Maar goed, daar heb je toch een lattenbodem voor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef AskBrad het volgende:
[..]
DAT is serieus zo(!!!!!) smerig. En ja ik spreek uit ervaring
True. Alleen denk ik dat FuFr bedoelde dat je wel degelijk (flink) zweet tijdens je slaap.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar goed, daar heb je toch een lattenbodem voor?
'quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef AskBrad het volgende:
Douchen: Elke dag (ochtend), op sportdag-en 2x.
Creme's: elke dag Nivea facewash, nivea dagcreme of nivea Q10 energy creme, 1x per week loreal facescrub
Boxer: Elke dag schoon
sokken: Elke dag schoon
T-shirt: Elke dag schoon
Handdoek: Na elke beurt in de was
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef AskBrad het volgende:
Creme's: elke dag Nivea facewash, nivea dagcreme of nivea Q10 energy creme, 1x per week loreal facescrub
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:18 schreef onearmedman het volgende:
[..]
'
Probeer je te bewijzen dat je homo bent? Na elke douch je handdoek wassen is trouwens zo'n bullshit.
nee hoor, helemaal niet. jouw reactie loopt al over van 0 inhoud en 0 volwassenheid. Waarom dan nog de moeite doen om serieus te reageren? Ik had natuurlijk ook een foto uit je fotoboek kunnen posten en er heel vaak gaylord bij kunnen zetten maar neuh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volwassen...Meteen 'WAT JE ZEGT BEN JE ZELF' roepen
Voel je niet geremd hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef AskBrad het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet. jouw reactie loopt al over van 0 inhoud en 0 volwassenheid. Waarom dan nog de moeite doen om serieus te reageren? Ik had natuurlijk ook een foto uit je fotoboek kunnen posten en er heel vaak gaylord bij kunnen zetten maar neuh.
Why? Past toch redelijk in de lijn van de discussie die je aanzwengeld. Wat is 'schoon', wat is 'geaccepteerd', wat vinden mensen 'vies/onhygienisch' en wat word als overdreven (danwel gay/wijvig) ervarenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Mylene het volgende:
Zeg, laat dat gay gedoe eens achterwege, doe dat eens lekker ergens anders.
Ach, ik heb niet zo de behoefte om foto's van m'n eigen op internet te zetten.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voel je niet geremd hoorOverigens wel opvallend dat altijd de users ZONDER fobo hiermee dreigen
![]()
facescrubje heb ik zelf ook. Maar serieus Q10 dagcremepjes e.d.
Ik vind het vrouwelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zo de behoefte om foto's van m'n eigen op internet te zetten.....
Vertel me eens wat er mis is met een dagcreme? en dan onderbouwd graag, niet gewoon van het is gay lalalalala.
Prima hoor, maar niet van een puberaal niveau.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Past toch redelijk in de lijn van de discussie die je aanzwengeld. Wat is 'schoon', wat is 'geaccepteerd', wat vinden mensen 'vies/onhygienisch' en wat word als overdreven (danwel gay/wijvig) ervaren
Al dat gepraat over creme'pjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Prima hoor, maar niet van een puberaal nivea.
Mag jij vinden. Of; je wilt het stiekem wel maar bent bang voor reacties uit je omgevingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het vrouwelijk![]()
Niks mis met je verzorgen, en dat een man moet stinken en bier met zn tanden moet openen is wel erg achterhaald. Maar serieus; dagcremepjes enzo roepen bij mij nogal een vrouwelijke associatie op
Neuh zoals ik zei, facescrub heb ik wel, maar das ook alles. Wie weet dat het ooit nog ingeburgerd(er) raakt en ik die associatie niet meer heb. Maar nu wel, en ist dus niks voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Of; je wilt het stiekem wel maar bent bang voor reacties uit je omgeving.
IK vind er niks mis mee![]()
dan nu een vriendelijke man tot man:je.
Nee. Op vrije dagen en zondag dien je een schone onderbroek en sokken aan te trekken. Valt niet onder werk.quote:
Ja mam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Op vrije dagen en zondag dien je een schone onderbroek en sokken aan te trekken. Valt niet onder werk.
Leg uit, dat verschil tussen man en vrouw. Als ik ongesteld ben douche ik me vaker, en ik hergebruik natuurlijk ook geen inlegkruisjes ofzo (iew)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
om de dag. voor een vrouw? dat vind ik dan weer niet zo erg fris.
Dat zijn geen mannen. Dus nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Zijn er hier mannen die vanuit een hygiënisch standpunt zittend plassen?
Als ik moet poepen welquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Zijn er hier mannen die vanuit een hygi?nisch standpunt zittend plassen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef Jarno het volgende:
Soms ben ik te lui lam om te blijven staan, midden in de nacht ofzo, telt dat ook?
Hoezo geen deo. Niet alles is zoals Axe. Dat is inderdaad troep.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef sigme het volgende:
Doe mij maar een frisse vent. Waar sowieso geen deo aan mag, en of 'ie elke dag schoon ondergoed aantrekt boeit me voor geen meter.
Ja, ik heb een hekel aan dat gespetter. Het scheelt echt qua schoonmaken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Ik hoef sowieso geen vent waarvan ik de lijflucht niet lekker vind. En ik hoef ook sowieso geen vent die z'n lijflucht camoufleert met stinkende chemicaliën.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo geen deo. Niet alles is zoals Axe. Dat is inderdaad troep.
En 't komt allemaal op je broek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan dat gespetter.
Dat inderdaad. Kijk, als er een pisbak hangt vind ik het wat anders, maar thuis ga ik zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
En 't komt allemaal op je broek.Lopen dus veel mensen met een pisbroek rond.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.quote:
psies. iedere oh-maar-ik-zweet-niet-bs haal je daarmee onderuitquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:17 schreef AskBrad het volgende:
[..]
True. Alleen denk ik dat FuFr bedoelde dat je wel degelijk (flink) zweet tijdens je slaap.
nee maar echt, het is echt vies hoor.. door omstandigheden heb ik 2 weken op de ''grond'' geslapen. Na die tijd het matras maar bij het grof vuil gezet .
Die discussie ga ik niet eens aan. Er zijn al een paar redenen genoemd in dit topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.
Flauwquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet eens aan. Er zijn al een paar redenen genoemd in dit topic.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Weg, want dat is makkelijker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef AskBrad het volgende:
Nu we toch zo schoon bezig zijn; lichaamshaar (oksels, schaamhaar) wat doen jullie daarmee heren?
To shave or not to shave...
Ik houd het in de schaamstreek en onder de oksels kort.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef AskBrad het volgende:
Nu we toch zo schoon bezig zijn; lichaamshaar (oksels, schaamhaar) wat doen jullie daarmee heren?
To shave or not to shave...
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef Ra-z het volgende:
wel een hoop anti mannen hier zeg, zittend pissen niet een dagje zonder douche kunnen... pfff...
Ook wel eens 'ongesteldheid', ontlasting en andere dubieuze vlekken en vegen tegengekomen onder/aan de rand van de bril, ik ga er niet bovenop zitten als het niet hoeft, zeker niet als ik niet thuis ben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.
Als jij zittend plast zou ik toch eens bij jezelf te raden gaat of je wel een man bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.
Ik ben een man ja. En ik hoef dat niet te bewijzen door mijn urine al spetterend overal achter te laten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Als jij zittend plast zou ik toch eens bij jezelf te raden gaat of je wel een man bent.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.
Tsja, sommige mensen blijven nou eenmaal hangen in de illusie dat ze nog steeds hun territorium moeten afbakenen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man ja. En ik hoef dat niet te bewijzen door mijn urine al spetterend overal achter te laten.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:20 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen blijven nou eenmaal hangen in de illusie dat ze nog steeds hun territorium moeten afbakenen.
Als je onzeker bent van jezelf is er niets mis mee.quote:
Het is gewoon natuurlijk gedragquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen die overal rondpissen.
Het was overigens maar een grapje... Chill!
Dat als je eenmaal al je spullen in je huis hebt staan en je naam op het contract staat,quote:
Op tijd opdoen, geen probleem. Vroeger bestonden er tenminste nog echte huisvrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat als je eenmaal al je spullen in je huis hebt staan en je naam op het contract staat,
JE NIET STEEDS IN ALLE HOEKEN VAN JE HUIS HOEFT TE PISSEN!!!
Gaat zo stinken joh!
ONZIN!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelul, ik moet zelf mijn wc schoonmaken. Dat vind ik niet genieten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ONZIN!
Staand pissen = puur genot. Een echte man zou dit nergens voor opgeven.
Kleine moeite voor het gene wat je terug krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelul, ik moet zelf mijn wc schoonmaken. Dat vind ik niet genieten.
2003 belde me net op, of jij je mening wil herzien om straks een echte man gevonden te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ONZIN!
Staand pissen = puur genot. Een echte man zou dit nergens voor opgeven.
Gast, dat ik mijn wc er niet onder zeik maakt me nog niet gelijk een metro.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Fortitude het volgende:
Waarom vroeg ik deze discussie ook op een subfora met waarschijnlijk de hoogste concentratie metroseksuelen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Fortitude het volgende:
Ok jullie hebben mij overtuigt:
[ afbeelding ]
Nog meer leuker zo.
Wat een rare zin, je hebt ze graag fris maar ze mogen hun ondergoed wel onder de pisvlekken laten zitten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef sigme het volgende:
Doe mij maar een frisse vent. Waar sowieso geen deo aan mag, en of 'ie elke dag schoon ondergoed aantrekt boeit me voor geen meter.
Sinds ik zelf mijn wc moet schoonmaken plas ik ook zittend, althans thuis, op andere plaatsen niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef Torrio het volgende:
grow on a pair mannen, zittend pissen omdat er anders een druppeltje naast gaat![]()
Royal Sadness inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef AskBrad het volgende:
[..]
iemands geaardheid denken te weten aan de hand van zijn persoonlijke hygiene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
* staat op en klopt op microfoon
Hallo, ik ben FUFR.
Ik heb vanmorgen gedoucht en op mijn jas na alles schoon aangetrokken.
De handdoek is ook meteen bij de was gegooid.
einde bericht!HAHA jij bent gay!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga ook zo douchen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HAHA jij bent gay!!![]()
ik ga ook zo douchen
Toch ben je gay want je doucht, vieze smetvreezert!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspul
ik had ook een schuldgevoel vanmorgen onder de douche.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Leigh het volgende:
Elke dag een schone onderbroeken en sokken en ieder dag douchen. Dat lijkt me toch vrij normaal. Kennelijk vergis ik me daarin. Qua handdoek: daar doe je max. twee dagen mee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
* staat op en klopt op microfoon
Hallo, ik ben FUFR.
Ik heb vanmorgen gedoucht en op mijn jas na alles schoon aangetrokken.
De handdoek is ook meteen bij de was gegooid.
einde bericht!Ik ook, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef fathank het volgende:
Wat een ramp om niet iedere dag te douchen.
nee dan stinken ze naar natte joekelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedere dag douchen is niet eens goed voor je huid. Als ik dat doe, dan kom ik om van de jeuk.
Waarom mogen mensen niet vies zijn? Honden gaan toch ook niet elke dag in bad?
nu mag jij ook naar voren komen en bekennen bij de ADV (Anonieme Douche Verslaafden)quote:
Wie weet gebruik je een te agressieve douchegel of ben je er allergisch voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedere dag douchen is niet eens goed voor je huid. Als ik dat doe, dan kom ik om van de jeuk.
Waarom mogen mensen niet vies zijn? Honden gaan toch ook niet elke dag in bad?
* schuchter naar voren komt:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu mag jij ook naar voren komen en bekennen bij de ADV (Anonieme Douche Verslaafden)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* schuchter naar voren komt:Ik....ik...heb me gedouched en schone kleren aan getrokken en ik ga ook nog een luchtje op doen.
![]()
![]()
Ik gebruik alleen waterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Leigh het volgende:
[..]
Wie weet gebruik je een te agressieve douchegel of ben je er allergisch voor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspul
GaaaaadverDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* schuchter naar voren komt:Ik....ik...heb me gedouched en schone kleren aan getrokken en ik ga ook nog een luchtje op doen.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |