't Is geen democratie, dat je het ff weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind je geen toffe koning, ik stem voor revolutie
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is geen democratie, dat je het ff weet.
Vieze dorpsbewoner!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*
Waar staat je paleis
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Why?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt danquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Nope, geen interesse. Wel in het spelen in RL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daar ook over meepraten dan?
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Ik had nooit verwacht dat het zó erg zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Als ze iemand als Geert Wilders voort kunnen brengen. Zegt dat genoeg.quote:
Zonder bewoners heb je heul geen landquote:
Doe 's postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik heb 't over die van de pvvquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.
Zoek maar terug, niet opgeslagen denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonder bewoners heb je heul geen land
[..]
Doe 's posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |