Hierbij, bedankt voor je waarschuwing!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend heb
Tja het spijt me... de waarheid is hard...quote:
Nogal ja...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja het spijt me... de waarheid is hard...
nee, geen biblebelt hier in assenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij komt toch wel uit het bijbelse gedeelte van NL
Oh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
*leuke herinneringen in Assen heeft*
Ik ga er even goed voor zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
*leuke herinneringen in Assen heeft*
Wil je er over praten?quote:
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet welquote:
Wel een handdoekje eronder he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet wel
Euj! Je houdt je kleren wel aan he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ga alvast op de divan liggen... je weet wel
Vooruit danquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een handdoekje eronder he?
Ja joh, ik heb nogal drempelvreesquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je houdt je kleren wel aan he!
Ik geloof er niks van... anders had ik het niet gevraagd he...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nogal drempelvrees
Ik heb nog een extra boxer aangetrokken zelfsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van... anders had ik het niet gevraagd he...
Goed bezigquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog een extra boxer aangetrokken zelfs
Nou dokter, ik blijk homo te zijn... wat nu?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed bezig
Vertel... wat wil je kwijt?
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen... duh...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dokter, ik blijk homo te zijn... wat nu?
Maar wat als die mannen meer willen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen...
duh...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
duh...
Een oordeel is nie echt goed he...
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nu? Nja mannen kussen in plaats van vrouwen... duh...
Een oordeel is nie echt goed he...
Overnieuw;
Wat denk je zelf welke mogelijkheden je hebt?
dus ook geen protesten in de kerkquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, geen biblebelt hier in assen
En denk je dat je daar gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |