Ik doe al maanden niet meer aan fipohunten hoor!quote:
Ik begin netquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
En kap eens met lapo hunten Isdatzo
Oh, wist ik nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe al maanden niet meer aan fipohunten hoor!
Pas maar opquote:
Die rooie erbij halen natuurlijkquote:
Moet ik die MIDNR-shizzle offline halen of waaaaaaaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die rooie erbij halen natuurlijk
Welke?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik die MIDNR-shizzle offline halen of waaaaaaa?
HUENK!quote:
BOEIUUUUUH!quote:
Fucking geniaal was datquote:
Oh die.quote:
Boer, geen hoerquote:
Waarom durf je daar over te twijfelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef jna het volgende:
[..]
Dude, ken je die aflevering niet? Waar Rick en Henkie de slappe lach krijgen?
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachtsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom durf je daar over te twijfelen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
De sidechicksquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachts
Volgens mij was ik altijd netjes van 12 tot 3 aan het SC-en in dat topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij Brave B bent en dus altijd het bedje deelt met sletjes van 12 tot 3 's nachts
quote:
Ja heldquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef jna het volgende:
HAHAHAHAHAHAH Lotto
Wij zijn hoofdsponsor van het Nederlands olympisch bobslee team
Ja daar moet je trots op zijn met die knuppel die niet meer durft
Nee. Tijdens het luisteren nooit, want lag in bed te luisteren [en geen internet op kamer enzo]. Daarnaaast ook niet, want had nog niet in de gaten dat daarvoor ook topics waren enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja heldJij zat nooit in dat topic of wel?
Ghehequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Tijdens het luisteren nooit, want lag in bed te luisteren [en geen internet op kamer enzo]. Daarnaaast ook niet, want had nog niet in de gaten dat daarvoor ook topics waren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |