Nee hoor. Er wonen daar ook een paar waar heb ik jarenlang biertjes mee heb gedronken in de bruine kroeg. De grap is sommigen eigenlijk heel erg sociaal waren/zijn. Zo sociaal dat ze uit teleurstelling m.b.t. de medemens en onder invloed van drank of drugs een rem kwijt raken en frustratie gaan botvieren. Niet goed natuurlijk, want het past niet in het sociaal plaatje van mensen en in hun patroon. Dat geeft overlast. Terecht dat er wat tegen gedaan wordt, maar eikels zijn het lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ja maar
apenstaartje NIEMENIE nu kan je daar natuurlijk rustig rondlopen omdat ze in 2005
al die hufters daar hebben weggehaald, dat zal het zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
Zat em al op je hyves te kijkenquote:
je bedoelt je leeft op een ruime voet waardoor je nooit een buffer hebt of tenminste wat geld achter de hand?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Kally het volgende:Zo staat je salaris erop, en zo is het weg
ff rekeningen betaald
gehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat em al op je hyves te kijkenen hij doet ut niet
![]()
Was bij wijze van spreken, haha ik op ruime voet pffff I wishquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef rubje het volgende:
[..]
je bedoelt je leeft op een ruime voet waardoor je nooit een buffer hebt of tenminste wat geld achter de hand?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.
Whaha ik snap hetquote:
quote:
O ik heb geen problemen hoor maar vind het zo zonde geld aan al dat gelulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk per maand betalen, dat helpt wel wat
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb geen problemen hoor maar vind het zo zonde geld aan al dat gelul
quote:
Ik ga wel leven van de liefde...de liefdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Laysa zie jij al rose olifantoffeltjes, of lollifanten, dan ga ik meedoen vanaaf met je
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kachel uitzetten, telefoon en internet weg doen, kaarsjes aan en je houdt geld over
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn, heeft ze jou aan de telefoon gehad voor inspiratie
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga wel leven van de liefde...de liefde![]()
...en Mei
Het is nu stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Coos het volgende:
Hondjes vluchten kan niet meer nog net!!!!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_storm__.html?p=1,1
Todas las comunidades autónomas se preparan para hacer frente a la "borrasca perfecta" que se ha formado en el Atlántico al unirse dos perturbaciones, una de superficie con otra situada en las capas altas de la atmósfera, y que mañana traerá vientos de más de 120km/h a Galicia, Asturias, Cantabria y las cordilleras Cantábrica, Central, Ibérica y Pirenáica, según las previsiones de la Agencia Estatal de Meteorología (Aemet).
Maar bij jullie gaat het dus wel meevallen.
En die enge telegraaf heeft het over windstoten van 160 km/h terwijl de spaanse krant 120 km/h zegt.
Sensatiekrant.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik ben geeneens duf...maar de pijn wordt wel gelukkig getemperd
Goed plan, wel voorzichtig zijn hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is nu stilte voor de storm.![]()
Even gekeken wat er allemaal naar binnen moet , voordat alles door de tuin wappert.
Wel van je beste vriendinnetje, ennnnn ik zet het er altijd netjes bij, o en Pietje veel plezierquote:
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. Januari, februari en maart zijn hier de duurste maanden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja deze week dat die jaarlijkse rekening van de gemeente er weer bij
Die mogen wij per maand betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
De OZBquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |