Dat weet ik dus niet. Hij had wel een boel vrienden opgetrommeld. Maar dan nog. Als je al zoiets als dit wil doen als huwelijksaanzoek, kun je je toch wel beter voorbereiden? Of doe het normaal, of doe het voorbereid.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kheb niet gekeken.
Maar in 1 uur kun je niet verwachten dat het heel erg goed gaat.
EN!
het was dus iets wat ie niet eerder bedacht had, anders had ie t wel langer voorbereid
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
Dat had die vrouw toch laatst gedaan in zo'n football stadion oid?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zou het durven. En je dan omdraaien en je fanny in z'n gezicht duwen en een poepert laten.
Je keek als een emmer stront?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'Egyptische kuthoer' en keek toen zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.
Ja, da's op zich ook zo, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu moeten jullie noodgedwongen pizza bestellen.
I told youquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
Hillary Duff style.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, da's op zich ook zo, ja.
Maar als ik ooit iets tofs ga voorbereiden voor een aanzoek, dan dit.
Zo praat je niet tegen je moeder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."
Zegt ze: "PARDON?!"
- "Je hoorde me wel."
Je hebt het daar toch vooraf al wel over?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, da's op zich ook zo, ja.
Maar als ik ooit iets tofs ga voorbereiden voor een aanzoek, dan dit.
Wat was dat?quote:
Nee, man, echte huwelijksaanzoeken komen rauw op je dak!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het daar toch vooraf al wel over?
Tenminste, ik wel
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg: "Nou bestel maar pizza dan, want voor dat geld had je ook een maaltijd kunnen kopen."
Zegt ze: "PARDON?!"
- "Je hoorde me wel."
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Leef je kookkunsten uit op de frituur.
dr vaderquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.
Van mijn vader. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet van wie wd d'r karakter van heeft ge-erft.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van mijn vader. Dat weet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |