Ik doe al maanden niet meer aan fipohunten hoor!quote:
Ik begin netquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
En kap eens met lapo hunten Isdatzo
Oh, wist ik nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe al maanden niet meer aan fipohunten hoor!
Pas maar opquote:
Die rooie erbij halen natuurlijkquote:
Moet ik die MIDNR-shizzle offline halen of waaaaaaaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die rooie erbij halen natuurlijk
Welke?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik die MIDNR-shizzle offline halen of waaaaaaa?
HUENK!quote:
BOEIUUUUUH!quote:
Fucking geniaal was datquote:
Oh die.quote:
Boer, geen hoerquote:
Waarom durf je daar over te twijfelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef jna het volgende:
[..]
Dude, ken je die aflevering niet? Waar Rick en Henkie de slappe lach krijgen?
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachtsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom durf je daar over te twijfelen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
De sidechicksquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachts
Volgens mij was ik altijd netjes van 12 tot 3 aan het SC-en in dat topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachts
quote:
Ja heldquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef jna het volgende:
HAHAHAHAHAHAH Lotto
Wij zijn hoofdsponsor van het Nederlands olympisch bobslee team
Ja daar moet je trots op zijn met die knuppel die niet meer durft
Nee. Tijdens het luisteren nooit, want lag in bed te luisteren [en geen internet op kamer enzo]. Daarnaaast ook niet, want had nog niet in de gaten dat daarvoor ook topics waren enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja heldJij zat nooit in dat topic of wel?
Ghehequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Tijdens het luisteren nooit, want lag in bed te luisteren [en geen internet op kamer enzo]. Daarnaaast ook niet, want had nog niet in de gaten dat daarvoor ook topics waren enzo
De 2 mans heeft ie al gedaan (vraag niet hoequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat is toch de knuppel die ook de 2mans gaat doen? Gaat dat dan ook niet meer door?
Oh, ik dacht alleen trainingquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef jna het volgende:
[..]
De 2 mans heeft ie al gedaan (vraag niet hoe)
De 4 mans durft ie niet meer
Yupquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen trainingWant dat was onze medaille kans toch? Of in ieder geval top 6.
OMG, ik dacht dat ze over een paar dagen pas moestenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Yup
BIj de start zaten ze ook steeds bij de top 5 ofzo qua tijden. Maarja, jammergenoeg moet je dus ook sturen
quote:
quote:
quote:
Ik vind het maar een rare actie. We hebben enorm goede starters en dan zo'n falerquote:
Kopen? 100 euro.quote:
quote:
Ik maakte ook geen grapje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahah.. ik overweeg het serieus hè.
Ben je ook half Surinaams?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan gewoon niet wennen aan dat vroeg naar bed gaan en vroeg opstaan.
Vooral dat laatste is erg.
En helemaal als je dat eerste ook niet doet.
Ik ben niet gemaakt om vroeg op te staan.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:40 schreef jna het volgende:
Ja ik heb nog het excuus dat het door mn roots komt. Isdatzo is gewoon lui!
Haha awww.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had me verslapen
Gelukkig was ik nog op tijd
Lach maarquote:
Ik vond je gewoon schattig overkomen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lach maar
Het is niet tof als je half versuft 10 seconde naar de klok zit te kijken en je afvraagt hoe laat je ook alweer je nest uit moe(s)t komen.
Ik kom er echt achter dat ik steeds vager begin te worden..quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vond je gewoon schattig overkomen.
Kan ook nog iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:40 schreef L.no het volgende:
Misschien deed je het uit maar je vergat het zelf.
quote:
Holla!quote:
Wat een zelfreflectiequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kom er echt achter dat ik steeds vager begin te worden..
quote:
Heuj!quote:
Bootmans!quote:
Fjèze Fur?quote:
Vroegah deed je dat gewoon met een kaartquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben mn route66 licentie kwijtNu moet ik zonder GPS in Keulen zien te overleven
Kutleven
Ja, vroegah! Dat is voor mijn tijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vroegah deed je dat gewoon met een kaart
Toen was BB nog vloeibaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, vroegah! Dat is voor mijn tijd
Stel je niet aan. Een echte man kijkt nu 20 seconde naar een kaart van Keulen en doet daarna alles uit z'n hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, vroegah! Dat is voor mijn tijd
Komt zij weer met de achterhoekse opmerkingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef Milou__ het volgende:
kom je dan ook bij mij aan? Dat ligt op de route!
Dat jij de randstad nou niet uitkomtquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Komt zij weer met de achterhoekse opmerkingen
Ik zal gek zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat jij de randstad nou niet uitkomt
Wilde je net bij mij thuis uitnodigen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zal gek zijn
ik ga daar een beetje aankomen
Ik kom wel langs schatjequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wilde je net bij mij thuis uitnodigen!
maar na Utrecht moet je toch overstappen op de paardentramquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat jij de randstad nou niet uitkomt
Om mn schoonouders te ontmoeten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wilde je net bij mij thuis uitnodigen!
Nee, dat is in zeelandquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar na Utrecht moet je toch overstappen op de paardentram
Ja, maar helaas, jij wilt de randstad niet uit.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar helaas, jij wilt de randstad niet uit.
Mocht je dat wel doen, zet je het dan in je wie wat waar?
Gezellig. Zie nog niks op hyves.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Maar ik kom er aan hoor Milou
Ik ben nog bezig met een foto maken van mn nieuwe bankquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gezellig. Zie nog niks op hyves.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met een foto maken van mn nieuwe bank
Uuuh, ik ga via Venlo, dus volgens mij kom ik dan niet langs jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef Milou__ het volgende:
kom je dan ook bij mij aan? Dat ligt op de route!
Pas je de route toch iets aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik ga via Venlo, dus volgens mij kom ik dan niet langs jouMaar ik ben morgen weer vanaf 3 uur in Utrecht
Oh net nu ik naar de achterhoek kom...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pas je de route toch iets aan.
Je doet het erom he, want ik ben morgen tot 3uur in utrecht ongeveer.
Maar tegen die tijd dat hier bent is bb al weer wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Oh net nu ik naar de achterhoek kom...
Dan wacht je maar ffquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pas je de route toch iets aan.
Je doet het erom he, want ik ben morgen tot 3uur in utrecht ongeveer.
Spater.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wacht je maar ffMaargoed, ik ben het land uit, tschüss
![]()
Ga eens weg dan..quote:
Welkom terug, en succesquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Vanaf maandag begint m'n afstudeerstage [ afbeelding ] zenuwachtig, vooral voor het afstudeergedeelte
Succes!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Vanaf maandag begint m'n afstudeerstage [ afbeelding ] zenuwachtig, vooral voor het afstudeergedeelte
Welkomquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen lezen nooit terug, dus als je wéér komt wordt er misschien wéér gevraagd om je je voor te stellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al eerder hier gepostMaar goed:
Ik ben Etcetera, ook wel Etcie, Ets of Etsepetsik ben 25, ga in Groningen naar school en ga daar ook stagelopen bij een niet-nader te noemen multimediabedrijf. Zit nu in het 5de jaar van m'n 4-jarige opleiding, en zal erg blij zijn als ik afgestudeerd ben
Jij zat hier eerder wel eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Etcetera, ook wel Etcie, Ets of Etsepetsik ben 25, ga in Groningen naar school en ga daar ook stagelopen bij een niet-nader te noemen multimediabedrijf. Zit nu in het 5de jaar van m'n 4-jarige opleiding, en zal erg blij zijn als ik afgestudeerd ben
Dank jequote:
Helderquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen nooit terug, dus als je wéér komt wordt er misschien wéér gevraagd om je je voor te stellen.
Succes.
Ik ben luiquote:
Jij zit hier nog steeds zo te zienquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zat hier eerder wel eens
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Etcetera het volgende:
M'n naam in de OP gezet, aan de plaatjes ga ik niet beginnen hoor, dat sloop ik zo
Een oldbie is weer terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Etcetera het volgende:
M'n naam in de OP gezet, aan de plaatjes ga ik niet beginnen hoor, dat sloop ik zo
Hoi.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Oud maar blijft leuk jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:21 schreef jna het volgende:
Wat te doen als men zich verveelt
1. Zoek wat dode vliegen in een lamp ofzo.
2. Pak pen en papier
3. Laat uw fantasie de vrije loop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort van ja..quote:
Doet die smiley nou z'n haar rokje uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]Koning Isdatzo [ afbeelding ]
Nee die zakt af van opwindingquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet die smiley nou z'n haar rokje uit?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet die smiley nou z'n haar rokje uit?
IK!quote:
Scherp, scherp!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef jna het volgende:
Mensen, zet jullie fiets vast, dzjenn gaat uit!
Luctor neem je kettingslot mee.. en ze djzenn vastquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef jna het volgende:
Mensen, zet jullie fiets vast, dzjenn gaat uit!
Mag het eigenlijk niet zeggen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luctor neem je kettingslot mee.. en ze djzenn vast
Die Luctor komt zo hardquote:
En wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speel maar weer hard to get!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond heb ik al andere plannen.
Hij vindt voetbal veel belangrijker dan Dzjennquote:
Die neem ik altijd mee als ik het huis uit ga.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Anders was je gegaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond heb ik al andere plannen.
Juve - Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij vindt voetbal veel belangrijker dan Dzjenn
Zijn alle mannen zo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij vindt voetbal veel belangrijker dan Dzjenn
Foto's?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Er jullie passen zo leuk bij elkaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik denk dat ik maar eens moet opgeven mensen. Mijn avances zijn niet zo succesvol als gehoopt.
godverdomme Luctor komt zo hard dat je auw zegtquote:
Ja he. Wat moet ik nou.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef jna het volgende:
[..]
Er jullie passen zo leuk bij elkaar
Maar ik verwacht een mooie wedstrijd.quote:
Nee hoor..quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt als iemand hard to get doet!
Kut man. Zelf hard to get spelen is veel leuker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt als iemand hard to get doet!
Sloerie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Kut man. Zelf hard to get spelen is veel leuker.
Jij en je fantasieën!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jou ga ik vastzetten met mn kettingslot
Denk dat je dan een andere SC moet zoeken want die zitten hier nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor een nepperd.
Kutleven ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat je dan een andere SC moet zoeken want die zitten hier niet.
Je weet wie er als eerste mee kwam he. Jullie zijn getuigenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik zie een spreekwoordelijk gat in de FOK!-markt.
Helaas. De plug in het gat heet Singles SC oid denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik zie een spreekwoordelijk gat in de FOK!-markt.
Ik ben lelijkquote:
jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, jij wil gewoon foto's zien.
En jij bent koningquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit je hier goed want dit is de lelijke-mensen-sc.
Nee hoor, kan ik heel goed zelfquote:
Dat is Bart!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd; jna is de grootste slettebak van deze SC!
Nouuuuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Jij en Bart?quote:
Bart valt op L.no?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij en Bart?
Noooooohhh.
Nouja, zat eraan te komen natuurlijk. We weten allemaal dat Bart op gouden tanden valt.
En Surinaamse roots.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij en Bart?
Noooooohhh.
Nouja, zat eraan te komen natuurlijk. We weten allemaal dat Bart op gouden tanden valt.
Echt niet, in de SC joh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
Bart gaat altijd hosselen in de Bijlmer
Zo gaat dat. Smooth talk enzo. De vuillak!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik voel me gebruikt door hemIk dacht dat ie me speciaal vond
Ja ondertussen doet ie bij iedereen hetzelfde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Smooth talk enzo. De vuillak!
Nou, ons bedondert 'ie niet meer hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ondertussen doet ie bij iedereen hetzelfde.
Een blanke in de Bijlmer..quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
Bart gaat altijd hosselen in de Bijlmer
En dan gaat 'ie bij Emmen de grens met NL weer over zodat hij daar de chickies kan hosselen jwz.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef jna het volgende:
Sterker nog. HIj gaat nu speciaal naar Duitsland omdat ie hier al bijna iedereen heeft gehad
quote:
quote:
quote:
quote:
Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat er bij m'n vorige stage ook om foto's werd gevraagd hier, en dat die tot dusverre niet gepost zijn. Toch, PB?
Mja, hij moet niet zo zeiken. Stomme scheids.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rood voor zoutzak.
Ik ben net op tijd wakker.
Je mag de scheids niet aanraken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, hij moet niet zo zeiken. Stomme scheids.
Met de borst maak je geen hands hoor. Ik weet niet waar jouw armen/handen zitten.quote:
Hey Luctorquote:
Define straksquote:
Wat impliceer jij daarmeequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met de borst maak je geen hands hoor. Ik weet niet waar jouw armen/handen zitten.
Ik ben bang dat 't eerderquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Juventus - Ajax kijken.
*Bakval.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bakkalwerd niet eens geraakt.
Ik heb de herhaling een aantal keer gezien en hij raakte em gewoon met zijn rechterborst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat impliceer jij daarmee?
Maar eh, was wel hands hoor.
Tyfus nog meer voetbalquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Juventus - Ajax kijken.
Bovenarm.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de herhaling een aantal keer gezien en hij raakte em gewoon met zijn rechterborst.
Als het maar een leuke wedstrijd met mooi voetbal wordt. Ben ik al tevreden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't eerderwordt
.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tyfus nog meer voetbal
Het gaat toch niet de hele tijd over voetbal heIk vind het saai
Ik vind van welquote:
Waar zullen we het over hebben? De nieuwe H&M collectie?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tyfus nog meer voetbal
Het gaat toch niet de hele tijd over voetbal heIk vind het saai
Gaat toch niet lukken, dan wordt er in no time weer om foto's gevraagdquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snijd dan een ander onderwerp aan.
Als je niet gewoon kan winnen, dan maar een penalty proberen te versieren.quote:
Open je eigen topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben? De nieuwe H&M collectie?
Ik vind je geen toffe koning, ik stem voor revolutiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Open je eigen topic.
De stage-SC vrouweneditie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |