Kcuh*quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
zn staart zit achterstevoren
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef wise het volgende:
of
Shauntelle, Shaniqa, Latifah, Oprah, Jinraw, Jah-Jah. jaquan, jamarcus, rashaad, jamal, ray ray, leshaun, tamisha, tareek, tyrell, krenisha, cortrell,jabar.
allemaal zwart maken. Sims huis maken met ramen die tralies zijn.
DIKKE LOLZ
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noem er 1 davy
en doe hem dan in het zwembad en haal de trappetjes weg
En dan.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef wise het volgende:
of
Shauntelle, Shaniqa, Latifah, Oprah, Jinraw, Jah-Jah. jaquan, jamarcus, rashaad, jamal, ray ray, leshaun, tamisha, tareek, tyrell, krenisha, cortrell,jabar.
allemaal zwart maken. Sims huis maken met ramen die tralies zijn.
DIKKE LOLZ
Awwwquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, ze zag r wel heel lief uit, net een teddybeertjeWollig en rond
zn ballen ook?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
zn staart zit achterstevoren
Ah, lebensraumquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
De plaatjes op die site zijn echt vreemd
of 15 knappe vrouwen (zoals jij) die allemaal een relatie met elkaar hebben.quote:
Vind je trouwens dat ik naar de kapper moet? Ik zelf wel namelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Grapje Fas, ik vond je geil as ever.
en dan gaan ze zo seksenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
of 15 knappe vrouwen (zoals jij) die allemaal een relatie met elkaar hebben.
Niet. Ik zou haar raken. In een geile bui.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kendra is echt kankerlelijk.
Vorige keer vond je het te kort.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je trouwens dat ik naar de kapper moet? Ik zelf wel namelijk.Maar ik kan dat nooit zo goed inschatten van mezelf.
Kendra Wilkinson.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wie is zij ook alweer? Ik vind altijd dat ze zo'n irritant hoofd heeft.
Mm ik heb er niet zo op gelet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je trouwens dat ik naar de kapper moet? Ik zelf wel namelijk.Maar ik kan dat nooit zo goed inschatten van mezelf.
Pleuny.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk vrijwel alle namen die op Y of ie eindigen. En ook veel namen die op de A eindigen.
was sagen sie? ich verstehe nur niederländischquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach sooo, genau, wo arbeitet est?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Fascination het volgende:
Even ibuprofen halen omdat m'n vader een tafel op z'n voet heeft laten vallen.!!
Maar als je het zelf vindt, kun je toch net zo goed gewoon gaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dochters naam eindigt op een Aquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk vrijwel alle namen die op Y of ie eindigen. En ook veel namen die op de A eindigen.

quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Joey trouwens wel een beetje een tokkienaam.
Fas zei trouwens dat ie iets lulligs zei over mij laatst, dus hij verdient het.
Dat kan niet, dan moet ik boolproptestingcheats enabled true gebruiken om ze allemaal verliefd te laten worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
of 15 knappe vrouwen (zoals jij) die allemaal een relatie met elkaar hebben.
Jahwohllllllllllllquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
was sagen sie? ich verstehe nur niederländisch
pff,quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat kan niet, dan moet ik boolproptestingcheats enabled true gebruiken om ze allemaal verliefd te laten worden.
Ja je hebt ook gewone namen die op de A eindigen. Emma, Julia, etc. Maar ik doel dan natuurlijk meet op Patricia, Priscilla, etc.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als je het zelf vindt, kun je toch net zo goed gewoon gaan?
[..]
Mijn dochters naam eindigt op een A
En Amalia is een stuk erger
ANITAquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gewone namen die op de A eindigen. Emma, Julia, etc. Maar ik doel dan natuurlijk meet op Patricia, Priscilla, etc.
Zomgquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |