quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef NanKing het volgende:
Waarom heb je minimaal 1500 euro per maand nodig?

Opleiding? Diploma's?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik werk nu gewoon in een supermakt voor 4 euro netto per uur.

Ik betaal geen huur en ook geen boodschappenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Socios het volgende:
Ga goedkoper wonen en doe goedkoper boodschappen.

quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n 5e jaar Havo

quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef QazzaQ het volgende:
Waar heb je al dat geld dan voor nodig

Dat hou ik liever voor me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef QazzaQ het volgende:
Waar heb je al dat geld dan voor nodig

Modaal ligt volgens mij nog een stukje hoger maar idd. Waar je heb je nu in vredesnaam 1500 netto voor nodig? Of moet je de maffia veiligheidsgeld betalen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef vosss het volgende:
Okay, maar even voor de statistieken; je hoeft geen huur te betalen en je boodschappen ook niet.
Stel nou dat je nu ergens precies 1500 euro mee kan verdienen, als bijbaantje, want je zit nog op school.
Hoe moet dat dan dalijk als je een eigen woning hebt en wel je huur/hypotheek en je eten moet betalen?
Open je dan een topic hoe je 2500 euro per maand kan verdienen of wat?
Het modale inkomen ligt rond de 1600 euro netto per maand als ik me niet vergis en ik gok zomaar dat je dat op je 18de zonder papieren nergens gaat verdienen!

Modaal inkomen, wanneer zit je er onder?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Modaal ligt volgens mij nog een stukje hoger maar idd.

Modaal is zeker geen 1700 netto wel? Volgens mij net iets over de 1600 en ik ben te lui om een bron bij te zoekenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Modaal ligt volgens mij nog een stukje hoger maar idd. Waar je heb je nu in vredesnaam 1500 netto voor nodig? Of moet je de maffia veiligheidsgeld betalen?

quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Modaal inkomen, wanneer zit je er onder?

Nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:03 schreef Armageddon het volgende:
Waarschijnlijk is ze een ex lover boy slachtoffer. Ze moet Ali nog een paar duizend euro terug betalen.

Nee, ik snap het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Sjeen het volgende:
Er missen wat posts... moge duidelijk zijn waarom

quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
Voor iemand die HAVO doet heb jij maar bar weinig realiteitsbesef

Whehehequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet eerlijk gezegd.

Ik was er volledig van overtuigd dattie al in WGR stondquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet eerlijk gezegd.

quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:
Dus het is onmogelijk om dat te verdienen met een normale baan.
Alleen met drugs-dealen dus.
Best frustrerend eigenlijk

Het is helemaal niet onmogelijk. Als je na de HAVO nou begint aan een fatsoenlijke HBO opleiding is het over ee aantal jaren prima mogelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:

Ga werken in een massagesalonquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:

Nee hoor, datis helemaal niet onmogelijk. Maar wel als je nog gewoon op school zit, want dat ben je niet voldoende uren beschikbaar en vallen kantoorbanen etc al weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.

Onbenullige zaken eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
Maar vertel dan is waarom je dit geld nodig hebt????

Die site!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef IkWilbert het volgende:
http://financieel.infonu.(...)-geld-verdienen.html
quote:"begin een pyramidespel of kettingbrief"

Gezien je fotoboek hou je wel een beetje van poseren. Schrijf je eens in op een modellensite en ga dat doen ofzoquote:

quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou, het is goed mogelijk, ik verdiende dat wel op die leeftijd (wel meer dan dat) met bijbaantjes.
Wat TS waarschijnlijk niet wil horen is dat ik er wel voor moest WERKEN.
ik zo met vakantiebaantjes wel eens 3200 euro (netto) in een maand verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |