quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Weltmeisterquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Ik weet jouw echte naam.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de overheid houdt van me!
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.quote:
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.
Mijn schrale hol is ambient.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Neukmuziek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Houd je bek over kunst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
BLASPHEMY!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
He may this year the Jackass be!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij mag dit jaar de ezel zijn!
Ik ben wéér papieren kwijt, misschien wat minder chaotisch worden ofzo
Subtiel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen heb ik wel steeds meer t idee dat ie me nooit gaat vragen
Ik bedoel, het idee is tof!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Inspiratie voor mijn toekomstige huwelijksaanzoek:
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Inspiratie voor mijn toekomstige huwelijksaanzoek:
Kheb niet gekeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik bedoel, het idee is tof!De uitwerking wat minder.
Snap dan ook niet dat 'ie maar 1 uur aan voorbereiding deed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
M'n zusje is een kankerkind. Ze wil alleen msnen en dat kan ook op haar andere computer NEE ze moet natuurlijk perse die kankerlaptop waar ik sims op doe. Egoïstische kuthoer.
Sommige mensen hebben het er voor een evt aanzoek al overquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.
Jij zou het durven. En je dan omdraaien en je fanny in z'n gezicht duwen en een poepert laten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
1uur teveel dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik bedoel, het idee is tof!De uitwerking wat minder.
Snap dan ook niet dat 'ie maar 1 uur aan voorbereiding deed.
Ik las 'Egyptische kuthoer' en keek toen zo:quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
M'n zusje is een kankerkind. Ze wil alleen msnen en dat kan ook op haar andere computer NEE ze moet natuurlijk perse die kankerlaptop waar ik sims op doe. Egoïstische kuthoer.
Met je zandbek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'Egyptische kuthoer' en keek toen zo:
[ afbeelding ]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moeten jullie noodgedwongen pizza bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
Me too.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik dus niet. Hij had wel een boel vrienden opgetrommeld. Maar dan nog. Als je al zoiets als dit wil doen als huwelijksaanzoek, kun je je toch wel beter voorbereiden? Of doe het normaal, of doe het voorbereid.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kheb niet gekeken.
Maar in 1 uur kun je niet verwachten dat het heel erg goed gaat.
EN!
het was dus iets wat ie niet eerder bedacht had, anders had ie t wel langer voorbereid
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
Dat had die vrouw toch laatst gedaan in zo'n football stadion oid?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zou het durven. En je dan omdraaien en je fanny in z'n gezicht duwen en een poepert laten.
Je keek als een emmer stront?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.
Ja, da's op zich ook zo, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu moeten jullie noodgedwongen pizza bestellen.
I told youquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
Hillary Duff style.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, da's op zich ook zo, ja.
Maar als ik ooit iets tofs ga voorbereiden voor een aanzoek, dan dit.
Zo praat je niet tegen je moeder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."
Zegt ze: "PARDON?!"
- "Je hoorde me wel."
Je hebt het daar toch vooraf al wel over?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, da's op zich ook zo, ja.
Maar als ik ooit iets tofs ga voorbereiden voor een aanzoek, dan dit.
Wat was dat?quote:
Nee, man, echte huwelijksaanzoeken komen rauw op je dak!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het daar toch vooraf al wel over?
Tenminste, ik wel
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."
Zegt ze: "PARDON?!"
- "Je hoorde me wel."
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Leef je kookkunsten uit op de frituur.
dr vaderquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.
Van mijn vader. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van mijn vader. Dat weet iedereen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.
Zeg je dit soort dingen ook tegen je moeder?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je moeder.
Het lijkt me anders wel handig om even te polsen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man, echte huwelijksaanzoeken komen rauw op je dak!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.![]()
![]()
"
HEB ZE GEEN VRETEN GEKOCHT.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://boston.barstoolspo(...)dle-getting-engaged/
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeg je dit soort dingen ook tegen je moeder?
En if so, zegt ze dan nou nooit: "Als het je niet bevalt, flikker je maar op?"
Ook gewoon vol op het balkon met z'n vette grijns.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Hilary!
Fuck, nu ben ik ziedend jaloers op die dude.
Aww.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een olifant!!! Riep mijn dochter heel enthousiast
Briljant.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.![]()
![]()
"
HEB ZE GEEN VRETEN GEKOCHT.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.
Daar was al een heel topic over op fokquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Hilary!
Fuck, nu ben ik ziedend jaloers op die dude.
Ik zou zoiets wel zeggen als jij zoiets tegen mij zou zeggen. Kneus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.
Mijn moeder is Eva Braun niet hoor. Kneus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een olifant!!! Riep mijn dochter heel enthousiast
Hier gaat op gehapt worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou zoiets wel zeggen als jij zoiets tegen mij zou zeggen. Kneus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
Gezemel weer over een luchtig PM-metje...let it go.
Zo lief en onschuldig nogquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo lief en onschuldig nog
Dat is die met de A aan het eind, kan nooit goedkomen helaas
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.quote:
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |