quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Weltmeisterquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog steeds geen naam voor die kutsims.
Ik weet jouw echte naam.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de overheid houdt van me!
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.quote:
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij luister ik al 2 minuten naar hetzelfde koeienbellendeuntje.
Mijn schrale hol is ambient.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Neukmuziek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is ambient; veel herhaling en subtiele opbouw.
Houd je bek over kunst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
"Nee, dit is geen stinkende drol. Dit is gewoon subtiele kunst, gedrapeerd op het wegdek, met een zweem van nostalgie"
BLASPHEMY!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het heerlijk klinken. Ik vind die pingelpangelmuziek van Boudewijn de Groot en consorten dodelijk saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |