abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:00:58 #201
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78477155
quote:
A near-death experience, or NDE, is a common pattern of events that many persons experience when they are seriously ill or come close to death. Although NDEs vary from one person to another, they often include such features as the following:

...

* a sense of having access to unlimited knowledge
Dat is het. Zo kan je fok admin worden.

Conclusie: fok admins zijn zombies.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:08:16 #202
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78477472
quote:
Ian stevenson...
Nja , toch bedankt en back to Robbert op aangeven van Batsard
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:14:14 #203
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78477734
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ware het niet dat dat geen raam is maar een schilderij frame met foto's
Ow fuck, jullie geloven ook niks he
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_78478041
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ow fuck, jullie geloven ook niks he
Ik wel hoor.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:20:36 #205
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78478048
quote:
Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,
en waarvan ze vermoeden dat die gereleased wordt als je doodgaat.
zzz
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:34:18 #206
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78478606
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,
en waarvan ze vermoeden dat die gereleased wordt als je doodgaat.
Doet die drug al deze rest ook? Doe mij er dan maar een

quote:
* feeling very comfortable and free of pain
* a sensation of leaving the body, sometimes being able to see the physical body while floating above it
* the mind functioning more clearly and more rapidly than usual
* a sensation of being drawn into a tunnel or darkness
* a brilliant light, sometimes at the end of the tunnel
* a sense of overwhelming peace, well-being, or absolute, unconditional love
* a "life review," or recall of important events in the past
* a preview of future events yet to come
* encounters with deceased loved ones, or with other beings that may be identified as religious figures
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:35:42 #207
31101 _Led_
pi_78478666
Have fun : http://www.uitjebol.net/dmt.htm

Klein voorproefje :
quote:
Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.
zzz
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:47:11 #208
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78479140
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
Have fun : http://www.uitjebol.net/dmt.htm

Klein voorproefje :
je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren

Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:25:30 #209
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78489091
Hij zal wel iets voelen...
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:12:51 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78624308
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Amos_ het volgende:
Bij het overlijden verlies je uiteraard gewicht, want je spieren zullen ontspannen en ontlasting zal je lichaam dan verlaten.

Maar Summers, jij staat echt achter die verklaring voor die foto's op die manier? Sorry dat ik het zeg, maar dan hebben bedriegers dus vrij spel in de wereld van de paragnosten en paranormale zaken. Eigenlijk betekent het dat je hem enkel en alleen gelooft op basis van gevoel, ondanks dat er aantoonbaar is gemaakt dat het gewoon trucage-foto's zijn.
ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,
ik ben niet bang voor bedriegers in die wereld , die heb je overal , gewoon bij jezelf blijven en niet alles geloven wat men zegt ,ook niet de gebruikelijke oplichter roepers .
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
quote:
En dan te bedenken dat dat soort mensen hier geld mee verdienen.
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:13:52 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78624328
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef EINZ het volgende:

[..]

Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.
en die kosmische dans van wezentjes word met de dag ongeloofwaardiger
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:02:59 #212
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78632586
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78632676
quote:

[..]

ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,
ik ben niet bang voor bedriegers in die wereld , die heb je overal , gewoon bij jezelf blijven en niet alles geloven wat men zegt ,ook niet de gebruikelijke oplichter roepers .
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij niet
quote:
Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:00:13 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78634792
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipen .
beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .
Dat jij nou er van overtuigt bent dat het niet kan bestaan , zegt natuurlijks niks over of het echt niet bestaat .

[ Bericht 14% gewijzigd door Summers op 02-03-2010 14:09:47 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:08:05 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78635104
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij niet
[..]
het uit zich op ontelbare manieren , je gaat me toch niet vertellen dat het bij Robbert zich alleen maar uit in figuurtjes op camera .
quote:
Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.
daar gaat het niet om , we hebben allemaal onze eigen voorkeur waar we ons geld aan uitgeven ,
paranormaal of niet .
pi_78642682
quote:
Dat klinkt al anders. Ik dacht dat je hem op zijn woord geloofde, maar ik begrijp nu dat je beide opties openlaat?

Voor mij is de optie dat hij oprecht is toch wel ondenkbaar. Ik vind het teveel voor de hand liggen dat hij die graancirkels zelf heeft gemaakt en papieren poppetjes dichtbij de lens van zijn camera heeft gefotografeerd. Dat 'genverbrander-issue' is ook heel slordig en maakt het aannemelijk dat hij zijn informatie gewoon van internet afhaalt. En dan nog die zogenaamde orbs op die foto's. Ik heb ook duizenden van dat soort foto's gemaakt, dus ten eerste is RvdB daar niet meer bijzonder in als ik, ten tweede denk ik dat het gewoon opgelichte stofdeeltjes zijn.

RvdB beweert dat het zijn taak is om mensen te overtuigen dat er 'zoveel meer' is. Die geesten die hem daarbij zouden helpen, waren dan absoluut niet zo slordig te werk gegaan.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:22:24 #217
31101 _Led_
pi_78643401
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Summers het volgende:

[..]

beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .
Dat jij nou er van overtuigt bent dat het niet kan bestaan , zegt natuurlijks niks over of het echt niet bestaat .
Nee, haar overtuiging zegt daar niks over.

Het feit dat ie z'n informatie van Google haalt, foto's maakt met papieren spoken erop, en niet eens een ronde graancirkel kan maken - dat zegt iets over hoe onzinnig het is om in zijn gaven te geloven.
zzz
pi_78643580
Dat dus... nog erger is het inderdaad om na al deze fail en oplichterij nog STEEDS in zijn vermeende gaven te geloven.

Hoe kun je zo iemand nou nog op zijn woord geloven nadat hij eerder glashard heeft lopen te liegen man
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:32:12 #219
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78643785
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Flammie het volgende:
Hoe kun je zo iemand nou nog op zijn woord geloven nadat hij eerder glashard heeft lopen te liegen man
Dat begrijp ik inderdaad ook niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:37:31 #220
31101 _Led_
pi_78643977
"Omdat ie niet gelogen heeft ! Die GEEST haalde de informatie van internet, en die GEESTEN hebben een plaatje uit een National Geographic boek geknipt en op de foto geplakt ! Kom op zeg, dat snap je toch wel ???"
zzz
pi_78651701
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:
"Omdat ie niet gelogen heeft ! Die GEEST haalde de informatie van internet, en die GEESTEN hebben een plaatje uit een National Geographic boek geknipt en op de foto geplakt ! Kom op zeg, dat snap je toch wel ???"
"Bewijs maar eens dat hij gelogen heeft! Stelletje skeptische bullebakken! Jullie willen niet inzien dat er zoveel meer, maar Robbert heeft het bewezen en daar staan jullie niet voor open!"
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:07:13 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78653982
ik weet wel wat aannemelijker is..
en heel denkend Nederland met mij
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:15:43 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78654627
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Michielos het volgende:
ik weet wel wat aannemelijker is..
en heel denkend Nederland met mij
yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voor
dat jij vind dat we niet nadenken .
pi_78654782
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Summers het volgende:

[..]

yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voor
dat jij vind dat we niet nadenken .
Dat denkt hij niet, dat is een feit. Als je na zou denken, geloofde je niet in deze onzin .
pi_78655010
De bewijzen liggen voor je neus en dan nog ontkennen dat het oplichterij is vind ik best knap
pi_78655343
Daar is een speciaal soort kortzichtigheid (ignorance) voor nodig inderdaad
Iets dat je enkel bij die hard believers kan aantreffen
pi_78656001
Inderdaad, af en toe kan ik mij best voorstellen dat ze iets geloven, maar dit gaat wel erg ver
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:19 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78660492
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat denkt hij niet, dat is een feit. Als je na zou denken, geloofde je niet in deze onzin .
je zal wel gelijk hebben , de wereld gaat maar tot waar jij de grens ziet .
pi_78660718
Toegegeven, ik ben geen RvdB fan maar als hij dit eigenhandig heeft gedaan vind ik het wel knap
http://www.dcca.nl/2009/hoeven6/hoeven6-nl.htm
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:44:07 #230
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78660831
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Summers het volgende:
Maar Summers, wat vind jij er dan van dat Robbert van den Broeke plaatjes uit papier knipte, uit boeken knipte, dingen op internet (genverbrander) zocht en dat dat hem door de mand heeft doen vallen?
pi_78662601
Weer zo een voorbeeld overigens waarin er wederom zoals zovaak aangetoont hier op TRU telkens met 2 maten gemeten wordt...

Altijd aankomen met foute wetenschappers; ZIE JE DE WETENSCHAP IS NIET TE VERTROUWEN.. ZOMG!! Als deze al liegt.. nee ik weet het zeker.. de hele wetenschap is DOM!!

En als een medium het doet: amen!! Je bent echt te gek !! Ik geloof nu nog veel meer in je

pi_78665953
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar Summers, wat vind jij er dan van dat Robbert van den Broeke plaatjes uit papier knipte, uit boeken knipte, dingen op internet (genverbrander) zocht en dat dat hem door de mand heeft doen vallen?
Ze vindt dat we eerst maar eens moeten bewijzen dat het papieren poppetjes en die informatie die op internet stond heeft hij toevallig doorgekregen van geesten of weet ik veel wat. Robbert heeft namelijk geen computer, dus hij kan helemaal geen informatie opzoeken. Dat zegt Robbert zelf, dus dat is bewijs genoeg.

Gatverdamme, wat een misselijk mannetje is het ook. Arrogant om te denken dat iedereen zo dom is zijn verhaaltjes dat hij zo bijzonder is te geloven. Een beetje inspelen op de gevoelens van mensen die hun dierbaren zijn verloren, alleen maar om zijn zielige persoontje onder de aandacht te brengen.
pi_78666360
Heb echt meer medelijden met de mensen die het maar allemaal slikken en zelfs na de grootste leugens nog volhouden in zijn "kunnen"
pi_78667404
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:52 schreef Flammie het volgende:
Heb echt meer medelijden met de mensen die het maar allemaal slikken en zelfs na de grootste leugens nog volhouden in zijn "kunnen"
Ik niet. Ze kiezen er zelf voor om in die onzin te geloven. Ze zijn eigenwijs door te stellen dat wij kortzichtig zijn omdat we ons verstand gebruiken en niet alles voor zoete koek aannemen. Maar zij blijven hangen in die sprookjeswereld. Als ze dat niet zouden doen, dan zouden ze merken dat er 'zoveel meer' is in het leven. Maar ja, ze willen niet he!

2000 jaar geleden veranderde Jezus water in wijn en liep hij op water. Tegenwoordig verschijnen er onregelmatige sneeuwcirkels in Hoeven speciaal voor Robbert van den Broeke. Hij heeft ze toch echt niet zelf gemaakt, ook al zijn er op die foto duidelijk voetstappen in de sneeuw te zien.

Hurray! The new messiah has arrived!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:08:57 #235
31101 _Led_
pi_78669903
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies, al die mensen die denken dat Hans Kazan niet echt kan toveren zijn echt superachterlijk, als ze hun ogen zouden openen zouden ze zelf kunnen zien dat dat konijn eerst niet in die hoed zat !
zzz
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:11:19 #236
31101 _Led_
pi_78669967
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Toegegeven, ik ben geen RvdB fan maar als hij dit eigenhandig heeft gedaan vind ik het wel knap

Zo zag ik deze van de winter, ook miraculeus !
Zoals je ziet had deze nooit door mensenhanden gemaakt kunnen worden.
zzz
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:19:38 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78670208
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Inderdaad. Ik zou het in ieder geval niet zo even namaken zonder veel sporen achter te laten. Het lijken allemaal perfecte circkels te zijn, als je zoiets wil maken moet je met een soort van passer werken, punt vanuit het midden gebruiken om de cirkel te maken... ik zie op de foto's in de sneeuw niet zo'n punt zitten.
Voetstappen en een rondje lopen zou een ander resultaat geven, we hebben allemaal in de sneeuw gelopen, je krijgt niet zulke dunne strookjes zonder een keer je voet uit de cirkel te zetten.
En dat is ook meteen het volgende punt, hoe kan je zoveel cirkels foutloos maken want 1 voetstap er naast zou het door mensenhanden maken al verraden.
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:51:22 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78671195
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 02:00 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik niet. Ze kiezen er zelf voor om in die onzin te geloven. Ze zijn eigenwijs door te stellen dat wij kortzichtig zijn omdat we ons verstand gebruiken en niet alles voor zoete koek aannemen. Maar zij blijven hangen in die sprookjeswereld. Als ze dat niet zouden doen, dan zouden ze merken dat er 'zoveel meer' is in het leven. Maar ja, ze willen niet he!
er is ook zoveel meer , los van Robbert ervaren mensen dat zelf al in hun dagelijks leven .
Het heeft dus geen zin om dingen van Robbert , van horen zeggen te gebruiken om mensen wijs te maken dat ze in een sprookjeswereld leven of dat ze niet nadenken of dat er een grens is , die is er niet .
je kan mensen dus ook niet wijsmaken dat er niet meer is , dat zou alleen kunnen als ze het NIET zelf ervaren en WEL goedgelovig zijn .
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:52:07 #239
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78671219
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad. Ik zou het in ieder geval niet zo even namaken zonder veel sporen achter te laten.
Het lijken allemaal perfecte circkels te zijn, als je zoiets wil maken moet je met een soort van passer werken, punt vanuit het midden gebruiken om de cirkel te maken... ik zie op de foto's in de sneeuw niet zo'n punt zitten.
Voetstappen en een rondje lopen zou een ander resultaat geven, we hebben allemaal in de sneeuw gelopen, je krijgt niet zulke dunne strookjes zonder een keer je voet uit de cirkel te zetten.
Jij zou het niet zomaar kunnen, omdat je de tutorials nog niet goed hebt gelezen en omdat je nog niet geoefend hebt . Kun jij bijvoorbeeld een inlogsysteem schrijven in PHP? Ik neem aan van niet en ik neem aan dat als je de code van een dergelijk inlogsysteem leest, die ik gemaakt heb, je dat complete abacadabra vindt. Zo kan ik bijvoorbeeld geen trui breien, want ik heb niet geoefend. Jij kan dat juist misschien weer wel .
quote:
En dat is ook meteen het volgende punt, hoe kan je zoveel cirkels foutloos maken want 1 voetstap er naast zou het door mensenhanden maken al verraden.
Er staan genoeg tutorials op internet hoe je zoiets kan maken en Robbert van den Broeke oefent daar alweer een hele tijd mee, dus natuurlijk kan hij redelijk nette graan- en sneeuwcirkels maken . Ik heb ook een keer een foto gezien van een van de graancirkeltjes die hij in zijn beginperiode gemaakt heeft; nou, die zag er niet uit hoor ! Wat een mislukt ding was dat zeg !
pi_78671593
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou het in ieder geval niet zo even namaken zonder veel sporen achter te laten. Het lijken allemaal perfecte circkels te zijn, als je zoiets wil maken moet je met een soort van passer werken, punt vanuit het midden gebruiken om de cirkel te maken... ik zie op de foto's in de sneeuw niet zo'n punt zitten.
Echt? volgens mij zijn ze best schreef
pi_78671849
Ik dacht dat het eigenlijk al algemeen bekent is dat graancirkels door mensen worden gemaakt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:14:17 #242
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78674036
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef Summers het volgende:
er is ook zoveel meer , los van Robbert ervaren mensen dat zelf al in hun dagelijks leven .
Het heeft dus geen zin om dingen van Robbert , van horen zeggen te gebruiken om mensen wijs te maken dat ze in een sprookjeswereld leven of dat ze niet nadenken of dat er een grens is , die is er niet .
je kan mensen dus ook niet wijsmaken dat er niet meer is , dat zou alleen kunnen als ze het NIET zelf ervaren en WEL goedgelovig zijn .
Mevrouw Summers, wat vind je hiervan:
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoor .
pi_78674136
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Echt? volgens mij zijn ze best schreef
Ze zijn behoorlijk scheef, meer een ellipsvorm die half gelukt is.

Overigens zijn de randen ook niet scherp maar vrij gekarteld wat ook duidt op menselijk handelen.
pi_78674471
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jij zou het niet zomaar kunnen, omdat je de tutorials nog niet goed hebt gelezen en omdat je nog niet geoefend hebt . Kun jij bijvoorbeeld een inlogsysteem schrijven in PHP? Ik neem aan van niet en ik neem aan dat als je de code van een dergelijk inlogsysteem leest, die ik gemaakt heb, je dat complete abacadabra vindt. Zo kan ik bijvoorbeeld geen trui breien, want ik heb niet geoefend. Jij kan dat juist misschien weer wel .
Dit dus.. Er zijn zoveel dingen die we kunnen (omdat we deze geoefend hebben) maar daarom hoeven ze nog niet magisch te zijn. Hans Kazan kan best een aardig potje goochelen, dat kun jij of wie dan ook hier ook niet en alhoewel het magisch uitziet is het absoluut niet magisch (in de letterlijke zin van het woord) of paranormaal, om maar eens een goed voorbeeld te noemen.

Als je geen idee hebt hoe je deze cirkels moet maken dan.. tsjah.. dan houd het weer een klein beetje op volgens mij (summers vroeg dit ook al)... Dat is gewoon dat klein beetje beredeneringsvermogen dat ontbreekt maar wel nodig is om in te zien dat dit geen marsmannetjes zijn
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:24:41 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78674475
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mevrouw Summers, wat vind je hiervan:
[..]

Ik ben echt benieuwd hoor .
dat heb ik al verteld , lees terug ofzo
pi_78674530
Wat ik wel eng vind is hoe er een welhaast religieuze volgers-cult ontstaat om zo'n pathologische leugenaar fantast "medium" .

Voor je het weet gaat ie maandelijkse bijdragen vragen enzo...
pi_78674578
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Amos_ het volgende:
Wat ik wel eng vind is hoe er een welhaast religieuze volgers-cult ontstaat om zo'n pathologische leugenaar fantast "medium" .

Voor je het weet gaat ie maandelijkse bijdragen vragen enzo...
Daar kan hij dus wel rijk door worden.. Dan zeggen ze namelijk met zijn allen tegelijkertijd: "amen" voordat ze diep in de buidel tasten
pi_78674628
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daar kan hij dus wel rijk door worden.. Dan zeggen ze namelijk met zijn allen tegelijkertijd: "amen" voordat ze diep in de buidel tasten
Begrijp me nie verkeerd, als iemand echte gaven heeft dan mag hij/zij daar gerust geld aan verdienen (want het is een bewezen iets) maar in dit soort gevallen kun je het in mijn ogen scharen onder oplichting...
pi_78674676
hij als in : Robbert van den Broeke
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:44:04 #250
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78675263
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Summers het volgende:
dat heb ik al verteld , lees terug ofzo
Nou, ik heb even je reacties in dit topic doorgenomen, ik kan er geen concreet antwoord van jou op vinden. Of bedoel je dit:
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Summers het volgende:
Er zijn altijd vooroordelen , wie het "waagt " in de media te verschijnen word acuut afgebrand ,
tegelijkertijd zeggen mensen dat als het echt bestaat , ze dat van de daken zouden schreeuwen .

en je maakt nog een punt , mensen kijken nooit naar het geheel maar concentreren zich
op 1 detail , dat zie je hier op fok ook , en die " kritische " blik van skepsis ontkracht ook weinig tot niks ,
wat het meest naar voren komt is dat het allemaal onwaarschijnlijk klinkt .
"eye of the beholder "
Zo ja, dat is geen antwoord op de vraag wat jij ervan vindt dat hij poppetjes uit papier knipt, uit boeken knipt, dingen van internet haalt.

Of bedoel je dit:
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Summers het volgende:
randi laat zien dat hij niks weet over communiceren met geesten

Dat vind ik ook niet echt een antwoord op mijn vraag eigenlijk . Of is het dat jij hem misschien - net zoals Zhe-AnGeL dat vindt - een lekker ding vindt?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik blijf een MEGA FAN VAN DAT LEKKERE DING!
van een robbert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')