Deed mij denken aan een wedstrijdje ver-piesenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
Waarom schreef ik ver-pesten?
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je buurman zal maar een psychiatrisch patient zijn, die vervuilt, hulp weigert en zwaar paranoia is. Echt, dan ga je zelfs bidden denk ik, dat ze hem ALSEBLIEFT willen halen. Maar ja, dat mag gekke psychotische buurman gewoon weigeren.Tenzij hij een gevaar vormt voor zichzelf en/of voor anderen. Dan niet. Maar ja, wanneer is dat punt hè? als ie je hele rijtje al heeft opgeblazen met zijn koken-zonder-het-gas-aan-te-steken?
![]()
Dit is een grapje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.
Op een gegeven moment denk je toch,' Nou nou nou, moet dit nu zo?'
Hij had het niet zo op vrouwen.Soms vond ik een briefje in mijn brievenbus en daar stond op:
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, wat een gruwelijk lekker Mineola heb ik net op
Nee, true story maar je wordt daar wel zat van hoor, van dat volk.quote:
Tis wel een heel eerbaar beroep natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.
Hij had het niet zo op vrouwen.Soms vond ik een briefje in mijn brievenbus en daar stond op:
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
Ja dat is inderdaad erg, dat jij dan verhuisd bent i.p.v. die eikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, true story maar je wordt daar wel zat van hoor, van dat volk.
En toen ben ik maar verhuisd en wat klopt er dan niet in dat plaatje?
Jasses, triest zeg...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
De enige buurman van wie ik briefjes in de brievenbus kreeg ("Ik zou graag een keer met je uit willen. Ik vind je aantrekkelijk en denk dat ik je erg veel te bieden heb.") hing zich in het trappegat op. Wel zijn eigen trappegat. Zou fraai zijn, anders.
Dat ie ongelijk had?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, true story maar je wordt daar wel zat van hoor, van dat volk.
En toen ben ik maar verhuisd en wat klopt er dan niet in dat plaatje?
De hele buurt was er toentertijd wel van slag door. Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:59 schreef Noek het volgende:
Echt hè, dat briefje. Na een avond bonken en schreeuwen.
Krijg je toch nog een briefje voor de duidelijkheid. Attent!
Dus zijn ongelijk klopte niet?quote:
Noek is een hoerrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus zijn ongelijk klopte niet?![]()
Warm.
Laten we vast gaan juichen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus zijn ongelijk klopte niet?![]()
Warm.
Zij is degene met de zweep en de knopjes. dus ja. Denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek is een hoerrrrrrrrrrr!
Ik ga hier klappen voor krijgen hè?
Ik vond het zelf al redelijk ver gaan van mij... Maar dat komt ook omdat ik weet hoe agressief ze in het echt isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zij is degene met de zweep en de knopjes. dus ja. Denk ik.
quote:
Oh, ja en volkomen terecht ook die angst.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al redelijk ver gaan van mij... Maar dat komt ook omdat ik weet hoe agressief ze in het echt isIk ben een beetje bang voor d'r.
Daarom doe ik steeds alsof ik haar mag
Dat kan ik me voorstellen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele buurt was er toentertijd wel van slag door. Ik ook.
Ik kick je zo neer met een karatetrap op de meet!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kick je zo neer met een karatetrap op de meet!![]()
O nee toch maar niet.
Ik ik ik ik....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kick je zo neer met een karatetrap op de meet!![]()
O nee toch maar niet.
Dus jij vindt Noek ook een hoer? Gewaagd hoor, ik heb er net 15 notes bij en ik kreeg een telefoontje van iemand genaamd Big Jim dat hij wist waar Klundert is en dat ik op moet passenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik bedoelde: dat ie gelijk had.
Arme Meraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ik ik ik....
![]()
Je hebt mijn gevoelens gekwetst dus nu krijg je aids.
Doe dat, periost-schoppertje. Ik lach je wel toe.quote:
Zit nou niet zo onderdanig geil te slijmen man, anders jens ik er écht een voor je muil in die pauperschuur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, serieus, ik heb liever dat Gert het doet
Zeg!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit nou niet zo onderdanig geil te slijmen man, anders jens ik er écht een voor je muil in die pauperschuur.
Anders doe je gewoon of je heel slim bent en haal je gratis condooms bij de VVD (onder het motto: voel de liberaal in jequote:
Ja, lul, dan moet ik die toque toch om mijn bek binden? Dat ziet er niet uit man.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit nou niet zo onderdanig geil te slijmen man, anders jens ik er écht een voor je muil in die pauperschuur.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon of je heel slim bent en haal je gratis condooms bij de VVD (onder het motto: voel de liberaal in je)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon of je heel slim bent en haal je gratis condooms bij de VVD (onder het motto: voel de liberaal in je)
Ik zag ook ergens een dramatisch slechte rap, volgens mij van VVD Groningen. zo'n geborduurde jas die hip doet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De VVD doet het stoer dit jaar
Dat filmpje met Bos was ook koning
Om één of andere reden doen ze allemaal ineens youtube liedjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zag ook ergens een dramatisch slechte rap, volgens mij van VVD Groningen. zo'n geborduurde jas die hip doet.
Waar gelukkig alleen Noek bij was en die dat niet één keer tegen me heeft gebruikt. En het was net na een stevige Irish Coffee. Hoor. Slijmbal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat Noek meer schade aan kan richten dan Gert![]()
En nou niet tegenstribbelen, Blauwe, jij ging op je bek tijdens een FICTIEF gevecht
Hmm, maar iedereen weet er wel vanaf, hm?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar gelukkig alleen Noek bij was en die dat niet één keer tegen me heeft gebruikt.
LOLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME!
Één post in R&P. EEN POST.
En Cc was d'r eerder
Ja als je "ik heb zo'n auwa" kermend een terras op komt strompelen, dan gaat het snel hè.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hmm, maar iedereen weet er wel vanaf, hm?
Het begint echt op te vallen, post jij nou gewoon overal of hebben we dezelfde TT smaak?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dat nummer dat ik heb gepost is wel heel erg mooi spoken word. Rauw, heftig, maar zo mooi.
Jullie hebben een stalker! Elkaar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint echt op te vallen, post jij nou gewoon overal of hebben we dezelfde TT smaak?
Noek werd aangevallen door 6 gigantische negers! Maar Gert sprong er voor en heeft ze allemaal over Hoog Catharijnen gebeukt met zijn Ninjutsu's!1!!11 En alle gigantische negers waren heul deaudt of in containerwoningen en het ENIGE dat Gert er aan overhield was een pijntje in zijn armquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je "ik heb zo'n auwa" kermend een terras op komt strompelen, dan gaat het snel hè.
Ik post niet overal, maar R&P is wel een all time favorite. En SHO, SEX en KLB. Maar eigenlijk bemoei ik me overal wel tegenaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Het begint echt op te vallen, post jij nou gewoon overal of hebben we dezelfde TT smaak?
Nou, pjintje, het is nog steeds niet goed, al gaat het wel een stuk beter. Grote zware klote negers ook altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek werd aangevallen door 6 gigantische negers! Maar Gert sprong er voor en heeft ze allemaal over Hoog Catharijnen gebeukt met zijn Ninjutsu's!1!!11 En alle gigantische negers waren heul deaudt of in containerwoningen en het ENIGE dat Gert er aan overhield was een pijntje in zijn arm
Zullen we het voortaan zo vertellen?
Je had ze ook niet alle 6 in één keer op moeten tillen terwijl je die grote vrachtwagen al in je handen had, Gert. De foto's waren episch, maar nu heb je wel een weak spot.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, pjintje, het is nog steeds niet goed, al gaat het wel een stuk beter. Grote zware klote negers ook altijd.
Ik roep jou de volgende keer wel te hulp, als het er meer dan vijf zjin! Jij kent vast wel wat Duitse trucs om wat grotere groepen tot bedaren te brengen.quote:
Je gaat er slecht van spellen, varkenskut.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry Noek.Het was niet zo heul gemeen bedoelt
Ben je nou boos op me?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Je gaat er slecht van spellen, varkenskut.
Van een afstandje wat gillen en dan heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep jou de volgende keer wel te hulp, als het er meer dan vijf zjin! Jij kent vast wel wat Duitse trucs om wat grotere groepen tot bedaren te brengen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Je gaat er slecht van spellen, varkenskut.
Je kan ook beter geen Fok! lezen terwijl je net een heel grote slok van iets neemt, weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik moet geen Fok! lezen terwijl ik aan de telefoon zit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik moet geen Fok! lezen terwijl ik aan de telefoon zit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Je noemde een klant varkenskut oid?![]()
Die man aan de andere kant zat zjin verhaal te doen en ik moest lachen en toen heb ik gedaan of ik een hoestbui had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Je noemde een klant varkenskut oid?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking afgrijselijkquote:
Dat wijf d'r stem klinkt alsof iemand vol overtuiging een zwijn staat dood te schoppen met balletschoentjesquote:
Ik ook! Meer dan leuk. Ik vind het ontroerend lief en bijzonder grappig qua taalvondsten.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wijf d'r stem klinkt alsof iemand vol overtuiging een zwijn staat dood te schoppen met balletschoentjes
Het is niet mijn ding, denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bekijk uitzending: http://www.nps.nl/page/pr(...)t-ik-niet-zo-goed---
Ik probeer op een lieve manier duidelijk te maken dat ik het inspiratieloze kutmuziek vindquote:
Dat kan.quote:
Ze zingt gewoon gedachten, gedachten die ik ook zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer op een lieve manier duidelijk te maken dat ik het inspiratieloze kutmuziek vindDe teksten zijn niet opvallend goed, de muziek is saai...
Haar stem staat me niet aan
Wauw.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Copycat het volgende:
Voor 700 Euro kan ik naar Yogya vliegen.
Yogya is mooi, vergeleken bij Bandung of Jakarta.
[ afbeelding ]
Het Waterpaleis
![]()
Maar Bali is meer Bounty.
Jij hebt "Taal is zeg maar echt mijn ding" gelezen.quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
Ik snap je Liesje! Ik voel je! Doe je ding!
Oh nee, doe dat laatste maar niet!
Toen ik daar was, stond er geen water in. Misschien op 10-10-10 welquote:
Ook. Vond ik trouwens bij vlagen leuk, bij veel vlagen flauw.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij hebt "Taal is zeg maar echt mijn ding" gelezen.
Veel plezier en als je op tijd bent, groetjes aan Hidi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook. Vond ik trouwens bij vlagen leuk, bij veel vlagen flauw.
Nee, ik ga bij mijn broer eten en daarna, als ik op tijd ben, nog even langs Leo om Heidi te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel plezier en als je op tijd bent, groetjes aan Hidi!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik het mooiste lied ooit gevonden heb, komt er iemand om de hoek gesprongen en schrijft een nóg mooier nummer...![]()
Wat is muziek toch heilig eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Pietje, paar dagen vrij
@ FANN, Gert, die journalist maakt van de bewoners van containerwoningen in Kampen wel een erg smeuïg en spannend verhaal. Je kunt er rustig rondlopen, niemand die je kwaad doet.
best wel een indrukwekkend lange post eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ja maar
apenstaartje NIEMENIE nu kan je daar natuurlijk rustig rondlopen omdat ze in 2005
al die hufters daar hebben weggehaald, dat zal het zijn !
heb je nog lekker geslaapt gisteren met die beelden op je netvlies?
biologish vlees ik gewoon ECHT 3x zo duur h'e
wordt toch weer kipkerrie vanavondik ben er nog niet helemaal vanaf
nog een stuk of 4x e dan heb ik er weer voor een tijdje genoeg van
ben trouwens wel de nutella vergeten, ik dacht dat de pindakaas op was, maar
ik had me vergist, dus nu heb ik 3 potten pindakaad en geen Nutella
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef Marrije het volgende:
ja![]()
En dan kan ik er ook nog wel kort op in gaan
Wij hebben naast de pindakaas ook Nutella in de kast staan. Ook de Orinoko staat ernaast.
Sail away, sail away, sail awayquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is Orinoko ???
nooit van gehoord !
whut??quote:
Nee, ik was allang klaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, sorry, verneuk ik een kwartetje?
ikkequote:
Ik heb geen flauw idee wat ze bedoeldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke
maar ik dacht dat ze iets bedoelde dat je op je brood kon smeren
weet ik veel![]()
http://www.youtube.com/watch#v=gqLJsHyJl58&feature=related
ik ook niet maar misschien lees ik dat later welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze bedoelde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet maar misschien lees ik dat later wel
iemand enig idee waarom ik alleen linkies krijg als ik een toepje
wil plaatsen?
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=3jGgwJusnKM&v=j8EtZdF8fPo
nog 'e'en poging
Waar pak jij het linkje vandaan dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet maar misschien lees ik dat later wel
iemand enig idee waarom ik alleen linkies krijg als ik een toepje
wil plaatsen?
http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=3jGgwJusnKM&v=j8EtZdF8fPo
nog 'e'en poging
http://orinoko.hyves.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is Orinoko ???
nooit van gehoord !
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke
maar ik dacht dat ze iets bedoelde dat je op je brood kon smeren
weet ik veel![]()
Nee hoor. Er wonen daar ook een paar waar heb ik jarenlang biertjes mee heb gedronken in de bruine kroeg. De grap is sommigen eigenlijk heel erg sociaal waren/zijn. Zo sociaal dat ze uit teleurstelling m.b.t. de medemens en onder invloed van drank of drugs een rem kwijt raken en frustratie gaan botvieren. Niet goed natuurlijk, want het past niet in het sociaal plaatje van mensen en in hun patroon. Dat geeft overlast. Terecht dat er wat tegen gedaan wordt, maar eikels zijn het lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ja maar
apenstaartje NIEMENIE nu kan je daar natuurlijk rustig rondlopen omdat ze in 2005
al die hufters daar hebben weggehaald, dat zal het zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
Zat em al op je hyves te kijkenquote:
je bedoelt je leeft op een ruime voet waardoor je nooit een buffer hebt of tenminste wat geld achter de hand?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
gehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat em al op je hyves te kijkenen hij doet ut niet
![]()
Was bij wijze van spreken, haha ik op ruime voet pffff I wishquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef rubje het volgende:
[..]
je bedoelt je leeft op een ruime voet waardoor je nooit een buffer hebt of tenminste wat geld achter de hand?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.
Whaha ik snap hetquote:
quote:
O ik heb geen problemen hoor maar vind het zo zonde geld aan al dat gelulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk per maand betalen, dat helpt wel wat
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb geen problemen hoor maar vind het zo zonde geld aan al dat gelul
quote:
Ik ga wel leven van de liefde...de liefdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Laysa zie jij al rose olifantoffeltjes, of lollifanten, dan ga ik meedoen vanaaf met je
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn, heeft ze jou aan de telefoon gehad voor inspiratie
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga wel leven van de liefde...de liefde![]()
...en Mei
Het is nu stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Coos het volgende:
Hondjes vluchten kan niet meer nog net!!!!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_storm__.html?p=1,1
Todas las comunidades autónomas se preparan para hacer frente a la "borrasca perfecta" que se ha formado en el Atlántico al unirse dos perturbaciones, una de superficie con otra situada en las capas altas de la atmósfera, y que mañana traerá vientos de más de 120km/h a Galicia, Asturias, Cantabria y las cordilleras Cantábrica, Central, Ibérica y Pirenáica, según las previsiones de la Agencia Estatal de Meteorología (Aemet).
Maar bij jullie gaat het dus wel meevallen.
En die enge telegraaf heeft het over windstoten van 160 km/h terwijl de spaanse krant 120 km/h zegt.
Sensatiekrant.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperd
Goed plan, wel voorzichtig zijn hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is nu stilte voor de storm.![]()
Even gekeken wat er allemaal naar binnen moet , voordat alles door de tuin wappert.
Wel van je beste vriendinnetje, ennnnn ik zet het er altijd netjes bij, o en Pietje veel plezierquote:
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bij
Die mogen wij per maand betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
De OZBquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, dat bankhangen is best leuk ja en schaatsen toch????quote:
Die had ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar gaan we bezwaar tegen makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik krijg OZB, rioolheffing en Afvalstoffenheffing ineens, dat mag dan in termijnenquote:
L-babe!quote:
He, gelukkigquote:zo...en dadelijk ben ik door mn energie heen en kan iedereen weer opgelucht adem halen
Nope, aanvalletje ADHD whoehoequote:
Niets bijzonders, maar ik zag dat men Pietje veel plezier wenste, en ik bedacht dat ik dat iedereen wel gundequote:
Bedankt voor de tip, dan sla ik die over als ik ga zappenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef Laysa het volgende:
Jaap op rtl 4
quote:
Melk en suiker graagquote:
Ja, APK, autoverzekering, grote beurt auto, ozb, rioolrecht, providerkostenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gaat pietje iets leuks doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik zag dat men Pietje veel plezier wenste, en ik bedacht dat ik dat iedereen wel gunde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
De huistelefoon gaat hier 1x over en daarna hangt ie bij de beller (bijv. mijn mobiel) automatisch op. Geen idee waarom, maakt niet uit met welke telefoon je belt.
Internet werkt nog, gewoon uitbellen werkt ook.
Nijmegen-meet, gewoon de kroeg in, thanxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Gaat pietje iets leuks doen?
Veel plezier dan pietje
whutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus jij bent dat
ik loop steeds voor lul
Pietje is een lul?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus jij bent dat
ik loop steeds voor lul
quote:
quote:
Jij belt jezelf?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
De huistelefoon gaat hier 1x over en daarna hangt ie bij de beller (bijv. mijn mobiel) automatisch op. Geen idee waarom, maakt niet uit met welke telefoon je belt.
Internet werkt nog, gewoon uitbellen werkt ook.
Ja, met mobiel naar huistelefoonquote:
Ik dacht heel even APK hier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, APK, autoverzekering, grote beurt auto, ozb, rioolrecht, providerkosten
En zijn dat leuke gesprekken Pietje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, met mobiel naar huistelefoon.
Gezelliequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nijmegen-meet, gewoon de kroeg in, thanx.
* grinnikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
En zijn dat leuke gesprekken Pietje?
Anders ga ff lollig doen, ik zoek inspiratie tot een oplossing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
nee...buiten het feit dat ik me niet oke voel....heb ik ook het gevoel dat ik met bepaalde mensen totaal geen klik zou hebben....ik had iets anders gepland...en ik baal meer daarvan dat dat niet doorgaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Laysa, jij gaat zeker niet?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel handig als je schizofreen bent.![]()
En dan denk je dat jouw andere persoonlijkheid wel een oplossing aan kan dragen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders ga ff lollig doen, ik zoek inspiratie tot een oplossing.
wij hebben dat ook weleens gehad...en volgens mij ligt dat aan de lijn..en moet je de provider daar voor bellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...buiten het feit dat ik me niet oke voel....heb ik ook het gevoel dat ik met bepaalde mensen totaal geen klik zou hebben....ik had iets anders gepland...en ik baal meer daarvan dat dat niet doorgaat![]()
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd...er zitten veel leuke mensen daar....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.
Wat had je voor andere plannen?
ik heb weleens gehad dat iemand mij belde, en 10 sec. nadat ie weer op had gehangen ging bij mij pas de telefoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij hebben dat ook weleens gehad...en volgens mij ligt dat aan de lijn..en moet je de provider daar voor bellen
das ook een optiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voeltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.
Ja al gedaan, helpt niet. Had maar 10sec gewacht, nu maar eens 30 sec wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.
Ik vraag er niet meer naar, maar dat betekent niet dat ik er niet nieuwsgierig naar benquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd...er zitten veel leuke mensen daar....![]()
Ik had euhhh...iets anders....
ander onderwerp
Nohhh Scattiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voelt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag er niet meer naar, maar dat betekent niet dat ik er niet nieuwsgierig naar ben
Jij bent een lief Pietjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voelt.
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt nietquote:
Ja, en als je met een los toestel belt, je telefoon ook even uitzetten en na een volledige herstart weer aan. Ook dat is mij al eens opgevallen als zijnde een oplossing van een probleem.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja al gedaan, helpt niet. Had maar 10sec gewacht, nu maar eens 30 sec wachten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb weleens gehad dat iemand mij belde, en 10 sec. nadat ie weer op had gehangen ging bij mij pas de telefoon
Met mn vorige provider viel mn internetverbinding soms gewoon weg 'geen ip nummer gekoppeld' en dan moest ik alle stekkers eruit halen, ook van de telefoon en modemkastje en dan een minuut of wat wachten, dan alles er weer in en dan deed alles het weer gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en als je met een los toestel belt, je telefoon ook even uitzetten en na een volledige herstart weer aan. Ook dat is mij al eens opgevallen als zijnde een oplossing van een probleem.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt niet
Beterquote:
Lijkt mij wel normaal dat hij er dan helemaal uit knaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik heb met mijn vaste pc dat als ik mijn rauter erin doe de pc meteen uit knalt, zit hij er niet in doet hij het gewoon
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een brief van de KPN, die luizen. Ze verlagen de gesprekskosten met een halve cent per minuut, maar verhogen het starttarief van 5 naar 10 cent. Vieze smeerlapperij is dat
O...hahahaha, weet ik het, hij deed het gewoon al die tijd en ineens krijg ik nu geen draadloos internet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lijkt mij wel normaal dat hij er dan helemaal uit knalt![]()
Maar ik denk dan ook dat je vast iets anders dan een router voor ogen hebt?
Sounds like a challengequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt niet
Huhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt gefixt, de inkomende telefoonlijn zal los (aansluiting in de router). Alles er ff uit gehad en weer in gedaan en plots deed ie 't weer. Kwam erop omdat er veel ruis op de lijn zat (te horen tijdens uitbellen, tijdens de kiestoon), dus moest aan de telefoonlijn liggen.
Hoop dat 't opgelost is.
ja opaquote:
Nee, maar uitbellen heeft blijkbaar een minder sterk signaal nodig of zo. Ik snap 't ook nog niet helemaal. Morgen maar ff kijken of 't echt opgelost is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
HuhHeb jij een inkomende en uitgaande telefoonlijn?
hoop ik ook voor jou, is wel handig, zo'n zelf op te lossen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt gefixt, de inkomende telefoonlijn zal los (aansluiting in de router). Alles er ff uit gehad en weer in gedaan en plots deed ie 't weer. Kwam erop omdat er veel ruis op de lijn zat (te horen tijdens uitbellen, tijdens de kiestoon), dus moest aan de telefoonlijn liggen.
Hoop dat 't opgelost is.
Netjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
De NOS gaat Haïti geld volgen, leuk en erg goed
Ik patatquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor. Er wonen daar ook een paar waar heb ik jarenlang biertjes mee heb gedronken in de bruine kroeg. De grap is sommigen eigenlijk heel erg sociaal waren/zijn. Zo sociaal dat ze uit teleurstelling m.b.t. de medemens en onder invloed van drank of drugs een rem kwijt raken en frustratie gaan botvieren. Niet goed natuurlijk, want het past niet in het sociaal plaatje van mensen en in hun patroon. Dat geeft overlast. Terecht dat er wat tegen gedaan wordt, maar eikels zijn het lang niet allemaal.
En zo zijn er nog wel een stel, waaronder ook mensen die gewoon in het park zaten te zuipen en ook daar de nacht slapend doorbrachten, want geen huis meer. Nu gewoon een goed onderdak, alles zit erop en er aan, niemand heeft last van ze en ze hebben het naar hun zin.
Veel van die gasten zijn teleurgesteld in het leven en afgezakt vanwege gebrek aan weerbaarheid. Dat gebrek aan weerbaarheid en incasseringsvermogen proberen ze dan weer te verbergen door "ruig" en "stoer" te doen.
Heel verhaal geschreven en dan zo'n stom denigrerend toontje erachter aan, fann, mutsquote:
neehee was niet denigrerend bedoeld,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heel verhaal geschreven en dan zo'n stom denigrerend toontje erachter aan, fann, muts![]()
.
Dank, ben het er wel mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
tl;dr
Tegenwoordig ben je al snel extreem hè. De samenleving wordt steeds watteriger. Maar eens, iemand die overlast veroorzaakt moet gewoon opzouten. Dit is een goede oplossing, ze wonen daar uitstekend en hebben alles. Bovendien betalen ze ook gewoon huur, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee was niet denigrerend bedoeld,
maar dan word melig van mezelluf
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is Chemische castratie trouwens niet iets voor jou?
![]()
![]()
geintje
opschepperquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalen
jah.. ik heb bijna een powernap nodig na ditquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, op je rug liggen is makkelijker hè
Er zijn er anders zat waarbij t uitgevoerd zou moeten worden....met name bepaalde personen uit Fann's epistel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalen
jij snapt me tenminstequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er zijn er anders zat waarbij t uitgevoerd zou moeten worden....met name bepaalde personen uit Fann's epistel.
Ja, discussie over zoiets schiet niet op op een forum.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
ik denk nah.. nu komen er hele discussies
maar nee heur...
iedereen gevlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |