Maar goed, daar heb je toch een lattenbodem voor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef AskBrad het volgende:
[..]
DAT is serieus zo(!!!!!) smerig. En ja ik spreek uit ervaring
True. Alleen denk ik dat FuFr bedoelde dat je wel degelijk (flink) zweet tijdens je slaap.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar goed, daar heb je toch een lattenbodem voor?
'quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef AskBrad het volgende:
Douchen: Elke dag (ochtend), op sportdag-en 2x.
Creme's: elke dag Nivea facewash, nivea dagcreme of nivea Q10 energy creme, 1x per week loreal facescrub
Boxer: Elke dag schoon
sokken: Elke dag schoon
T-shirt: Elke dag schoon
Handdoek: Na elke beurt in de was
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef AskBrad het volgende:
Creme's: elke dag Nivea facewash, nivea dagcreme of nivea Q10 energy creme, 1x per week loreal facescrub
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:18 schreef onearmedman het volgende:
[..]
'
Probeer je te bewijzen dat je homo bent? Na elke douch je handdoek wassen is trouwens zo'n bullshit.
nee hoor, helemaal niet. jouw reactie loopt al over van 0 inhoud en 0 volwassenheid. Waarom dan nog de moeite doen om serieus te reageren? Ik had natuurlijk ook een foto uit je fotoboek kunnen posten en er heel vaak gaylord bij kunnen zetten maar neuh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volwassen...Meteen 'WAT JE ZEGT BEN JE ZELF' roepen
Voel je niet geremd hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef AskBrad het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet. jouw reactie loopt al over van 0 inhoud en 0 volwassenheid. Waarom dan nog de moeite doen om serieus te reageren? Ik had natuurlijk ook een foto uit je fotoboek kunnen posten en er heel vaak gaylord bij kunnen zetten maar neuh.
Why? Past toch redelijk in de lijn van de discussie die je aanzwengeld. Wat is 'schoon', wat is 'geaccepteerd', wat vinden mensen 'vies/onhygienisch' en wat word als overdreven (danwel gay/wijvig) ervarenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Mylene het volgende:
Zeg, laat dat gay gedoe eens achterwege, doe dat eens lekker ergens anders.
Ach, ik heb niet zo de behoefte om foto's van m'n eigen op internet te zetten.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voel je niet geremd hoorOverigens wel opvallend dat altijd de users ZONDER fobo hiermee dreigen
![]()
facescrubje heb ik zelf ook. Maar serieus Q10 dagcremepjes e.d.
Ik vind het vrouwelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zo de behoefte om foto's van m'n eigen op internet te zetten.....
Vertel me eens wat er mis is met een dagcreme? en dan onderbouwd graag, niet gewoon van het is gay lalalalala.
Prima hoor, maar niet van een puberaal niveau.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Past toch redelijk in de lijn van de discussie die je aanzwengeld. Wat is 'schoon', wat is 'geaccepteerd', wat vinden mensen 'vies/onhygienisch' en wat word als overdreven (danwel gay/wijvig) ervaren
Al dat gepraat over creme'pjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Prima hoor, maar niet van een puberaal nivea.
Mag jij vinden. Of; je wilt het stiekem wel maar bent bang voor reacties uit je omgevingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het vrouwelijk![]()
Niks mis met je verzorgen, en dat een man moet stinken en bier met zn tanden moet openen is wel erg achterhaald. Maar serieus; dagcremepjes enzo roepen bij mij nogal een vrouwelijke associatie op
Neuh zoals ik zei, facescrub heb ik wel, maar das ook alles. Wie weet dat het ooit nog ingeburgerd(er) raakt en ik die associatie niet meer heb. Maar nu wel, en ist dus niks voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:37 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Of; je wilt het stiekem wel maar bent bang voor reacties uit je omgeving.
IK vind er niks mis mee![]()
dan nu een vriendelijke man tot man:je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |