Ach, zou jij de claim van iemand die beweert (de) Gaius Julius Caesar te zijn serieus nemen? (Al is TRU probably het verkeerde subforum voor deze retorische vraag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Summers het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn , misschien moeten mensen zich niet persoonlijk aantrekken
als mensen andere ervaringen hebben .
Ik dacht ik vraag het maar ff om de grens te horen van wat wel en niet " mag " en op welk gebied .
Kun je een foto maken van je spiegelbeeld met aura en hier posten? Op foto's verschijnen toch ook altijd andere paranormale verschijnselen zoals orbs en geesten enzo...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
Heeft niks te maken met mogen of moeten. Terug ontopic. Heb jij weleens gedacht dat Robbert toch een bedrieger zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Summers het volgende:
ja dat zal het zijn , misschien moeten mensen zich niet persoonlijk aantrekken
als mensen andere ervaringen hebben .
Ik dacht ik vraag het maar ff om de grens te horen van wat wel en niet " mag " en op welk gebied .
Jawel, vertel alle sappige detailsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:01 schreef Amos_ het volgende:
Maar goed ik zie dat mijn ervaring met een (falend) medium niet gewenst zijn?Jammer....
go aheadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:01 schreef Amos_ het volgende:
Maar goed ik zie dat mijn ervaring met een (falend) medium niet gewenst zijn?Jammer....
dat zie ik gebeuren idd , niet dat het lukt , je gaat me toch niet vertellen dat manipulaties alsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, zou jij de claim van iemand die beweert (de) Gaius Julius Caesar te zijn serieus nemen? (Al is TRU probably het verkeerde subforum voor deze retorische vraag.) Je doet het nu voorkomen alsof anderen jou niet alleen hun zienswijze maar ook nog eens hun smaak/stijlgevoel proberen op te leggen. Daarvan is natuurlijk geen sprake, zowel van het eerste als van het tweede niet. Je beweringen worden slechts.. nouja, ik neem aan dat je dat inmiddels wel doorhebt.
Tja , iedereen heeft een mening op basis van eigen ervaringen en van ervaringen van gelijkgestemden die men al dan niet onbewust heeft uitgezocht , daar ben ik niet anders inquote:Wat je hier nu zelf doet is op basis van enkele eigen ervaringen en wat ervaringen van gelijkgestemden (die je hier goed mogelijk al dan niet onbewust op hebt uitgezocht)
ik ontken helemaal niks van alles wat wij al weten , het is alleen niet zo dat alles wat wij al weten ook echt alles is wat er te weten valt .quote:zo'n beetje alles wat wij van het leven, de natuur en het lichaam weten ontkennen.
Sorry hoor , lees nog even je eigen hoogdravende post en probeer daarna iemand te vindenquote:Je sluit je ogen voor alles wat jouw zienswijze tegenspreekt en doet dat op zacht gezegd hoogdravende wijze. Zoals jij het ziet, zo is het en iedereen die daar anders over denkt is kortzichtig en heeft het mis. ("wat een schok he de dag dat je wereldbeeld gaat instorten")
quote:[quote]Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry maar hoe oud ben jij en was je nuchter toen je bovenstaand bericht schreef? If so dan mag je, je nu in de hoek gaan schamen. Zelden zoiets doms en onzinnigs gelezen.![]()
Paragnosten bestaan bij de gratie van mensen die niet verder kijken dan wat zij, met hun beperkte kennis, wishful thinking en ongekende naiviteit geloofwaardig achten. Echt heel erg knap hoe jij zaken hier door elkaar weet te halen.![]()
Overigens ben ik bereid voor 2 ton de schadelijke energiestromen van iedere denkbare aandoening van jou of wie je hiervoor ook maar aanwijst weg te nemen. Mogelijk blijven de aardse symptomen nog wel bestaan/voortduren maar de essentie van de persoon in kwestie zal 100% gegarandeerd gereinigd zijn en daarmee eens te meer klaar voor universeel geluk. Neem contact met me op via een pm. Omdat ik je mag krijg jij 3k korting.
[/quote]quote:[quote]Ik zou jou perfect uit kunnen leggen waarom er niet zoiets als een ziel bestaat, waaruit blijkt dat het bewustzijn en de persoonlijkheid van een mens resultaat zijn van chemische processen en elektrische stroompjes en dus niet samenhangen met een onzichtbaar iets dat zich na de dood zou kunnen door ontwikkelen tot een geest/orb. En als jij eens wat verder zou kijken dan je neus lang is dan had ook jij dat alles al lang geweten.
We leven idd in de 21ste eeuw waar ik voor mezelf kan en mag nadenken en me door niemand laat voorschrijven waar ik wel en niet in mag geloven , dat moet iedereen voor zichzelf wetenquote:We leven niet meer in de middeleeuwen, maak daar nou gewoon gebruik van.
Kijk naar mensen met alzheimer of mensen wier persoonlijkheid na een hersenbeschadiging totaal omgeslagen/veranderd is, of zou de ziel daarbij soms beschadigd zijn? Hoe dan, die is toch niet stoffelijk? En is het slechts toeval dat dit correspondeert met bepaalde gebieden in de hersenen? (Waarvan de functie onderzocht en aangetoond is.) Alsjeblieft. En dan ben ik ben kortzichtig omdat ik me niet wend tot fantasten die met een uit de lucht gegrepen verhaaltje komen aanzetten? Tja, zo kun je de wereld ook bekijken blijkbaar. Zonde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:41 schreef Summers het volgende:
[..]
dat zie ik gebeuren idd , niet dat het lukt , je gaat me toch niet vertellen dat manipulaties als
je bent dom , je kijkt niet verder dan je neus lang is enz mij ervan zouden moeten overtuigen
dat er NIET meer is he ...
[..]
Tja , iedereen heeft een mening op basis van eigen ervaringen en van ervaringen van gelijkgestemden die men al dan niet onbewust heeft uitgezocht , daar ben ik niet anders in
dan jij of wie dan ook .
[..]
ik ontken helemaal niks van alles wat wij al weten , het is alleen niet zo dat alles wat wij al weten ook echt alles is wat er te weten valt .
[..]
Sorry hoor , lees nog even je eigen hoogdravende post en probeer daarna iemand te vinden
die dat normaal vind ... hier komt ie :
[..]
[..]
hetzelfde kan ik van jou zeggen , hoe weet jij nou dat er geen ziel bestaat ? jij gelooft van niet en ik geloof van wel , imo kijk ik zeker verder dan mijn neus lang is .
Je kent me niet eens , imo roep je maar wat en geen enkele zin heeft ook maar iets ontkracht
van het bestaan van het paranormale en of een ziel , dat jij het niet gelooft trekt me echt niet over de streep om maar te geloven wat jij gelooft , ik wed dat mensen die ervaringen hebben gehad
met hun ziel jouw geloof evenmin overtuigend genoeg vinden om op jouw ongeloof af te gaan
en hun eigen ervaringen gewoon maar negeren .
[..]
We leven idd in de 21ste eeuw waar ik voor mezelf kan en mag nadenken en me door niemand laat voorschrijven waar ik wel en niet in mag geloven , dat moet iedereen voor zichzelf weten
en mag iedereen ook zelf leven .
Nee en Lolekke legt precies uit waarom , lees maar terug ,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met mogen of moeten. Terug ontopic. Heb jij weleens gedacht dat Robbert toch een bedrieger zou kunnen zijn?
Zelfs niet na die nepfoto's?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee en Lolekke legt precies uit waarom , lees maar terug ,
en mensen worden standaard in de media afgebrand zodra het ook
maar naar het paranormale ruikt , dat kan ik ook niet serieus nemen .
Sommige argumenten waarom iets niet paranormaal kan zijn klinken imo
nog gekker dan de paranormale verklaring .
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:47 schreef lolekke het volgende:
[..]
Het antwoord is heel duidelijk, ik heb het Robbert ook in interviews horen zeggen. Sommige projecties worden GELEEND, uit het veld. Komen van oorsprong dus (bijv.) uit een boek. Robbert zegt dat hier al vaker onderzoek naar gedaan is, en verbaasd zich over de kritiek. De media geeft hem geen podiumruimte, antwoord te geven. Robbert heeft hier zelf niet eens behoefte meer aan, na al die vooroordelen.
Iets onverklaarbaars (paranormaal), kan geen aardse logica kennen zoals "het zal wel zijn uigeknipt".
Overigens stond er een journalist achter Robbert, toen hij die foto maakte. Net als in het filmpje van Hart van Nederland, zijn er getuigen die bewijzen dat Robbert niks voor de lens hield, of iets anders uithaalde. De mudman verscheen op de camera van een journalist.
Ook het genverbander verhaal, Robbert beweerd dat de geest EEN VERWIJZING maakte naar een bestaand archief, "Hier moet je zoeken, hier moet je zijn" (dit vorig leven werdt bedoeld). De skeptici zeggen dan meteen...., JA, HET MOET VAN INTERNET ZIJN GEHAALD.
Het is nooit bewezen, hij is nooit betrapt, het zijn allemaal AANNAMENS geweest. Als iets vaak genoeg wordt verteld, wordt het vanzelf waarheid. Uiteindelijk wordt Robbert als een oplichter in je geheugen opgeslagen, en is het moeilijk nog een objectieve kijk op de zaak te geven. Dan wel beinvloed door de overstijgende kritiek en de media.
Als je deze AANNAMENS, waar Robbert een verklaring voor heeft, legt tegenover de bewijzen dat Robbert wel echt is, zoals in de verschillende mediastukjes die ik gepost heb. Wordt het een heel ander verhaal.
als de ziel niet stoffelijk is vergaat die dus niet na je dood en je hersenen wel ,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk naar mensen met alzheimer of mensen wier persoonlijkheid na een hersenbeschadiging totaal omgeslagen/veranderd is, of zou de ziel daarbij soms beschadigd zijn? Hoe dan, die is toch niet stoffelijk? En is het slechts toeval dat dit correspondeert met bepaalde gebieden in de hersenen? (Waarvan de functie onderzocht en aangetoond is.) Alsjeblieft. En dan ben ik ben kortzichtig omdat ik me niet wend tot fantasten die met een uit de lucht gegrepen verhaaltje komen aanzetten? Tja, zo kun je de wereld ook bekijken blijkbaar. Zonde.
Maar wat is je ziel dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:42 schreef Summers het volgende:
[..]
als de ziel niet stoffelijk is vergaat die dus niet na je dood en je hersenen wel ,
dat alleen alzheimer onderzocht en aangetoond is en correspondeert met bepaalde gebieden , zegt iets over alzheimer maar niks over de ziel en sluit het bestaan van een ziel toch niet uit ?
blijkbaar geloof jij dat , prima toch als dingen wel zijn aan te wijzen en aangetoond , in dit geval alzheimer .
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:15 schreef Knarf het volgende:
Maar wat is je ziel dan?
Het is in iedergeval niet je persoonlijkheid. aangezien deze door een fysieke toestand in je hersenen/lichaam erg kan veranderen.
In 1907 voerde MacDougall een medisch experiment uit door zes patiënten tijdens hun sterfproces te wegen. Op grond hiervan stelde hij vast dat het menselijk lichaam bij het intreden van de dood 21 gram verliest, wat het gewicht van de ziel zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:42 schreef Summers het volgende:
[..]
als de ziel niet stoffelijk is vergaat die dus niet na je dood en je hersenen wel ,
Als dat zo zou zijn, zou de ziel toch ook stoffelijk moeten zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
In 1907 voerde MacDougall een medisch experiment uit door zes patiënten tijdens hun sterfproces te wegen. Op grond hiervan stelde hij vast dat het menselijk lichaam bij het intreden van de dood 21 gram verliest, wat het gewicht van de ziel zou kunnen zijn.
als dat zo is zou de ziel nog ronddwalen dus ik sluit niks uit
Oude discussie, al voorbijgekomen en ook al tegengesprokenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
In 1907 voerde MacDougall een medisch experiment uit door zes patiënten tijdens hun sterfproces te wegen. Op grond hiervan stelde hij vast dat het menselijk lichaam bij het intreden van de dood 21 gram verliest, wat het gewicht van de ziel zou kunnen zijn.
als dat zo is zou de ziel nog ronddwalen dus ik sluit niks uit
ja en nee want.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou de ziel toch ook stoffelijk moeten zijn?
ok misschien moeten ze dat experiment nog eens herhalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:35 schreef Flammie het volgende:
Deze mythe is ten eerste aangesterkt door een film (21 grams) en word door "believers" vaak naar onze hoofden gesmeten![]()
De enige bron van dit verhaal is echter een afgekeurde studie uit het jaar 1907 door Duncan MacDougall. Google maar op die naam. Dit onderzoek ging als volgt:
Hij had 6 mensen die aan het sterven waren geobserveerd en claimed dat ze een spontaan gewichtsverlies hebben ondervonden dat niet zomaar verklaard kon worden. Voorts concludeerde hij dat dit dan de ziel moest zijn (3/4 ons ongeveer). hij deed deze test hierna met honden (die overigens gezond waren dus deze goede dokter heeft de honden waarschijnlijk vergiftigd) die NIET aan hetzelfde gewichtsverlies leden.
Conclusie: honden hebben geen ziel.
Het is gewoon een geweldig voorbeeld waar pseudowetenschap de mist in gaat en deze theorie wordt vervolgens door veel mensen als waarheid gezien puur en alleen omdat een klein deel van het verhaal hun geloof kan bevestigen. Het andere deel (honden hebben geen ziel) wordt dan uiteraard weer niet genoemd. Verder is het onderzoek dus ook afgekeurd geworden (en zo te zien met goede reden) maar ook daar hoor je nooit iets over... Nee alleen het onverklaarbare 21 gram verlies aan gewicht.. WOLLA! bewijs dat er een ziel is...
Hoe kwam hij overigens erop dat het wel de ziel moest zijn? Waarom de ziel en NIKS anders...Nou ja het onderzoek is afgekeurd geworden en dit onderwerp kan wat mij betreft wel gesloten worden- En waarom moet dit wel bewezen worden (door slechte onderzoekers) en is het geloven ansich niet genoeg? Zo klinkt het natuurlijk ook dat believers onderhuids wel denken dat het bullshit is en deze waardeloze onderzoeken opduiken om ze vervolgens naar hun believen bij te snijden zodat de sappige details hopelijk verloren gaan. Totaal onnodig. Voor andere zaken is er geen bewijs nodig dus kan dit soort moeite ook bespaard worden natuurlijk
Ik vind het dus mooi dat mensen in een ziel geloven (ikzelf geloof er absoluut niet in) . Maar onzin dat deze 21 gram is gebaseerd op sprookjes vind ik bullshit en onnodig
Oquote:
Was je toen trouwens niet ontzettend bangquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Summers het volgende:
OMG , het is geen verbeelding als er een foto van gemaakt is op de plek die ze aanwees
waar die te zien was , maar jij mag dat denken![]()
Ik heb trouwens jaren geleden 8 orbs in mijn woonkamer rond zien stuiteren , ze hadden elk
verschillende pasteltinten en dat duurde 2 uur lang , op het einde gingen ze in een patroon voor de muur stilstaan en toen waren ze weg .
Jij staat er gewoon niet open voor , mensen zien wel vaker orbs met het blote oog .
Ik geloof er geen ruk van dat mensen zich dan zielig en sneu moeten voelen puur omdat
jij ze niet ziet , dat is ons probleem toch niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kun je een foto maken van je spiegelbeeld met aura en hier posten? Op foto's verschijnen toch ook altijd andere paranormale verschijnselen zoals orbs en geesten enzo...
Ik ben benieuwd.
Nou ja, het is wel wat meer dan alleen maar niet geloven he. Mensen die iets "paranormaals" kunnen of zoiets hebben meegemaakt worden hier consequent voor gek gezet. Ook al is dit forumgedeelte daar specifiekl voor bedoeld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
omdat je iedereen aanvalt die dat niet direct gelooft.
Doe je me een aanzoek?quote:Enne... degenen die weten hoe ik eruitzie, vinden dat ik ermee door kan hoor.
Kritiek leveren is niet voor gek zetten en dat 2e gedeelte is ook onzin. Dit forumgedeelte is bedoeld om het paranormale ter discussie te stellen. Als je dat niet wil vermeld je dat in je OP (zie regels) en dan is het een topic waar je ervaringen kunt wisselen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel wat meer dan alleen maar niet geloven he. Mensen die iets "paranormaals" kunnen of zoiets hebben meegemaakt worden hier consequent voor gek gezet. Ook al is dit forumgedeelte daar specifiekl voor bedoeld.
Sittard! Dude, je woont vlak bij mij! Vind je dat niet eng?quote:
Ik ga weer verhuizenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef EINZ het volgende:
[..]
Sittard! Dude, je woont vlak bij mij! Vind je dat niet eng?
Tip: 's avonds in het halfduister je hand uitstrekken richting een lichte muur, en dan langs je hand naar de muur kijken. Niet focussen op je hand maar op de muur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:
[..]
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
Ik denk dat ik in een vorig leven een Duiste officier wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
Ach, zou jij de claim van iemand die beweert (de) Gaius Julius Caesar te zijn serieus nemen?
Tuurlijk! Een onstoffelijk lichaam heeft een fysiek gewicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:35 schreef Flammie het volgende:
Deze mythe is ten eerste aangesterkt door een film (21 grams) en word door "believers" vaak naar onze hoofden gesmeten![]()
Dus jij zegt dat reincarnatie niet bestaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
Ik zou jou perfect uit kunnen leggen waarom er niet zoiets als een ziel bestaat, waaruit blijkt dat het bewustzijn en de persoonlijkheid van een mens resultaat zijn van chemische processen en elektrische stroompjes en dus niet samenhangen met een onzichtbaar iets dat zich na de dood zou kunnen door ontwikkelen tot een geest/orb. En als jij eens wat verder zou kijken dan je neus lang is dan had ook jij dat alles al lang geweten.
Daar zal je dan in dit leven voor moeten boeten, vriend!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een vorig leven een Duiste officier was
Voorbeeld? Link?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat reincarnatie niet bestaat?Hoe kan het dan dat kinderen soms heel specifieke dingen over vorige levens kunnen vertellen, dingen die ze no way in dit leven kunnen weten maar die wel kloppen?
Ik snap niet echt waarom deze post aan mij gericht is maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Tuurlijk! Een onstoffelijk lichaam heeft een fysiek gewicht.![]()
Als geesten echt bestaan, denk ik niet dat het wetenschappelijk aangetoond kan worden. Ze bestaan dan toch in een heel andere zin. Dood is dood. En dat wil zeggen dat die persoon er niet meer is.
Het zou kunnen dat er mensen zijn die toch een speciale gave hebben om geesten waar te nemen. Maar als iemand beweert het te kunnen en dan met ongeloofwaardige foto´s en informatie wat letterlijk inclusief spelfouten op internet staat, ga ik er maar vanuit dat hij behoort tot de groep der psychoten, fantasten en leugenaars.
inderdaad, gegen die maur!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daar zal je dan in dit leven voor moeten boeten, vriend!![]()
Hop, naar de elektrische stoel met je!
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou de ziel toch ook stoffelijk moeten zijn?
de ziel is een begrip, geen materialistisch iets. En over welke energie spreken we hier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.
Maar deed je me nou een aanzoek of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kritiek leveren is niet voor gek zetten en dat 2e gedeelte is ook onzin. Dit forumgedeelte is bedoeld om het paranormale ter discussie te stellen. Als je dat niet wil vermeld je dat in je OP (zie regels) en dan is het een topic waar je ervaringen kunt wisselen.
21 gram is een hoop energie hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.
*kuch* niet helemaal, het is bedoeld voor mensen die vragen hebben over en willen praten met elkaar over. Niet om een discussie aan te gaan.. dan hadden we het wel DTRU of WFL genoemd, (Discusseer TRU).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dit forumgedeelte is bedoeld om het paranormale ter discussie te stellen.
Het is mauer, niet maur!quote:
Alles is energie. Er is geen onderscheid, alleen maar de vorm waarin die energie zich manifesteert.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
de ziel is een begrip, geen materialistisch iets. En over welke energie spreken we hier?
welke energie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het is mauer, niet maur!![]()
[..]
Alles is energie. Er is geen onderscheid, alleen maar de vorm waarin die energie zich manifesteert.
Alles komt voor uit kinetische energie, toch? Alles beweegt, al is het maar een atoom rond zijn eigen as. Dat het zich bij reiki bijvoorbeeld manifesteert als warmte, doet voor mij niet zoveel terzake. Je vraagt ook niet hoeveel bar die waterpomp nou eigenlijk levert als je door een brandweerslang ondersteboven gespoten wordt.quote:
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geest beschikt vast wel over een fysieke massa. Het is namelijk een papieren figuurtje.
Ware het niet dat dat geen raam is maar een schilderij frame met foto'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?
Volgens mij zijn dat zijn eerdere foto's in een lijst ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?
Dat is het. Zo kan je fok admin worden.quote:A near-death experience, or NDE, is a common pattern of events that many persons experience when they are seriously ill or come close to death. Although NDEs vary from one person to another, they often include such features as the following:
...
* a sense of having access to unlimited knowledge
Ian stevenson...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alstu: http://www.healthsystem.virginia.edu/internet/personalitystudies/
Ow fuck, jullie geloven ook niks hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat geen raam is maar een schilderij frame met foto's
Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,quote:* a sense of having access to unlimited knowledge
Doet die drug al deze rest ook? Doe mij er dan maar eenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,
en waarvan ze vermoeden dat die gereleased wordt als je doodgaat.
quote:* feeling very comfortable and free of pain
* a sensation of leaving the body, sometimes being able to see the physical body while floating above it
* the mind functioning more clearly and more rapidly than usual
* a sensation of being drawn into a tunnel or darkness
* a brilliant light, sometimes at the end of the tunnel
* a sense of overwhelming peace, well-being, or absolute, unconditional love
* a sense of having access to unlimited knowledge
* a "life review," or recall of important events in the past
* a preview of future events yet to come
* encounters with deceased loved ones, or with other beings that may be identified as religious figures
quote:Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.
Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
Have fun : http://www.uitjebol.net/dmt.htm
Klein voorproefje :
je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren
ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Amos_ het volgende:
Bij het overlijden verlies je uiteraard gewicht, want je spieren zullen ontspannen en ontlasting zal je lichaam dan verlaten.
Maar Summers, jij staat echt achter die verklaring voor die foto's op die manier? Sorry dat ik het zeg, maar dan hebben bedriegers dus vrij spel in de wereld van de paragnosten en paranormale zaken. Eigenlijk betekent het dat je hem enkel en alleen gelooft op basis van gevoel, ondanks dat er aantoonbaar is gemaakt dat het gewoon trucage-foto's zijn.
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .quote:En dan te bedenken dat dat soort mensen hier geld mee verdienen.
en die kosmische dans van wezentjes word met de dag ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.
Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
[..]
ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,
ik ben niet bang voor bedriegers in die wereld , die heb je overal , gewoon bij jezelf blijven en niet alles geloven wat men zegt ,ook niet de gebruikelijke oplichter roepers .
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.quote:blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipen.
het uit zich op ontelbare manieren , je gaat me toch niet vertellen dat het bij Robbert zich alleen maar uit in figuurtjes op camera .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij niet
[..]
daar gaat het niet om , we hebben allemaal onze eigen voorkeur waar we ons geld aan uitgeven ,quote:Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.
Dat klinkt al anders. Ik dacht dat je hem op zijn woord geloofde, maar ik begrijp nu dat je beide opties openlaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
Nee, haar overtuiging zegt daar niks over.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Summers het volgende:
[..]
beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .
Dat jij nou er van overtuigt bent dat het niet kan bestaan , zegt natuurlijks niks over of het echt niet bestaat .
Dat begrijp ik inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Flammie het volgende:
Hoe kun je zo iemand nou nog op zijn woord geloven nadat hij eerder glashard heeft lopen te liegen man
"Bewijs maar eens dat hij gelogen heeft! Stelletje skeptische bullebakken! Jullie willen niet inzien dat er zoveel meer, maar Robbert heeft het bewezen en daar staan jullie niet voor open!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:
"Omdat ie niet gelogen heeft ! Die GEEST haalde de informatie van internet, en die GEESTEN hebben een plaatje uit een National Geographic boek geknipt en op de foto geplakt ! Kom op zeg, dat snap je toch wel ???"
yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Michielos het volgende:
ik weet wel wat aannemelijker is..
en heel denkend Nederland met mij
Dat denkt hij niet, dat is een feit. Als je na zou denken, geloofde je niet in deze onzinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Summers het volgende:
[..]
yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voor
dat jij vind dat we niet nadenken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |