je kan best op de fiets naar engelenmeerquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kast blijven zitten, een vrouw zoeken, neuken, kinderen krijgen en parkeerplaatsen afstruinen op zoek naar de verboden piemels....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik mis hier 1 smilie van msn... die cynische... ^o)
Nja dat herken ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen interessant![]()
. Grootste angsten enzo. En emotionele dingen van mensen.
quote:
Zitten ze daar ook?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan best op de fiets naar engelenmeer
Is ons spelletje nu ten einde?quote:
Oh je deed het bewustquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ons spelletje nu ten einde?
Uiteraard... ik ben een bitchquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh je deed het bewust
Snik...
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard... ik ben een bitch
Ik benquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...
Je bent gewoon een valse nicht!
Ja daar kom ik ook nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en nog dichterbij in chez nous
Whahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind BartjeBart een grotere bitch dan TheVulture.
Je kan best bitchy uit de hoek komen.quote:
duh... je vertoont ook alle verschijnselen...quote:
hij blijft een necrofiele roofvogel met een nest op standquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je hatske deed alsof je hetero was, vrouwen neukt en alleen in het geheim op zoekt gaat naar heftige homoseks...
Je bent gewoon een valse nicht!
Hmm oke...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan best bitchy uit de hoek komen..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
duh... je vertoont ook alle verschijnselen...
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij blijft een necrofiele roofvogel met een nest op stand
Een koekoek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nest
Die heet anders tegenwoordig geloof ik... maar zaten ze daar ook alquote:
Niet per se negatief hoorquote:
een kwakkwakquote:
Ow maar ik vat het ook niet automatisch zo op hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet per se negatief hoor. Alleen als het tegen mij is
.
quote:
Ow en ik heb weer een beeld nuquote:
jullie balcons zijn levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou anders graag je ei eens leggen in mijn nest
Oh?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie balcons zijn levensgevaarlijk
Ach wat schattig... hij is 23 gewordenquote:
Gauw uitwissen....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en ik heb weer een beeld nu
Nja dan moet ik ff een ander beeld krijgenquote:
Think Sven... naaktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dan moet ik ff een ander beeld krijgen
Eh nee. Nu niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar ik vat het ook niet automatisch zo op hoor
Maar doe ik dat tegen jou dan?
Nu ben je me kwijtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de rukkie rukkie vogel van diaconessen radio ?
ow ja das een ander beeld inderdaadquote:
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Trusten... en niet slecht dromen hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Kinders, ik ga slapen!
Slaap lekker allen!
Geen zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast voor jullie tijd maar wiki maar eens
Dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten... en niet slecht dromen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |