Weg, want dat is makkelijker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef AskBrad het volgende:
Nu we toch zo schoon bezig zijn; lichaamshaar (oksels, schaamhaar) wat doen jullie daarmee heren?
To shave or not to shave...
Ik houd het in de schaamstreek en onder de oksels kort.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef AskBrad het volgende:
Nu we toch zo schoon bezig zijn; lichaamshaar (oksels, schaamhaar) wat doen jullie daarmee heren?
To shave or not to shave...
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef Ra-z het volgende:
wel een hoop anti mannen hier zeg, zittend pissen niet een dagje zonder douche kunnen... pfff...
Ook wel eens 'ongesteldheid', ontlasting en andere dubieuze vlekken en vegen tegengekomen onder/aan de rand van de bril, ik ga er niet bovenop zitten als het niet hoeft, zeker niet als ik niet thuis ben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is daar zo hygiënisch aan? Ipv je sjaak in de open lucht te laten bengelen leg je hem IN de plee en zit je op een wc bril waar verschillende mensen met hun blote ass op hebben gezeten.
Als jij zittend plast zou ik toch eens bij jezelf te raden gaat of je wel een man bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.
Ik ben een man ja. En ik hoef dat niet te bewijzen door mijn urine al spetterend overal achter te laten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Als jij zittend plast zou ik toch eens bij jezelf te raden gaat of je wel een man bent.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij je mannelijk moet halen uit staand plassen dan zou ik toch eens bij jezelf te raden gaan of je wel zo'n man bent.
Tsja, sommige mensen blijven nou eenmaal hangen in de illusie dat ze nog steeds hun territorium moeten afbakenen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man ja. En ik hoef dat niet te bewijzen door mijn urine al spetterend overal achter te laten.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:20 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen blijven nou eenmaal hangen in de illusie dat ze nog steeds hun territorium moeten afbakenen.
Als je onzeker bent van jezelf is er niets mis mee.quote:
Het is gewoon natuurlijk gedragquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen die overal rondpissen.
Het was overigens maar een grapje... Chill!
Dat als je eenmaal al je spullen in je huis hebt staan en je naam op het contract staat,quote:
Op tijd opdoen, geen probleem. Vroeger bestonden er tenminste nog echte huisvrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat als je eenmaal al je spullen in je huis hebt staan en je naam op het contract staat,
JE NIET STEEDS IN ALLE HOEKEN VAN JE HUIS HOEFT TE PISSEN!!!
Gaat zo stinken joh!
ONZIN!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelul, ik moet zelf mijn wc schoonmaken. Dat vind ik niet genieten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ONZIN!
Staand pissen = puur genot. Een echte man zou dit nergens voor opgeven.
Kleine moeite voor het gene wat je terug krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelul, ik moet zelf mijn wc schoonmaken. Dat vind ik niet genieten.
2003 belde me net op, of jij je mening wil herzien om straks een echte man gevonden te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ONZIN!
Staand pissen = puur genot. Een echte man zou dit nergens voor opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |