Jezus was een bear?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Desmonkey het volgende:
Zijn hoofd hebben we al.
[ afbeelding ]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.quote:
wel electriciteit ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden nog geen bodygroom toen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef wonderer het volgende:
Als ik je nou gier noem, ga je dan ook stinken enzo?
in de binnendieze ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik douche mezelf elke dag
Vulture woont in Den Bosch?quote:
Zondag hequote:
dan ook weer ja, maar heb er ook gewerkt en menig uur in een van de vele kroegen gesleten. Maar haverkist was wel # 1quote:
sterktequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Den Bosch heeft een schitterende sauna !quote:
Daar ben ik niet zo weg vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Van DIE sauna, of van DE sauna ?quote:
Sauna's in het algemeen.quote:
Wanneer ga je nou officieel over?quote:
Komend weekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou officieel over?
Tofquote:
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef creno het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een schitterende sauna !
Zomerhit? Is het niet een beetje vroeg om daar voor Maart al een uitspraak over te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:
Hallo homo's!![]()
Zomerhit 2010:
(Ja ik heb zin in de zomer)
Hej! Gemengd gevoel las ik in het vorige topic...quote:
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zittenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
En hoeveel hebben jullie zelf gehouden voordat je de buurman hebt aangegeven bij de politie?
Je kunt het ook verhandelen hequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik woon nog niet samen.... en de laatste keer dat ik geblowd heb (qua wiet dan he) was ik drie dagen mijn stem kwijt dus laat maar zitten
Wiet kopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt het ook verhandelen he
Eh bah neequote:
echt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja devarna is een mooie sauna, maar als sauna niet geweldig, veen van de cabine's waren veel te koud toen ik er was
Ik heb ook lang drempelvrees gehad maar nu ik eenmaal een keer ben geweest vind ik het geweldig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou ook niet zo van de sauna...
Uit de kleren vind ik geen probleem... dat moet ik na het sporten ook en dat maakt me nooit zoveel uit.... ik verveel me zo snel tijdens het zwetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ook lang drempelvrees gehad maar nu ik eenmaal een keer ben geweest vind ik het geweldig.
(of is het de hitte waar je niet tegen kunt?)
Hahaha, das herkenbaar, maar ik leef nog steedsquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ben trouwens ook bang dat ik flauwval of dat mijn hart het niet aankan of zo
Ja maar dat ben ik snel beuquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef creno het volgende:
@ thevulture, dat vervelen moet je dan omzetten in ontspannen, dat is de bedoeling.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Drempelvrees ivm uit de kleren moeten
wil je er over praten ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Drempelvrees ivm uit de kleren moeten
"en vergeet uw handdoek niet"quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
"Leg uw kleding maar in de hoek en kom dan op de divan liggen"
nee op de divan, gek !quote:
Das wel veiligerquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik snel beu
Ik moet wat te doen hebben als ik zweet... daarom sport ik liever
Op de divan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
"Leg uw kleding maar in de hoek en kom dan op de divan liggen"
*proest* eh nee dank jequote:
Ow... *ploink*... het kwartje valt een beetje laat!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef Desmonkey het volgende:
"Wil je er over praten", "divan": Psychiater. Tsja ik snap sommige hersenkronkels van doordenkers onderhand wel
.
Ik ben echt een saunafanaat, dan kun je ook tegen hogere temperaturen he, dan stel je ook hogere eisenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
echt ?
ik heb bij de meeste me kapot zitten zweten. En dat kruidenbad is echt
ik was er niet bij, en ik heb zijn kaartje dus ook niet dus dan mag een tikfoutje best zo op de vroege ochtendquote:
Wie's die andere homo dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Desmonkey het volgende:
Kun je nagaan dat twee homo's als duo 1 van de grondleggers zijn van housemuziek en happy hardcore.
Ja da's best aardig op stand jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom uit Den Bosch ja... en ik had zonet een aardige verrassing toen ik thuis kwam... wietplantage opgerold bij de buurman.... er hangt nu een wietachtig luchtje op de gang... en dan koop je nieuwbouw en denk je netjes te wonen
Abraxas ja. Flamman niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Desmonkey het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat Flamman en Abraxas homo zijn?
Jij hebt Abraxas in je bed gehad?quote:
Nee volgens mij niet hoor.quote:
Abraxas is 'ne negert jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Abraxas was toch een donkere gast? Of haal ik ze nu door elkaar
Starfuckerquote:
Wie heeft die allemaal al in bed gehad dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die kroon past volgens mij nog steeds alleen op het hoofd van CDP
quote:
Trouwens, als je als homo fucked ben je altijd een starfuckerquote:
Ik hoor het net jaquote:
Die grap borrelde bij mij ook al opquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens, als je als homo fucked ben je altijd een starfucker
daarom heb ik dus van een collega een kaart hier op de kamer opgehangen met de vraag of we samen sterren gaan kijken ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die grap borrelde bij mij ook al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |