Ik ken iemand die heet Franka. Vind ik ook zo'n lelijke naam.quote:
Da's:quote:
Meowph.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
THAT A HELLA BIG CAT [ afbeelding ]
Franka!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heet Franka. Vind ik ook zo'n lelijke naam.
Maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen he.
Jaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaZag die foto ineens weer staan, is 2 jaar oud ofzo. Hij lijkt heel dik daar maar komt doordat 'ie zo wijdbeens ligt
Of juist De Gouden Gids:quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Even Apeldoorn bellen?
http://www.nu.nl/buitenland/2193105/lek-in-aquarium-dubai.html
quote:
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaZag die foto ineens weer staan, is 2 jaar oud ofzo. Hij lijkt heel dik daar maar komt doordat 'ie zo wijdbeens ligt
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh, ik wil een nieuwe kitten![]()
DaiHATSJOEquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die ik een daihatsu move rijden
wtf am i reading?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die ik een daihatsu move rijden
Ik zou echt graag nog een kat erbij willen, maar het is hier een beetje te klein eigenlijk. Als we gaan verhuizen neem ik een rooiequote:
Ik heb een rooie en een zwartige. Ik wil er nog 2 eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou echt graag nog een kat erbij willen, maar het is hier een beetje te klein eigenlijk. Als we gaan verhuizen neem ik een rooie
HIMYMquote:Vanaf 1 maart zendt RTL 5 geen How I Met Your Mother meer uit. HIMYM moet plaats maken voor het RTL programma Take me out. Wanneer en of HIMYM überhaupt nog terugkomt bij RTL5 is niet bekend.
Een rooie kater. Heeeeerlijk. Iemand die ik ken heeft er 2, echt leuk. Van die dikke beesten die bijna alleen maar liggen te pitten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou echt graag nog een kat erbij willen, maar het is hier een beetje te klein eigenlijk. Als we gaan verhuizen neem ik een rooie
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof ik HIMYM op tv ga kijken.Ondertitels en reclame.
daarom:quote:
Devvie z'n huis heeft vertraging. NS toevallig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:46 schreef Devvie het volgende:
Weer een week vertraging met het huis
en waar smaakt ie naar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds kort een Perzische kat.
spuit 16quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Even Apeldoorn bellen?
http://www.nu.nl/buitenland/2193105/lek-in-aquarium-dubai.html
Het zou januari worden opgeleverd.. nu zeggen ze juniquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Devvie z'n huis heeft vertraging. NS toevallig?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou voor kat kutgrap?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kat kutgrap?Waar is de humor?
Joahquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een rooie kater. Heeeeerlijk. Iemand die ik ken heeft er 2, echt leuk. Van die dikke beesten die bijna alleen maar liggen te pitten.
Ja, ik zie 'm ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kat kutgrap?Waar is de humor?
Zeker op een verkeerd spoor gezet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het zou januari worden opgeleverd.. nu zeggen ze juni
het vroor 1week, dus dan gaan ze het 4weken uitstellen.. logisch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeker op een verkeerd spoor gezet?
oh had je het over een katquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Als ik nou had gezegd "Mijn vriendin heeft een Perzische kut", a la...
..dente?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Als ik nou had gezegd "Mijn vriendin heeft een Perzische kut", a la...
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een rooie en een zwartige. Ik wil er nog 2 eigenlijk.![]()
Een langhaar.Met zo'n boze kop.
![]()
Lief!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
Heb m'n OV chipkaart binnen![]()
! En sokken die m'n oma voor me gebreid heeft
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |