't Is geen democratie, dat je het ff weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind je geen toffe koning, ik stem voor revolutie
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is geen democratie, dat je het ff weet.
Vieze dorpsbewoner!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*
Waar staat je paleis
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Why?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt danquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Nope, geen interesse. Wel in het spelen in RL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daar ook over meepraten dan?
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Ik had nooit verwacht dat het zó erg zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Als ze iemand als Geert Wilders voort kunnen brengen. Zegt dat genoeg.quote:
Zonder bewoners heb je heul geen landquote:
Doe 's postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik heb 't over die van de pvvquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.
Zoek maar terug, niet opgeslagen denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonder bewoners heb je heul geen land
[..]
Doe 's posten
Is dat onze schuld??!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze iemand als Geert Wilders voort kunnen brengen. Zegt dat genoeg.
Hij is sowieso zelf een inwoner van zijn land.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonder bewoners heb je heul geen land
Jij bent import, dus jij kan daar denk ik niet zo veel aan doen.quote:
Hmm.. ik ben hier geboren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent import, dus jij kan daar denk ik niet zo veel aan doen.
Ben ik nog steeds een import dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je ouders niet toch.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
Ik leerde dat ik een pvda stemmer ben.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Fok die haters! Ik vind je lief.
Ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je wel een Limburger zou zijn.quote:
Limburg in in Nederlandquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je wel een Limburger zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |