abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78481459

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: �120
3 tot 6 maanden: �90
6 tot 9 maanden: �70
9 tot 12 maanden: �50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijk

Dan heb je een vodafone simonly Bel+Sms+Web 620 ¤ 39,95 620min/sms
Of Bel+Sms+Web 300 ¤ 24,95 300belminuten + ¤10,00 voor onbeperkt sms = ¤35,00
En dat is dan zonder telefoon
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:54:14 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78481523
iPhone 3Gs in da house.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_78481525
teeveepee
pi_78481624
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:54 schreef LeNick het volgende:
teeveepee
Ik ook zo één...........
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 14:58:33 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_78481664
Ik ook! Ben nog steeds erg blij met mn iPhone
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:59:04 #6
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78481686
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Battery Control
Gebruik ik zelf ook op mijn 3G om het procent van mijn batterij te zien.
Denk niet dat dat 'm was, was een app waarmee je heel veel verborgen functies kon zien, maar battery control kun je natuurlijk ook gebruiken
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78482032
Ik heb de 3G.

Batterijding kan je gewoon instellen in SBSettings: Extras en options -> Numeric battery.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78482307
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:54 schreef LeNick het volgende:
teeveepee
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:41:33 #9
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78483247
Sinds wanneer hebben we een OP?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:47:49 #10
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78483486
Sinds wanneer hebben we een zwaar outdated OP
Drinky is een baas
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:48:33 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78483519
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Drinky het volgende:
Sinds wanneer hebben we een zwaar outdate OP
Ik pleur gewoon een OP die in vorige topics ook werd gebruikt erin hoor. Beter dan niks.
pi_78483560
TViP.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_78484200
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ook! Ben nog steeds erg blij met mn iPhone
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:51:29 #14
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78486192
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef Skv het volgende:
Ik heb de 3G.

Batterijding kan je gewoon instellen in SBSettings: Extras en options -> Numeric battery.
Dat gebruik ik ook
pi_78486212
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef Skv het volgende:
Ik heb de 3G.

pi_78486246
Jammer dat die niet sim-lock vrij is, ik heb hem zelf simlock vrij gemaakt op binnen 5 min klaar:P

[ Bericht 25% gewijzigd door boem-dikkie op 26-02-2010 16:54:38 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:54:38 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78486319
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef sjakie1234 het volgende:
Jammer dat die niet sim-lock vrij is, ik heb hem zelf simlock vrij gemaakt op www.fok.nl binnen 5 min klaar:P
Spamhoer
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:55:02 #18
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78486332
quote:
Jammer dat die niet sim-lock vrij is, ik heb hem zelf simlock vrij gemaakt op binnen 5 min klaar:P
Je komt hier speciaal om reclame te maken voor je website? Want dat doen we dus niet hier.
pi_78486440
quote:
Unlocken kan gratis: http://www.quickpwn.com/2(...)ck-iphone-3-1-2.html
pi_78489368
Terug Vind iPhone
Shine bright like a diamond.
pi_78490800
Ik baal van Cydget. Lockscreen is handig, maar nu zie ik mijn albumhoesjes niet als mijn iPhone op standby staat. Ook de batterij zie ik niet als hij aan het opladen is. Kan dat aangepast worden?
pi_78492708
Koop gewoon LockInfo..
pi_78494510
Noem me een luie klootzak, ik heb ff gegoogeld maar jullie weten het vast beter

Mijn vraag, iphone 3GS met 3.1.3 firmware is te unlocken, maar vanaf welke baseband niet meer?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:55:24 #24
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78494820
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef SuperRogier het volgende:
Noem me een luie klootzak, ik heb ff gegoogeld maar jullie weten het vast beter

Mijn vraag, iphone 3GS met 3.1.3 firmware is te unlocken, maar vanaf welke baseband niet meer?
Vanaf 3.1 is het niet meer mogelijk om je baseband te unlocken. Had het eens gedaan zonder goed te kijken naar wat het deed, bleek dat ik niet meer kon unlocken . Gelukkig was de telefoon van de vorige eigenaar ouder dan een jaar ofzo en kon ik het gratis bij T-mobile unlocken, dat is dan ook de enige unlock die werkt IIRC.

Trouwens, terugzetten naar 3.0(helse klus trouwens) lost het probleem ook niet op, je baseband blijft gewoon gelocked
Drinky is een baas
pi_78495359
Oh, ik dacht dat je tot 3.1.2 met de oude baseband sowieso kon unlocken, en met 3.1.3 met een beetje mazzel ook wel, maar dat feest zit er dus niet in? Njeh dan sla ik het aanbod wat ik kreeg wel af..
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:16:53 #26
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78496050
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef SuperRogier het volgende:
Oh, ik dacht dat je tot 3.1.2 met de oude baseband sowieso kon unlocken, en met 3.1.3 met een beetje mazzel ook wel, maar dat feest zit er dus niet in? Njeh dan sla ik het aanbod wat ik kreeg wel af..
Als degene, of jijzelf een abbo hebt wat ouder is dan een jaar, dan is de telefoon gewoon te unlocken via T-mobile. Nu ik het zeg, mischien ook even bij deze phone proberen
Drinky is een baas
pi_78504913
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Skv het volgende:
Koop gewoon LockInfo..
Via Cydia of iTunes?
Ik wil alleen mijn agenda zien op mijn startscherm. En als ik muziekluister wil ik het albumhoesje daar achter zien. Waarom veranderen ze iets wat al goed was?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:58:27 #28
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78505590
lockinfo kun je helemaal zelf aanpassen, ik heb 'm met RSS Feed, agenda, weer en tijd(vervangt de orginele klok), maar dan wel met een andere skin. Ziet er echt mooi uit, alleen onhandig dat je alle wijzigingen via SSH door moet voeren.
Drinky is een baas
pi_78507966
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Drinky het volgende:
lockinfo kun je helemaal zelf aanpassen, ik heb 'm met RSS Feed, agenda, weer en tijd(vervangt de orginele klok), maar dan wel met een andere skin. Ziet er echt mooi uit, alleen onhandig dat je alle wijzigingen via SSH door moet voeren.
Kan ook gewoon via de settings app.. Ik heb hem helemal aangepast zo ik wil en niks met ssh gedaan.
pi_78508796
Oke jullie hebben het dus over Lockinfo en Lockscreen. Ik bedoelde Lockcalendar. HAd ze door elkaar gehaald sorry.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:14:39 #31
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78514221
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef SuperRogier het volgende:
Wat is baseband?
pi_78516055
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wat is baseband?
Firmware van je 'modem' van de iphone, om het zo maar te zeggen.
pi_78516695
Iemand hier nog interesse in voor zijn iPhone, iPod ?

[TK] Apple composite AV cable & iPhone 2G dock
(Y)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:38:45 #34
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_78523034
Ik heb zojuist een 2ehands iphone 3g gekocht, maar omdat ik zelf KPN heb zit ik nu te twijfelen tussen jailbreaken en een simonly van tmobile nemen. Wat zijn de belangrijkste nadelen van jailbreaken (kun je bijv alle apps downloaden of alleen bepaalde speciaal voor jailbroken iphones?)
Verder, als blijkt dat de iphone ouder dan een jaar is, kan ik hem dan ook naar tmobile brengen voor een legale unlock, ook al heb ik geen bonnetje?
pi_78523763
Weet iemand een goed, liefst gratis programma om mijn smsjes naar mijn pc over te zetten?
Ik heb dit progje gebruikt maar doet maar 20 smsjes omdat het een evaluatie ding.

Ik vind wel wat dingen maar is allemaal voor jailbreakediphones.
ijs_beer fan!
pi_78543337
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb zojuist een 2ehands iphone 3g gekocht, maar omdat ik zelf KPN heb zit ik nu te twijfelen tussen jailbreaken en een simonly van tmobile nemen. Wat zijn de belangrijkste nadelen van jailbreaken (kun je bijv alle apps downloaden of alleen bepaalde speciaal voor jailbroken iphones?)
Verder, als blijkt dat de iphone ouder dan een jaar is, kan ik hem dan ook naar tmobile brengen voor een legale unlock, ook al heb ik geen bonnetje?
Gebruik Google ofzo.
pi_78543405
TViPhone
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_78543420
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:38 schreef peejdorie het volgende:
jailbreak kun je hetzelfde mee als met een niet jailbreak, alleen meer.

En als je gaat updaten naar de nieuwste software (wat die misschien al is) dan is jailbreaken nog niet (makkelijk) mogelijk, er schijnt wel een mogelijkheid te zijn maar ik wil daar de moeite niet meer voor doen.

Alle apps uit itunes zijn nog mogelijk, en met de juiste progjes via jailbreak zelfs gratis.
  zondag 28 februari 2010 @ 03:02:05 #39
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78543432
Iemand Final Fantasy al geprobeerd?
  zondag 28 februari 2010 @ 03:57:53 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78543815
Ik heb een universal dock gekocht. Wat een pestding

Als je 'm in die dock zet, klinkt het alsof de behuizing naar de tyfus gaat. Krassend geluid

Overigens een originele van Apple.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_78544459
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:57 schreef Biogarde het volgende:

Als je 'm in die dock zet, klinkt het alsof de behuizing naar de tyfus gaat. Krassend geluid

Dat heb ik dus precies hetzelfde met mijn iHome, maar tot nog toe gaat het gewoon prima, gebruik het elke dag en nu al zeker een jaar
pi_78544972
Sow net aan het bijkomen van de prijzen die T-Mobile durft te vragen voor een iPhone met een 1 jarig abb. Prijzen voor een tweejarig abb kan nog, maar dit is echt absurd!
  zondag 28 februari 2010 @ 10:20:33 #43
208890 June.
Seriously?
pi_78545506
Bestaat er ook een app waar je foto's kan versturen naar andere telefoons via bluetooth? Dus niet van iPhone naar iPhone, maar van iPhone naar bv een Nokia oid.
pi_78545673
Ja, maar je iPhone moet gejailbreakt zijn, ibluenova:

http://www.iphoneclub.nl/(...)ibluenova-jailbreak/
  zondag 28 februari 2010 @ 11:51:03 #45
208890 June.
Seriously?
pi_78547089
Ja, dat is 'ie Thnx, zal eens kijken.
pi_78547145
VolumeButtonExtender is nieuw! Handig ding, kan je muziek aan en uitzetten en nummers skippen met alleen de volumeknoppen van de iPhone. Zonder functionaliteit te verliezen (je kan dus ook het volume nog aanpassen enzo). Was al een tijd naar iets dergelijks op zoek!
pi_78547982
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand Final Fantasy al geprobeerd?
Iemand?
  zondag 28 februari 2010 @ 13:03:06 #48
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78549082
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:57 schreef Biogarde het volgende:

Ik heb ook die universal van Apple, maar heb je wel het goede inlegstukje gebruikt? Je moet wel die voor de iPhone hebben he
  zondag 28 februari 2010 @ 14:11:12 #49
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_78551233
Was 9292pro nou dé OV-app ? Die is tijdelijk gratis zie ik net.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:12:03 #50
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78551259
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik heb ook die universal van Apple, maar heb je wel het goede inlegstukje gebruikt? Je moet wel die voor de iPhone hebben he
Ik weet.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:17:25 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78551428
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:11 schreef elcastel het volgende:
Was 9292pro nou dé OV-app ? Die is tijdelijk gratis zie ik net.
Hij werkt om snel even te kijken niet zo heel chill maar als je vaak vaste trajecten aflegt is het wel handig. Ik heb trajecten toegevoegd van station naar huis en van huis naar school. Kun je zo even snel klikken en kijken hoe laat de bussen gaan. Relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')