Nee. Op vrije dagen en zondag dien je een schone onderbroek en sokken aan te trekken. Valt niet onder werk.quote:
Ja mam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Op vrije dagen en zondag dien je een schone onderbroek en sokken aan te trekken. Valt niet onder werk.
Leg uit, dat verschil tussen man en vrouw. Als ik ongesteld ben douche ik me vaker, en ik hergebruik natuurlijk ook geen inlegkruisjes ofzo (iew)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
om de dag. voor een vrouw? dat vind ik dan weer niet zo erg fris.
Dat zijn geen mannen. Dus nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Zijn er hier mannen die vanuit een hygiënisch standpunt zittend plassen?
Als ik moet poepen welquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Zijn er hier mannen die vanuit een hygi?nisch standpunt zittend plassen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef Jarno het volgende:
Soms ben ik te lui lam om te blijven staan, midden in de nacht ofzo, telt dat ook?
Hoezo geen deo. Niet alles is zoals Axe. Dat is inderdaad troep.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef sigme het volgende:
Doe mij maar een frisse vent. Waar sowieso geen deo aan mag, en of 'ie elke dag schoon ondergoed aantrekt boeit me voor geen meter.
Ja, ik heb een hekel aan dat gespetter. Het scheelt echt qua schoonmaken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Ik hoef sowieso geen vent waarvan ik de lijflucht niet lekker vind. En ik hoef ook sowieso geen vent die z'n lijflucht camoufleert met stinkende chemicaliën.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo geen deo. Niet alles is zoals Axe. Dat is inderdaad troep.
En 't komt allemaal op je broek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan dat gespetter.
Dat inderdaad. Kijk, als er een pisbak hangt vind ik het wat anders, maar thuis ga ik zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
En 't komt allemaal op je broek.Lopen dus veel mensen met een pisbroek rond.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.quote:
psies. iedere oh-maar-ik-zweet-niet-bs haal je daarmee onderuitquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:17 schreef AskBrad het volgende:
[..]
True. Alleen denk ik dat FuFr bedoelde dat je wel degelijk (flink) zweet tijdens je slaap.
nee maar echt, het is echt vies hoor.. door omstandigheden heb ik 2 weken op de ''grond'' geslapen. Na die tijd het matras maar bij het grof vuil gezet .
Die discussie ga ik niet eens aan. Er zijn al een paar redenen genoemd in dit topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.
Flauwquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet eens aan. Er zijn al een paar redenen genoemd in dit topic.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Mylene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |