quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Weltmeisterquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Ik weet jouw echte naam.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de overheid houdt van me!
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.quote:
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.
Mijn schrale hol is ambient.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Neukmuziek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Houd je bek over kunst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
BLASPHEMY!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
He may this year the Jackass be!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij mag dit jaar de ezel zijn!
Ik ben wéér papieren kwijt, misschien wat minder chaotisch worden ofzo
Subtiel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen heb ik wel steeds meer t idee dat ie me nooit gaat vragen
Ik bedoel, het idee is tof!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Inspiratie voor mijn toekomstige huwelijksaanzoek:
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Inspiratie voor mijn toekomstige huwelijksaanzoek:
Kheb niet gekeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik bedoel, het idee is tof!De uitwerking wat minder.
Snap dan ook niet dat 'ie maar 1 uur aan voorbereiding deed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
M'n zusje is een kankerkind. Ze wil alleen msnen en dat kan ook op haar andere computer NEE ze moet natuurlijk perse die kankerlaptop waar ik sims op doe. Egoïstische kuthoer.
Sommige mensen hebben het er voor een evt aanzoek al overquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.
Jij zou het durven. En je dan omdraaien en je fanny in z'n gezicht duwen en een poepert laten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker zo in het openbaar waar iemand bijna niet nee durft te zeggen.
1uur teveel dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik bedoel, het idee is tof!De uitwerking wat minder.
Snap dan ook niet dat 'ie maar 1 uur aan voorbereiding deed.
Ik las 'Egyptische kuthoer' en keek toen zo:quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
M'n zusje is een kankerkind. Ze wil alleen msnen en dat kan ook op haar andere computer NEE ze moet natuurlijk perse die kankerlaptop waar ik sims op doe. Egoïstische kuthoer.
Met je zandbek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik las 'Egyptische kuthoer' en keek toen zo:
[ afbeelding ]
Je kop leek altijd al op een bak met smurrie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moeten jullie noodgedwongen pizza bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
Me too.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |