quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
KAPPEN MET DIE LANGE OP IN KLB heb ik al vaker gezegd wederom ga ik dit hoerenzooitje weerniet lezen
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:24 schreef Deva het volgende:
Ik heb geen zin om mijn levensvrijheid op te geven om mee te gaan kleding uit te zoeken. (behalve BH"s, want daarbij heb je een deskunding ook nodig
)
Ja en dan verwacht je dat wij moeite doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:28 schreef Deva het volgende:
Typfouten, holy shit.
Tis (;) ) half 4!
Wat een gemier toch over de stijl en grammatica fouten. Reageer op het onderwerp, anders niet.
Als een tekst meer dan 3 regels bevat en je het vervolgens beu bent om te lezen, lees dan een kinderboek ofzo...
QFTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja en dan verwacht je dat wij moeite doen.
Tyfus een eind op met je topic. SLOTJE
Christ.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:59 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje van je vriendin dan maar
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:59 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje van je vriendin dan maar
Hoax of je bent geen echte vrouw.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:51 schreef Karina het volgende:
Niet alle vrouwen houden van winkelen hoor, ik heb er een bloedhekel aan, maar ik moet wel op zaterdag ALS ik wat moet kopen (meeste koop ik sowieso via internet). Door de week werk ik dus lekker rustig op dinsdagochtend zal niet gaan,
Ok, wij geen echte vrouw. Jij wel een echte eikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Hoax of je bent geen echte vrouw.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:05 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ok, wij geen echte vrouw. Jij wel een echte eikel.
Geen echte vent ook zie ik!quote:
Nee, maar je wilt zeg ik ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:07 schreef Sereenie het volgende:
Ahhh sorry, did I hurt your feelings..?
Dat kan thuis toch ook? Ik snap die mannen niet die er bijv. op geilen om mee te gaan met bh's passen.. Je krijgt ze thuis toch nog vaak genoeg te zien..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:08 schreef wise het volgende:
Niks mis mee toch. Checken hoe ze eruit ziet.
De meer je ze ziet de beter.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat kan thuis toch ook? Ik snap die mannen niet die er bijv. op geilen om mee te gaan met bh's passen.. Je krijgt ze thuis toch nog vaak genoeg te zien..
Daar heb ik helaas geen bitch-slap op terug..quote:
Je bent het gewoon met me eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:12 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas geen bitch-slap op terug..
Nou, nou. Het met je eens zijn is wel črg ruimdenkend. Maar ik kan niet voor een man bepalen hoevaak hij borsten wil zien..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent het gewoon met me eens.
Wel hoe vaak hij ze krijgt te zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:15 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Nou, nou. Het met je eens zijn is wel črg ruimdenkend. Maar ik kan niet voor een man bepalen hoevaak hij borsten wilt zien..
Mja bh's shoppen doe ik liever met vrouwelijk gezelschap. anders ga ik naar huis met een doorzichtige lijkt mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel hoe vaak hij ze krijgt te zien.
Boh.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:17 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Mja bh's shoppen doe ik liever met vrouwelijk gezelschap.
Misschien is KLB niks voor jou. Zoek een ander forum. Misschien past 4chan beter bij je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
KAPPEN MET DIE LANGE OP IN KLB heb ik al vaker gezegd wederom ga ik dit hoerenzooitje weerniet lezen
we gaan mee om ook andere vrouwen te checken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat kan thuis toch ook? Ik snap die mannen niet die er bijv. op geilen om mee te gaan met bh's passen.. Je krijgt ze thuis toch nog vaak genoeg te zien..
5 lekkerre wijven en niet 5 gemiddelde huismoeders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
we gaan mee om ook andere vrouwen te checken.
Wat wil je nog mee. en een kleine ruimte waar een 5 tal vrouwen hun lingerie bekijken met rondom spiegels
Waar ga jij in vredesnaam heen dan.. Ik heb zoiets nog nooit gezien, en wanneer ik nog aan het passen ben zet ik geen voet buiten mijn pashokje hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
we gaan mee om ook andere vrouwen te checken.
Wat wil je nog mee. en een kleine ruimte waar een 5 tal vrouwen hun lingerie bekijken met rondom spiegels
Boh lijkt opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:24 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Waar ga jij in vredesnaam heen dan.. Ik heb zoiets nog nooit gezien, en wanneer ik nog aan het passen ben zet ik geen voet buiten mijn pashokje hoor.
En mannen zoals jij zijn zo BAH! "Tuurlijk ga ik mee schatje, ga jij maar lekker passen hoor, ik help je wel". En je gaat alleen maar mee om gratis en onopvallend op andere vrouwen te geilen. Je weet zeker ook niet meer wat je vriendin de laatste keer gekocht heeft. Maar wat je buurmeisje/vrouw aanheeft weet je vast en zeker.
- Ik weet gewoon niet wat boh is..
Dan snap ik het nuquote:
Zo is het en daarom even een hersenspinsel getypt:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:24 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Waar ga jij in vredesnaam heen dan.. Ik heb zoiets nog nooit gezien, en wanneer ik nog aan het passen ben zet ik geen voet buiten mijn pashokje hoor.
En mannen zoals jij zijn zo BAH! "Tuurlijk ga ik mee schatje, ga jij maar lekker passen hoor, ik help je wel". En je gaat alleen maar mee om gratis en onopvallend op andere vrouwen te geilen. Je weet zeker ook niet meer wat je vriendin de laatste keer gekocht heeft. Maar wat je buurmeisje/vrouw aanheeft weet je vast en zeker.
Nou en. Rrrrr!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dan snap ik het nuMaar in vrouwelijk gezelschap passen betekend niet elkaar vasthouden enzo he
*fapfapfapfap*quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
Zo is het en daarom even een hersenspinsel getypt:
Niks is leuker dan een vriendin kijken die kleding/lingerie past.
En als ze dan aan het om kleden is, stiekem het pashokje in lopen.
Om vervolgens de hand op haar mond te doen en haar te ontdoen van haar hipster en bh.
Hierna je zelf uitkleden en vragen of ze zich omdraait.
Dan pak je haar bh en wurg je dr hiermee tot ze stikt.
Vervolgens schijt je in dr kut en veeg je je reet af met haar slipje die je in haar mond propt. Daarna nog even in de kont plassen om hierna je aan te kleden en naar de hema om de hoek gaan om een hema worst te kopen.
'k Vind 'm niet echt leuk eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
Om vervolgens de hand op haar mond te doen en haar te ontdoen van haar hipster en bh.
Vervolgens schijt je in dr kut en veeg je je reet af met haar slipje die je in haar mond propt. Daarna nog even in de kont plassen om hierna je aan te kleden en naar de hema om de hoek gaan om een hema worst te kopen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
Gha! Nouja oke.. Maarja mijn vriend is natuurlijk de gelukkigste want die kan er heel de nacht naar kijkenquote:
Boh!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Gha! Nouja oke.. Maarja mijn vriend is natuurlijk de gelukkigste want die kan er heel de nacht naar kijken
Ik kreeg net een mailtje van je vriend, ik moest zeggen dat je pics moest posten. Hij is trots op je en wil dat delen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Gha! Nouja oke.. Maarja mijn vriend is natuurlijk de gelukkigste want die kan er heel de nacht naar kijken
In le nude natuurlijk!quote:
't Was een geintje hoorquote:
Bespaar je de moeite. Ik heb haar al gezien in een pashokje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van je vriend, ik moest zeggen dat je pics moest posten. Hij is trots op je en wil dat delen.
En ons jaloers maken. De ploert.
Editquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik heb haar al gezien in een pashokje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat er nog mannen zijn die op dikke vrouwen geilen
Wat een slechte repliek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dat er nog mannen zijn die op dikke vrouwen geilen, jammer voor je dan..
nee inderdaad, veel te realistischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef Sereenie het volgende:
[..]
'k Vind 'm niet echt leuk eigenlijk..
Ik ben al ge-editquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een slechte repliek!.
Probeer nog eens. Wees niet bang om wise z'n gevoelens te kwetsen; die heeft hij niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Edit
Dat ben ik niet, want haar haar is langer dan dat van mij
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:33 schreef Sereenie het volgende:
[..]
't Was een geintje hoor![]()
Altijd heel lief en netjes BH en hipstertje aan he, zoals het een echte dame betaamd!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een slechte repliek!.
Probeer nog eens. Wees niet bang om wise z'n gevoelens te kwetsen; die heeft hij niet.
Nee serieus.. Ze lijkt verder wel, maar ik ben het echt nietquote:
Ik heb wel een echte eikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:05 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ok, wij geen echte vrouw. Jij wel een echte eikel.
En de oorlog is voorbij maar toch is er een Duitse helm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En het is nog lang geen herfst.
logischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:40 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Nee serieus.. Ze lijkt verder wel, maar ik ben het echt niet
quote:
Generaliseren doe ik ook niet over mannen ja. Niet alle vrouwen zijn gek op winkelen. En įls ik wel zin heb om te winkelen, is het voor PS spellen, dus shut your mouth!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
Kledingwinkelen met vrouwen.. Dat eindigt altijd in slaande ruzie of een middag die aanvoelt als drie weken.
Maar die ballen zijn hem nu ontnomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Biels het volgende:
Goedzo TS, je hebt eindelijk de ballen om "nee" te zeggen tegen je vriendin..
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
totaal niet herkenbaar..
winkelen
verder wel terechte klacht dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |