quote:
Ik ga wel leven van de liefde...de liefdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Laysa zie jij al rose olifantoffeltjes, of lollifanten, dan ga ik meedoen vanaaf met je
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn, heeft ze jou aan de telefoon gehad voor inspiratie
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga wel leven van de liefde...de liefde![]()
...en Mei
Het is nu stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Coos het volgende:
Hondjes vluchten kan niet meer nog net!!!!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_storm__.html?p=1,1
Todas las comunidades autónomas se preparan para hacer frente a la "borrasca perfecta" que se ha formado en el Atlántico al unirse dos perturbaciones, una de superficie con otra situada en las capas altas de la atmósfera, y que mañana traerá vientos de más de 120km/h a Galicia, Asturias, Cantabria y las cordilleras Cantábrica, Central, Ibérica y Pirenáica, según las previsiones de la Agencia Estatal de Meteorología (Aemet).
Maar bij jullie gaat het dus wel meevallen.
En die enge telegraaf heeft het over windstoten van 160 km/h terwijl de spaanse krant 120 km/h zegt.
Sensatiekrant.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperd
Goed plan, wel voorzichtig zijn hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is nu stilte voor de storm.![]()
Even gekeken wat er allemaal naar binnen moet , voordat alles door de tuin wappert.
Wel van je beste vriendinnetje, ennnnn ik zet het er altijd netjes bij, o en Pietje veel plezierquote:
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bij
Die mogen wij per maand betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
De OZBquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |