Als 't een origineel simlockvrije 32 GB is, is 't een goede prijs. In België 675 in de winkel.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.simlockvrijmaken.nl/
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...quote:
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...
16GB is 575 in België.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?
Waar moet je op letten als ik besluit om hem te kopen?
Apart inderdaad. Ben er weleens geweest en weleens iets gekocht. Geen problemen mee gehad verder.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...
Kan ik niet, ik weet niets over jailbreaken. Niet geinteresseerd ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed, maak jij die OP maar. Ik doe het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |