Jezus was een bear?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Desmonkey het volgende:
Zijn hoofd hebben we al.
[ afbeelding ]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.quote:
wel electriciteit ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef wonderer het volgende:
Als ik je nou gier noem, ga je dan ook stinken enzo?
in de binnendieze ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik douche mezelf elke dag
Vulture woont in Den Bosch?quote:
Zondag hequote:
dan ook weer ja, maar heb er ook gewerkt en menig uur in een van de vele kroegen gesleten. Maar haverkist was wel # 1quote:
sterktequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Den Bosch heeft een schitterende sauna !quote:
Daar ben ik niet zo weg vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Van DIE sauna, of van DE sauna ?quote:
Sauna's in het algemeen.quote:
Wanneer ga je nou officieel over?quote:
Komend weekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou officieel over?
Tofquote:
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Zomerhit? Is het niet een beetje vroeg om daar voor Maart al een uitspraak over te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:
Hallo homo's!![]()
Zomerhit 2010:
(Ja ik heb zin in de zomer)
Hej! Gemengd gevoel las ik in het vorige topic...quote:
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zittenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
En hoeveel hebben jullie zelf gehouden voordat je de buurman hebt aangegeven bij de politie?
Je kunt het ook verhandelen hequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zitten
Wiet kopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt het ook verhandelen he
Eh bah neequote:
echt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er was
Ik heb ook lang drempelvrees gehad maar nu ik eenmaal een keer ben geweest vind ik het geweldig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou ook niet zo van de sauna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |