5, 600. 500 in Belgie, 600 in Nederland (import).quote:Op zondag 7 maart 2010 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kost een Iphone 3gs 16gb ongeveer?
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, in Belgie is hij toch automatisch sim-lock vrij toch?
Zou het veel uitmaken om hem te kopen op Schiphol?
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.
Daarom ook minimaal 500 en de opmerking 'als ie er al te krijgen is'.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.
Dat ben je wel kwijt voor een simlockvrije. Wel checken of het een uit de fabriek simlockvrij is.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
Als 't een origineel simlockvrije 32 GB is, is 't een goede prijs. In België 675 in de winkel.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.simlockvrijmaken.nl/
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...quote:
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...
16GB is 575 in België.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?
Waar moet je op letten als ik besluit om hem te kopen?
Apart inderdaad. Ben er weleens geweest en weleens iets gekocht. Geen problemen mee gehad verder.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...
Kan ik niet, ik weet niets over jailbreaken. Niet geinteresseerd ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed, maak jij die OP maar. Ik doe het niet meer.
Net even geprobeerd, werkt idd prima!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Teamviewer is gratis voor de iPhone! Werkt als een zonnetje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |