Gast, dat ik mijn wc er niet onder zeik maakt me nog niet gelijk een metro.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Fortitude het volgende:
Waarom vroeg ik deze discussie ook op een subfora met waarschijnlijk de hoogste concentratie metroseksuelen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Fortitude het volgende:
Ok jullie hebben mij overtuigt:
[ afbeelding ]
Nog meer leuker zo.
Wat een rare zin, je hebt ze graag fris maar ze mogen hun ondergoed wel onder de pisvlekken laten zitten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef sigme het volgende:
Doe mij maar een frisse vent. Waar sowieso geen deo aan mag, en of 'ie elke dag schoon ondergoed aantrekt boeit me voor geen meter.
Sinds ik zelf mijn wc moet schoonmaken plas ik ook zittend, althans thuis, op andere plaatsen niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef Torrio het volgende:
grow on a pair mannen, zittend pissen omdat er anders een druppeltje naast gaat![]()
Royal Sadness inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef AskBrad het volgende:
[..]
iemands geaardheid denken te weten aan de hand van zijn persoonlijke hygiene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
* staat op en klopt op microfoon
Hallo, ik ben FUFR.
Ik heb vanmorgen gedoucht en op mijn jas na alles schoon aangetrokken.
De handdoek is ook meteen bij de was gegooid.
einde bericht!HAHA jij bent gay!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga ook zo douchen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HAHA jij bent gay!!![]()
ik ga ook zo douchen
Toch ben je gay want je doucht, vieze smetvreezert!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspul
ik had ook een schuldgevoel vanmorgen onder de douche.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Leigh het volgende:
Elke dag een schone onderbroeken en sokken en ieder dag douchen. Dat lijkt me toch vrij normaal. Kennelijk vergis ik me daarin. Qua handdoek: daar doe je max. twee dagen mee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
* staat op en klopt op microfoon
Hallo, ik ben FUFR.
Ik heb vanmorgen gedoucht en op mijn jas na alles schoon aangetrokken.
De handdoek is ook meteen bij de was gegooid.
einde bericht!Ik ook, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef fathank het volgende:
Wat een ramp om niet iedere dag te douchen.
nee dan stinken ze naar natte joekelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedere dag douchen is niet eens goed voor je huid. Als ik dat doe, dan kom ik om van de jeuk.
Waarom mogen mensen niet vies zijn? Honden gaan toch ook niet elke dag in bad?
nu mag jij ook naar voren komen en bekennen bij de ADV (Anonieme Douche Verslaafden)quote:
Wie weet gebruik je een te agressieve douchegel of ben je er allergisch voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedere dag douchen is niet eens goed voor je huid. Als ik dat doe, dan kom ik om van de jeuk.
Waarom mogen mensen niet vies zijn? Honden gaan toch ook niet elke dag in bad?
* schuchter naar voren komt:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu mag jij ook naar voren komen en bekennen bij de ADV (Anonieme Douche Verslaafden)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* schuchter naar voren komt:Ik....ik...heb me gedouched en schone kleren aan getrokken en ik ga ook nog een luchtje op doen.
![]()
![]()
Ik gebruik alleen waterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Leigh het volgende:
[..]
Wie weet gebruik je een te agressieve douchegel of ben je er allergisch voor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet waar! ik heb niets gesmeerd in de trant van Q10, Nivea of andere metromannenspul
GaaaaadverDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* schuchter naar voren komt:Ik....ik...heb me gedouched en schone kleren aan getrokken en ik ga ook nog een luchtje op doen.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |