid. Werk je in de zorg ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
Ik klik morgen wel een guide bij elkaar voor in de OP.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat waardeer ik altijd wel van je, eerst even boos, maar dan toch die hulpvaardigheid. Werk je in de zorg ?
Ook omdat je het morgen oplost enzo ...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat waardeer ik altijd wel van je, eerst even boos, maar dan toch die hulpvaardigheid. Werk je in de zorg ?
Ook omdat je het morgen oplost enzo ...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? PM anders maar even verder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik heb een 3G op 3.1.3 gewoon gejailbreaked, dus dat is mogelijk.
Heb je een 3GS moet je ff kijken op iphoneclub.nl
Vermeld je dan ook meteen even aan je hoeveelste iPhone je bezig bent, incl. foto's van je haarscheuren? Daar hebben we het namelijk ook elk topic een paar keer over. Zegt ook niemand wat van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
Goed, maak jij die OP maar. Ik doe het niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vermeld je dan ook meteen even aan je hoeveelste iPhone je bezig bent, incl. foto's van je haarscheuren? Daar hebben we het namelijk ook elk topic een paar keer over. Zegt ook niemand wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |