Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:48 schreef Stroekie het volgende:
adelante is weinig complimenteus
Niet bij uitzendinggemistquote:
ikheb heel veel fotosquote:
't is ook pas net uitgezonden.quote:
nee ik ben niet zo bruin, en op andere een beetje dronken (ze zijn van Carnaval)quote:
Wanneer staat het erop danquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is ook pas net uitgezonden.
Ja hequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Spirit is idd echt HEEL slecht
Kweenie precies. Als ik het vind, laat ik het wel weten, want ik wil het ook zien.quote:
alleen maar beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo bruin, en op andere een beetje dronken (ze zijn van Carnaval)
Ja, jammer dat ie geen naam van de broodjeszaak zeiquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja!
Bas uit Utrecht die broodjes smeert
Google op een broodjeszaak in het centrum met 2 vestigingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie geen naam van de broodjeszaak zei.
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroepquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
Wel jammer van Dick bij That's the question, maar ook leuk
alleen als je er werktquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroep
Moeten ze het wel weten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat nou geen rel als homo bij zo een omroep
ben jij er ontslagen danquote:
Ze hebben "goedgelovig" uit het woordenboek geschrapt, wist je dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben goedgelovig... da's weer wat anders
Echt waar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben "goedgelovig" uit het woordenboek geschrapt, wist je dat?
Oh inderdaadquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar?
ik zit helemaal in mijn rol
quote:
jij komt toch wel uit het bijbelse gedeelte van NLquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof ik me ooit ga inlaten met mensen die in god geloven
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend hebquote:
Slaap lekker!quote:
Sommige mensen moet eens leren dat ze hun kop dicht moeten houden!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... ik hoef nog niet naar bed..... had ik al gezegd dat ik weekend heb
Nou moequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sommige mensen moet eens leren dat ze hun kop dicht moeten houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |