abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78410684
ik douche elke dag, alleen met water, geen zeep.
ook shampoo gebruik ik nauwelijks.
pi_78412828
Hij gaat bij voorkeur 2 keer per dag onder de douche, trekt iedere dag schone sokken en boxer aan, maar staat zeker niet langer dan 3 minuten voor de spiegel.

En zijn huis is schoner dan het mijne
pi_78412892
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Na 1 dagje merkt niemand dat, dat zit echt tussen je oren.

Nouja, natuurlijk wel op een warme zomerdag of als je inspannend bezig geweest bent, maar een gewoon dagje op kantoor zonder inspanning ga je niet vies van ruiken.
Ik douche vooral elke ochtend omdat ik er goed wakker van word, niet omdat het zo ontzettend hygienisch is.
Ik merk het zelf in ieder geval wel. Het voelt gewoon niet fris.
Geen referral hier.
pi_78412995
Mijn ventje is gelukkig heel schoon..

Elke dag douchen doe ik zelf ook niet.. Ik douche om de dag en de andere dagen was ik/gebruik ik deodorant. Wel altijd schoon ondergoed en schone sokken!
pi_78413363
Onderbroeken kan je makkelijk 4 keer dragen
Normaal
Achterste voren
Binnenste buiten
Binnenste buiten achterste voren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:23:40 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78413507
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:16 schreef Snowcold het volgende:
Mijn ventje is gelukkig heel schoon..

Elke dag douchen doe ik zelf ook niet.. Ik douche om de dag en de andere dagen was ik/gebruik ik deodorant. Wel altijd schoon ondergoed en schone sokken!
om de dag. voor een vrouw? dat vind ik dan weer niet zo erg fris.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 22:23:45 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_78413515
Mijn vriend is net een wijf, speciale tandpasta, duur mondwater, floss, wasgel voor zijn gezicht, elke dag een schoon onderhemd (wat dat ding voor nut heeft weet ik niet, want er gaat nog een t-shirt overheen). En dat gebruikt hij allemaal als hij 1 nacht! hier blijft, zo overdreven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78414486
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Mijn vriend is net een wijf, speciale tandpasta, duur mondwater, floss, wasgel voor zijn gezicht, elke dag een schoon onderhemd (wat dat ding voor nut heeft weet ik niet, want er gaat nog een t-shirt overheen). En dat gebruikt hij allemaal als hij 1 nacht! hier blijft, zo overdreven.
Eerst tandenpoetsen, dan mondwater en dan nog is flossen? Hmm sja, als je tijd overhebt.
pi_78414800
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat als je nou geen zin hebt in het opfrissen of opknappen en je lekker een dag niet wil douchen? heb ik dan een vrouw voor me die bazig gaat lopen doen om haar eigen willetje door te drukken?

vergeet niet dat wij geen holte hebben die gaat stinken na 12
uur.
Maar je hebt wel een balzak hangen waaronder het gaat zweten..en een pik die waarschijnlijk ook niet wordt geveegd na het plassen. Dat alleen al hoor je elke dag te wassen.

En newsflash: Deo verdoezelt geen geurtjes, maar laat het alleen maar meer stinken!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:47:56 #60
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78415267
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:40 schreef fathank het volgende:
En boxershorts kun je makkelijk 4 dagen aan.

1x normaal, 1x binnenstebuiten, 1x achterstevoren en 1x binnenstebuiten achterstevoren.
Dan zitten de remsporen dus echt aan 4 kanten van je boxer!!

Was je ze dan ook met de hand uit??
pi_78415393
Ik als man zijnde meldt even dat ik meer sjans heb als ik me niet gedoucht heb dan als ik net onder het wassende water vandaan kom.

Geur is blijkbaar zeer belangrijk om partners aan te trekken

* Al zijn er natuurlijk grenzen
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:51:11 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78415505
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een balzak hangen waaronder het gaat zweten..en een pik die waarschijnlijk ook niet wordt geveegd na het plassen. Dat alleen al hoor je elke dag te wassen.

En newsflash: Deo verdoezelt geen geurtjes, maar laat het alleen maar meer stinken!
als ik niet wil dat er die dag aan mijn balzak of pik wordt gelikt, dan bepaal ik dat lekker zelf. maar om de dag niet wassen betekent dat je afentoe iets likt wat bedorven is.
pi_78415668
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:47 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Dan zitten de remsporen dus echt aan 4 kanten van je boxer!!

Was je ze dan ook met de hand uit??
Dus jouw boxers zitten altijd onder de remsporen?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_78415782
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als ik niet wil dat er die dag aan mijn balzak of pik wordt gelikt, dan bepaal ik dat lekker zelf. maar om de dag niet wassen betekent dat je afentoe iets likt wat bedorven is.
Om de dag wassen betekent dat er helemaal niks wordt gelikt!! Gek zeg...
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:56:45 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78415896
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Om de dag wassen betekent dat er helemaal niks wordt gelikt!! Gek zeg...
ja kan ook.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:00:40 #66
256575 Joe-Momma
pi_78416124
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Na 1 dagje merkt niemand dat, dat zit echt tussen je oren.

Nouja, natuurlijk wel op een warme zomerdag of als je inspannend bezig geweest bent, maar een gewoon dagje op kantoor zonder inspanning ga je niet vies van ruiken.
Ik douche vooral elke ochtend omdat ik er goed wakker van word, niet omdat het zo ontzettend hygienisch is.
Jaja mooi verhaal Piet!!

Zit je dan..... op je stoeltje achter je pctje stiekem windjes te laten..
Zweet staat in je naad. En doordat er iets gewoon zit te broeien daar in je broek door de tartels die nog tussen je bil-wang-haren hangen onstaat er stank.
Die stank kan jij makkelijk verdragen. (hoop ik dan voor je) maar een ander niet en zeker niet naar een paar dagen.

Dus dat een ander dat niet merkt is maar de vraag. Mss zeggen ze uit 'respect' niets over je Odeur!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:03:39 #67
256575 Joe-Momma
pi_78416295
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:53 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Dus jouw boxers zitten altijd onder de remsporen?
Nee

Maar die strings van jou wel ATLIJD!!
pi_78416605
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Nee

Maar die strings van jou wel ATLIJD!!
Gatver, ik weet niet welke strings je bekijkt..maar niet die van mij!
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:13:57 #69
256575 Joe-Momma
pi_78416977
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Gatver, ik weet niet welke strings je bekijkt..maar niet die van mij!
Klopt ik bekijk ze ook niet..

Ok ik lieg.... Alleen als je weer is langs huppelt...

Maar vind het gewoon een logische redenatie.

Iig er zijn een hoop viespeuken!!
pi_78417145
Logisch? In jouw hoofd misschien!

Maar goed..veel viezerikken ja...blijkt maar weer!
pi_78420595
Boxer 2 dagen, sokken gooi ik na een dag aan de kant en gebruik ze een paar dagen later weer
T-shirt 2 dagen aan en uithangen om vervolgens nog 1 keer te dragen, spijkerbroek 1 week

Douchen doe ik elke dag, haren wassen 1x per 2 dagen. Tanden poetsen 2x per dag, scheren 1x

Verder smeer ik savonds veel zooi op m'n gezicht die volgens m'n ma goed zijn voor m'n huid en dat was het zo wel een beetje

En noem me maar een vies varken, als je om zoiets moeilijk gaat doen ben jij degene met een probleem
pi_78420644
Dit verschilt toch erg per man lijkt me. Sommige mannen stinken een uur in de wind als ze uit bed komen. Ik ruik gelukkig behoorlijk neutraal.

Toch wel elke dag douchen. Sokken en boxer nagenoeg elke dag schoon. Shirt 2 dagen, broek 2-3.
pi_78420839
Ik begrijp echt niet dat er mensen 's ochtends uit hun bed komen en de deur uit gaan zonder te douchen. Of dat je dan geen schoon ondergoed aantrekt. Wat goor man, je sokken uittrekken na ze een tijd aangehad te hebben en ze dan gewoon neerleggen mo ze nog een keer aan te doen. Gadverdamme!

Sowieso, ondergoed en sokken scheelt amper qua wasgoed. Waarom zou je dan in vredesnaam niet gewoon wat schoons aantrekken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_78420878
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef Mylene het volgende:

Meningen?
Jij bent een watje?
pi_78420910
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat er mensen 's ochtends uit hun bed komen en de deur uit gaan zonder te douchen.
Dat doe ik dan weer wel. Maarja bij mij maakt het dus eigenlijk weinig uit zolang ik het maar 1x per dag doe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')