Als degene, of jijzelf een abbo hebt wat ouder is dan een jaar, dan is de telefoon gewoon te unlocken via T-mobile. Nu ik het zeg, mischien ook even bij deze phone proberenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef SuperRogier het volgende:
Oh, ik dacht dat je tot 3.1.2 met de oude baseband sowieso kon unlocken, en met 3.1.3 met een beetje mazzel ook wel, maar dat feest zit er dus niet in?Njeh dan sla ik het aanbod wat ik kreeg wel af..
Via Cydia of iTunes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Skv het volgende:
Koop gewoon LockInfo..
Kan ook gewoon via de settings app.. Ik heb hem helemal aangepast zo ik wil en niks met ssh gedaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Drinky het volgende:
lockinfo kun je helemaal zelf aanpassen, ik heb 'm met RSS Feed, agenda, weer en tijd(vervangt de orginele klok), maar dan wel met een andere skin. Ziet er echt mooi uit, alleen onhandig dat je alle wijzigingen via SSH door moet voeren.
Wat is baseband?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef SuperRogier het volgende:
Oh, ik dacht dat je tot 3.1.2 met de oude baseband sowieso kon unlocken, en met 3.1.3 met een beetje mazzel ook wel, maar dat feest zit er dus niet in?Njeh dan sla ik het aanbod wat ik kreeg wel af..
Gebruik Google ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb zojuist een 2ehands iphone 3g gekocht, maar omdat ik zelf KPN heb zit ik nu te twijfelen tussen jailbreaken en een simonly van tmobile nemen. Wat zijn de belangrijkste nadelen van jailbreaken (kun je bijv alle apps downloaden of alleen bepaalde speciaal voor jailbroken iphones?)
Verder, als blijkt dat de iphone ouder dan een jaar is, kan ik hem dan ook naar tmobile brengen voor een legale unlock, ook al heb ik geen bonnetje?
jailbreak kun je hetzelfde mee als met een niet jailbreak, alleen meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb zojuist een 2ehands iphone 3g gekocht, maar omdat ik zelf KPN heb zit ik nu te twijfelen tussen jailbreaken en een simonly van tmobile nemen. Wat zijn de belangrijkste nadelen van jailbreaken (kun je bijv alle apps downloaden of alleen bepaalde speciaal voor jailbroken iphones?)
Verder, als blijkt dat de iphone ouder dan een jaar is, kan ik hem dan ook naar tmobile brengen voor een legale unlock, ook al heb ik geen bonnetje?
Dat heb ik dus precies hetzelfde met mijn iHome, maar tot nog toe gaat het gewoon prima, gebruik het elke dag en nu al zeker een jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 03:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een universal dock gekocht. Wat een pestding![]()
Als je 'm in die dock zet, klinkt het alsof de behuizing naar de tyfus gaat. Krassend geluid
Overigens een originele van Apple.
Iemand?quote:Op zondag 28 februari 2010 03:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand Final Fantasy al geprobeerd?
Ik heb ook die universal van Apple, maar heb je wel het goede inlegstukje gebruikt? Je moet wel die voor de iPhone hebben hequote:Op zondag 28 februari 2010 03:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een universal dock gekocht. Wat een pestding![]()
Als je 'm in die dock zet, klinkt het alsof de behuizing naar de tyfus gaat. Krassend geluid
Overigens een originele van Apple.
Ik weet.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb ook die universal van Apple, maar heb je wel het goede inlegstukje gebruikt? Je moet wel die voor de iPhone hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |