quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.
Zeg je dit soort dingen ook tegen je moeder?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je moeder.
Het lijkt me anders wel handig om even te polsen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man, echte huwelijksaanzoeken komen rauw op je dak!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.![]()
![]()
"
HEB ZE GEEN VRETEN GEKOCHT.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://boston.barstoolspo(...)dle-getting-engaged/
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeg je dit soort dingen ook tegen je moeder?
En if so, zegt ze dan nou nooit: "Als het je niet bevalt, flikker je maar op?"
Ook gewoon vol op het balkon met z'n vette grijns.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Hilary!
Fuck, nu ben ik ziedend jaloers op die dude.
Aww.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een olifant!!! Riep mijn dochter heel enthousiast
Briljant.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ze maar eten moeten kopen. Gister vond ze het eten namelijk niet goed, ze wilde geen aardappelen en geen kaassaus over de bloemkool. Dus mijn vader was het zat om nog voor haar te koken, want het is NOOIT GOED. Dus hij zei: "Dan doe jij maar lekker boodschappen en dan kook jij maar lekker morgen.![]()
![]()
"
HEB ZE GEEN VRETEN GEKOCHT.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.
Daar was al een heel topic over op fokquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Hilary!
Fuck, nu ben ik ziedend jaloers op die dude.
Ik zou zoiets wel zeggen als jij zoiets tegen mij zou zeggen. Kneus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. En dan moet ze lachen.
Mijn moeder is Eva Braun niet hoor. Kneus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een olifant!!! Riep mijn dochter heel enthousiast
Hier gaat op gehapt worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou zoiets wel zeggen als jij zoiets tegen mij zou zeggen. Kneus.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
Gezemel weer over een luchtig PM-metje...let it go.
Zo lief en onschuldig nogquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo lief en onschuldig nog
Dat is die met de A aan het eind, kan nooit goedkomen helaas
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.quote:
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |