Jezus was een bear?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Desmonkey het volgende:
Zijn hoofd hebben we al.
[ afbeelding ]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.quote:
wel electriciteit ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef wonderer het volgende:
Als ik je nou gier noem, ga je dan ook stinken enzo?
in de binnendieze ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik douche mezelf elke dag
Vulture woont in Den Bosch?quote:
Zondag hequote:
dan ook weer ja, maar heb er ook gewerkt en menig uur in een van de vele kroegen gesleten. Maar haverkist was wel # 1quote:
sterktequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Den Bosch heeft een schitterende sauna !quote:
Daar ben ik niet zo weg vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Van DIE sauna, of van DE sauna ?quote:
Sauna's in het algemeen.quote:
Wanneer ga je nou officieel over?quote:
Komend weekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou officieel over?
Tofquote:
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Zomerhit? Is het niet een beetje vroeg om daar voor Maart al een uitspraak over te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:
Hallo homo's!![]()
Zomerhit 2010:
(Ja ik heb zin in de zomer)
Hej! Gemengd gevoel las ik in het vorige topic...quote:
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zittenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
En hoeveel hebben jullie zelf gehouden voordat je de buurman hebt aangegeven bij de politie?
Je kunt het ook verhandelen hequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zitten
Wiet kopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt het ook verhandelen he
Eh bah neequote:
echt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er was
Ik heb ook lang drempelvrees gehad maar nu ik eenmaal een keer ben geweest vind ik het geweldig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou ook niet zo van de sauna...
Uit de kleren vind ik geen probleem... dat moet ik na het sporten ook en dat maakt me nooit zoveel uit.... ik verveel me zo snel tijdens het zwetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ook lang drempelvrees gehad maar nu ik eenmaal een keer ben geweest vind ik het geweldig.
(of is het de hitte waar je niet tegen kunt?)
Hahaha, das herkenbaar, maar ik leef nog steedsquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ben trouwens ook bang dat ik flauwval of dat mijn hart het niet aankan of zo
Ja maar dat ben ik snel beuquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef creno het volgende:
@ thevulture, dat vervelen moet je dan omzetten in ontspannen, dat is de bedoeling.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Drempelvrees ivm uit de kleren moeten
wil je er over praten ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Drempelvrees ivm uit de kleren moeten
"en vergeet uw handdoek niet"quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
"Leg uw kleding maar in de hoek en kom dan op de divan liggen"
nee op de divan, gek !quote:
Das wel veiligerquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik snel beu
Ik moet wat te doen hebben als ik zweet... daarom sport ik liever
Op de divan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
"Leg uw kleding maar in de hoek en kom dan op de divan liggen"
*proest* eh nee dank jequote:
Ow... *ploink*... het kwartje valt een beetje laat!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef Desmonkey het volgende:
"Wil je er over praten", "divan": Psychiater. Tsja ik snap sommige hersenkronkels van doordenkers onderhand wel
.
Ik ben echt een saunafanaat, dan kun je ook tegen hogere temperaturen he, dan stel je ook hogere eisenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
echt ?
ik heb bij de meeste me kapot zitten zweten. En dat kruidenbad is echt
ik was er niet bij, en ik heb zijn kaartje dus ook niet dus dan mag een tikfoutje best zo op de vroege ochtendquote:
Wie's die andere homo dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Desmonkey het volgende:
Kun je nagaan dat twee homo's als duo 1 van de grondleggers zijn van housemuziek en happy hardcore.
Ja da's best aardig op stand jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom uit Den Bosch ja... en ik had zonet een aardige verrassing toen ik thuis kwam... wietplantage opgerold bij de buurman.... er hangt nu een wietachtig luchtje op de gang... en dan koop je nieuwbouw en denk je netjes te wonen
Abraxas ja. Flamman niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Desmonkey het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat Flamman en Abraxas homo zijn?
Jij hebt Abraxas in je bed gehad?quote:
Nee volgens mij niet hoor.quote:
Abraxas is 'ne negert jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Abraxas was toch een donkere gast? Of haal ik ze nu door elkaar
Starfuckerquote:
Wie heeft die allemaal al in bed gehad dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die kroon past volgens mij nog steeds alleen op het hoofd van CDP
quote:
Trouwens, als je als homo fucked ben je altijd een starfuckerquote:
Ik hoor het net jaquote:
Die grap borrelde bij mij ook al opquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens, als je als homo fucked ben je altijd een starfucker
daarom heb ik dus van een collega een kaart hier op de kamer opgehangen met de vraag of we samen sterren gaan kijken ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die grap borrelde bij mij ook al op
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom heb ik dus van een collega een kaart hier op de kamer opgehangen met de vraag of we samen sterren gaan kijken ?
Shark Sharpquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht mag ik zelf met de PV komende herfst weer
het sharp gebouw was het toch ?
Hed Kandi?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en heeft er hier iemand interesse in tickets voor Hed Kandi op zat 6 maart in HMH ?
Ja de vrouw van een braaf getrouwde collega heeft die kaarten voor 10th anniversery gewonnenquote:
Dance/Club. Ben er in Eindhoven een x heengeweest.quote:
hmzzz ik ben meer van de alternative/rockquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dance/Club. Ben er in Eindhoven een x heengeweest.
Ik van beide.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmzzz ik ben meer van de alternative/rock
Dance in de zin van Prodigy/Chemical Brothers vind ik dan wel weer tof hoor... of Groove Armada bijvoorbeeld... maar echt urenlang aan een stuk trek ik nietquote:
quote:
Enoooorm veelzijdigquote:
A kick in the teeth is good for somequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
you hit me once
i hit you back
you gave a kick
i gave a slap
you smashed a plate
over my head
then i set fire to our bed!
Ja I know, maar ik ken de CD nog niet zo goed dat ik weet wat de teksten van andere nummers zijn en dit schoot me te binnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net 1 van de minste op de cd
Die is van de Nike reclame.
O, maar "een van de mindere" op die cd betekent voor mij nog steeds erg leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik ken de CD nog niet zo goed dat ik weet wat de teksten van andere nummers zijn en dit schoot me te binnen.
wat een warmte ineens, waar heb ik dat aan verdient?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:12 schreef wonderer het volgende:
Dick!
Ik wou je nog even knuffelen. *knuffelt*
wa kost da?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en heeft er hier iemand interesse in tickets voor Hed Kandi op zat 6 maart in HMH ?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Blindness ligt bij de van leest voor 5,-
Nee. Dus nu is ie van mijquote:
Percy Jackson & de Olympians - de Zee van Monstersquote:
Lijkt me wel wat. Hoor er goede verhalen over. Is het ergens online te downloaden kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Stroekie het volgende:
wie heeft er hier de Film A single man van Tom Ford al gezien, en zo ja een aanrader ?
Nog niet, maar krijgt geode recensies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Stroekie het volgende:
wie heeft er hier de Film A single man van Tom Ford al gezien, en zo ja een aanrader ?
Ja dat kan natuurlijk niet hequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Plus het is Julianne Moore en daar wil ik mee trouwen.
Vincent? Of is dat zijn ex niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie heeft die allemaal al in bed gehad dan?
Ik kom niet verder dan een ex van Freek Bartels
Gewoon. Ik vind het tof wat je doet en dat je je niet laat... nou ja, weet ik het. Ik vond gewoon dat je een knuffel verdiendequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een warmte ineens, waar heb ik dat aan verdient?
Watchmen heb ik alquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Percy Jackson & de Olympians - de Zee van Monsters
Gossip Girl 1&2 (kado)
Blindness
Watchmen
Unedrworld 3
Coraline
Tussen de middag naar de stad gaan is geen goed idee!
The Spiritquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef wonderer het volgende:
Paar dagen terug Sin City gezien en gisteren The Spirit. Sin City was toch iets... beter
Jerruh! Ben je verdwaald?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef Jerruh het volgende:
oeh, nieuwe rupaul's drag race bevalt me wel!
The Spirit is idd echt HEEL slechtquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The Spirit![]()
. Wat een bagger zeg. Sin City
.
Psst, loopt een topic over he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef Jerruh het volgende:
oeh, nieuwe rupaul's drag race bevalt me wel!
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:48 schreef Stroekie het volgende:
adelante is weinig complimenteus
Niet bij uitzendinggemistquote:
ikheb heel veel fotosquote:
't is ook pas net uitgezonden.quote:
nee ik ben niet zo bruin, en op andere een beetje dronken (ze zijn van Carnaval)quote:
Wanneer staat het erop danquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is ook pas net uitgezonden.
Ja hequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Spirit is idd echt HEEL slecht
Kweenie precies. Als ik het vind, laat ik het wel weten, want ik wil het ook zien.quote:
alleen maar beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo bruin, en op andere een beetje dronken (ze zijn van Carnaval)
Ja, jammer dat ie geen naam van de broodjeszaak zeiquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja!
Bas uit Utrecht die broodjes smeert
Google op een broodjeszaak in het centrum met 2 vestigingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie geen naam van de broodjeszaak zei.
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroepquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
Wel jammer van Dick bij That's the question, maar ook leuk
alleen als je er werktquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroep
Moeten ze het wel weten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroep
ben jij er ontslagen danquote:
Ze hebben "goedgelovig" uit het woordenboek geschrapt, wist je dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben goedgelovig... da's weer wat anders
Echt waar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben "goedgelovig" uit het woordenboek geschrapt, wist je dat?
Oh inderdaadquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar?
ik zit helemaal in mijn rol
quote:
jij komt toch wel uit het bijbelse gedeelte van NLquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof ik me ooit ga inlaten met mensen die in god geloven
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend hebquote:
Slaap lekker!quote:
Sommige mensen moet eens leren dat ze hun kop dicht moeten houden!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend heb
Nou moequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sommige mensen moet eens leren dat ze hun kop dicht moeten houden!
Hierbij, bedankt voor je waarschuwing!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend heb
Tja het spijt me... de waarheid is hard...quote:
Nogal ja...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja het spijt me... de waarheid is hard...
nee, geen biblebelt hier in assenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij komt toch wel uit het bijbelse gedeelte van NL
Oh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
*leuke herinneringen in Assen heeft*
Ik ga er even goed voor zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
*leuke herinneringen in Assen heeft*
Wil je er over praten?quote:
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet welquote:
Wel een handdoekje eronder he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet wel
Euj! Je houdt je kleren wel aan he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet wel
Vooruit danquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een handdoekje eronder he?
Ja joh, ik heb nogal drempelvreesquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je houdt je kleren wel aan he!
Ik geloof er niks van... anders had ik het niet gevraagd he...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nogal drempelvrees
Ik heb nog een extra boxer aangetrokken zelfsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van... anders had ik het niet gevraagd he...
Goed bezigquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog een extra boxer aangetrokken zelfs
Nou dokter, ik blijk homo te zijn... wat nu?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed bezig
Vertel... wat wil je kwijt?
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen... duh...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dokter, ik blijk homo te zijn... wat nu?
Maar wat als die mannen meer willen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen...
duh...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
duh...
Een oordeel is nie echt goed he...
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen... duh...
Een oordeel is nie echt goed he...
Overnieuw;
Wat denk je zelf welke mogelijkheden je hebt?
dus ook geen protesten in de kerkquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, geen biblebelt hier in assen
En denk je dat je daar gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....
geen idee wat ze hier in de kerk doen, kom er nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus ook geen protesten in de kerk
Ja ik ben een slappe zakquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En denk je dat je daar gelukkig van wordt?
Waarom kies je voor deze oplossing?
Ieuw zo klinkt het gewoon heel... vies!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef MisterO het volgende:
Je bent duur Bartje? Maar dan heb je ook wat
1e ingeving; daar ga ik niet op in...quote:
Nee, klinkt romantischquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw zo klinkt het gewoon heel... vies!
Ow sorryquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, klinkt romantisch. Dat je heel veel waard bent
!
Ik durf niet voor mezelf op te komen... mijn eigen leven te leiden....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1e ingeving; daar ga ik niet op in...
2e ingeving;
Waarom denk je van jezelf dat je een slappe zak bent? je antwoord namelijk niet op mijn vraag...
Hoezo vermoeiend?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niet voor mezelf op te komen... mijn eigen leven te leiden....
dit is best vermoeiend
Ach ik vermaak me prima... maar laten we de rollen omdraaienquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo vermoeiend?Ik vind het wel grappig
"mijnheer Bart, wat is uw grootste angst?"quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Haha ik vind het best
Zolang je me geen Bartje noemt
Inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een geschreeuw bij curling zeg!
En dat alles om een langzaam glijdende steen met een deurklink en een stel bezemvrouwenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een geschreeuw bij curling zeg!
Mijn grootste angst? Eh... niet hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"mijnheer Bart, wat is uw grootste angst?"
That sparkled my interestquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn grootste angst? Eh... niet hier
En het uiterlijk van die vrouwen is uitermate geschikt om op die bezems weg te vliegenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat alles om een langzaam glijdende steen met een deurklink en een stel bezemvrouwen.
Ow?quote:
"waarom niet? Waar ben je bang voor? Er is hier niemandquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn grootste angst? Eh... niet hier
Ik vind dat soort dingen interessantquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow?
Nja... dat ga ik niet het www ingooien denk ik...
Ik mis hier 1 smilie van msn... die cynische... ^o)quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"waarom niet? Waar ben je bang voor? Er is hier niemand
je kan best op de fiets naar engelenmeerquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis hier 1 smilie van msn... die cynische... ^o)
Nja dat herken ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen interessant![]()
. Grootste angsten enzo. En emotionele dingen van mensen.
quote:
Zitten ze daar ook?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan best op de fiets naar engelenmeer
Is ons spelletje nu ten einde?quote:
Oh je deed het bewustquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ons spelletje nu ten einde?
Uiteraard... ik ben een bitchquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh je deed het bewust
Snik...
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard... ik ben een bitch
Ik benquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...
Je bent gewoon een valse nicht!
Ja daar kom ik ook nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en nog dichterbij in chez nous
Whahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind BartjeBart een grotere bitch dan TheVulture.
Je kan best bitchy uit de hoek komen.quote:
duh... je vertoont ook alle verschijnselen...quote:
hij blijft een necrofiele roofvogel met een nest op standquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...
Je bent gewoon een valse nicht!
Hmm oke...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan best bitchy uit de hoek komen..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
duh... je vertoont ook alle verschijnselen...
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij blijft een necrofiele roofvogel met een nest op stand
Een koekoek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nest
Die heet anders tegenwoordig geloof ik... maar zaten ze daar ook alquote:
Niet per se negatief hoorquote:
een kwakkwakquote:
Ow maar ik vat het ook niet automatisch zo op hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet per se negatief hoor. Alleen als het tegen mij is
.
quote:
Ow en ik heb weer een beeld nuquote:
jullie balcons zijn levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nest
Oh?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie balcons zijn levensgevaarlijk
Ach wat schattig... hij is 23 gewordenquote:
Gauw uitwissen....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en ik heb weer een beeld nu
Nja dan moet ik ff een ander beeld krijgenquote:
Think Sven... naaktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dan moet ik ff een ander beeld krijgen
Eh nee. Nu niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar ik vat het ook niet automatisch zo op hoor
Maar doe ik dat tegen jou dan?
Nu ben je me kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de rukkie rukkie vogel van diaconessen radio ?
ow ja das een ander beeld inderdaadquote:
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Trusten... en niet slecht dromen hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Kinders, ik ga slapen!
Slaap lekker allen!
Geen zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast voor jullie tijd maar wiki maar eens
Dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... en niet slecht dromen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |