Omdat ie wint? Kramer houdt zich niet aan de regels dus verdient die Koreaan het goud? Lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom gaat die Koreaan met die vlag lopen wapperen als ie niet de beste is, maar Sven Kramer gewoon dom?
zeker helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Aventura het volgende:
Die praten nooit meer met elkaar, Kemkers en Kramer...
is dat al gezegd, of was dat een aanname van Mart?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Aventura het volgende:
' Wat een klootzak, hij stuurde me de verkeerde baan op'...
hij is een landverraderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Kemkers heeft een Koreaanse achtergrond...
OJA WE HEBBEN EEN MEDAILLEquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
1 voordeel een bronze plak voor bob de jong
Yepquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef June. het volgende:
Kemkers weet ook heel goed dat hij fout zit. Hij kijkt echt zo schuldig.
ik was bijna vergeten dat we een bronze plak hebben gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Aventura het volgende:
Kemkers kan beter van baan wisselen.
quote:
quote:
Boeit hem geen zak denk ik en terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef June. het volgende:
Maarja, als ik die Lee zou zijn zou ik toch wel een rare bijsmaak aan mijn medaille hebben..''Ja, kinders, had goud maar was eigenlijk niet de beste.''
Onzin, Lee heeft heel erg goed gereden. Goud is goud.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef June. het volgende:
Maarja, als ik die Lee zou zijn zou ik toch wel een rare bijsmaak aan mijn medaille hebben..''Ja, kinders, had goud maar was eigenlijk niet de beste.''
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin, Lee heeft heel erg goed gereden. Goud is goud.
Zijn 4e 10 kilometer in zijn leven levert GOUD op de OS. Wa denkte zelf, jongu?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoor
Mja, elke keer wanneer zijn goud wordt genoemd zal Kramers fout in dezelfde adem worden genoemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Kramer pakt de verkeerde baan, pech voor hem dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoor
idd, ik had ook gejuichd als ik die koreaan was geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zijn 4e 10 kilometer in zijn leven levert GOUD op de OS. Wa denkte zelf, jongu?
Ja, dat is ook we zo. Alleen toch jammer, diep van binnen weet je dat je niet de allerbeste was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Juist, laten we niet vergeten dat Lee gewoon heel goed gepresteerd heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, ik had ook gejuichd als ik die koreaan was geweest
nee hij zit alvast in het vluigtuigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
komt kemkers nog ergens aan het woord?
leuk als iemand anders de 10 km wintquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist, laten we niet vergeten dat Lee gewoon heel goed gepresteerd heeft.
echt hequote:
Iemand die hem een jaar geleden nog nooit had geredenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
leuk als iemand anders de 10 km wint
Ik schakelde net in, op het moment dat Erben van 'YEAH!' naar totale verbijstering ging. Had daarom zelf amper door wat er was gebeurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
http://www.radio1.nl/terugluisteren
En dan vanaf minuut 41.
wat een hoofd hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
"Hoe voelt dit nou, Sven?"
Wat denk je zelf, klaphomo....
Mooi duel over 4 jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
Als Lee wat eerder was begonnen met 10km te schaatsen had hij hem ook wel op 'legitieme' wijze geklopt
Is die gast nou ook alweer bij de OSquote:
Jij wordt net als Kemkers publiekelijk gelynchedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen. Hij heeft ook geen blokje geraakt
nu wel maar later .......................quote:
Zeker, maar wat een fout van Kemkersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
Respect voor Kramer trouwens hoor.
Of het nu klaar is tussen hem en Kemkers qua samenwerking.... dan ben je gewoon een zuiger....quote:
Dat hij niemand op de kop wil geven, maar dat hij wel de verkeerde bocht in is gestuurd door Kemkers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godver, wat zei Sven? Ik schakelde net stream te laat in..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef bloodymary het volgende:
Deze wissel is nog erger dan die van Advocaat....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
"Hoe voelt dit nou, Sven?"
Wat denk je zelf, klaphomo....
Idd zeg...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of het nu klaar is tussen hem en Kemkers qua samenwerking.... dan ben je gewoon een zuiger....
absoluutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef bloodymary het volgende:
Deze wissel is nog erger dan die van Advocaat....
Ik zat ook al te denken van: Als hij vanavond niet wint, zal 'ie wel een keer per ongeluk de boarding raken ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen. Hij heeft ook geen blokje geraakt
Als je zo gefocust bent ( zoals het hoort op het OS ) kan één keer afleiding te veel worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
sven moest niet naar kemkers luisteren
vraag me af welke voetbalwedstrijd dat was danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef venomsnake het volgende:
Dat is ook wel eens gebeurd zegt ie....
Mart Smeets.
Geniale quote ditquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
"Dit is als dat de trainer het veld in loopt en de bal in eigen goal schiet"
-Bart Veldkamp
Inderdaad...
Vast iets in zuid amerika. Daar zijn ze er gek genoeg voor. (daar zijn ook scheidrechters doodgeschoten tijdens de wedstrijd)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vraag me af welke voetbalwedstrijd dat was dan
Sven's wereld vergaat.... want die heeft zich 4 jaar te barsten getraind... en wordt door zo iets lulligs genaaidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
de wereld vergaat omdat Sven geen goud heeft
Tip: Eurosport. Heerlijke sport te zien op dit moment.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET DIE KUNSTSCHAATSERS
Op zo'n moment breekt je klomp echt wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
gvd niemand kijkt naar dat kankerschaatsen. ik wil kijken wat die Kemkers heeft te zeggen.
Als je het hier als kijker al als een schok ervaart dan is het voor eenieder die meer betrokken is des te erger. Kan me niet voorstellen hoe je je op dat moment voelt. 4 jaar heb je naar deze races toegewerkt, je hebt het goud binnen handbereik en dan verlies je het op deze manier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sven's wereld vergaat.... want die heeft zich 4 jaar te barsten getraind... en wordt door zo iets lulligs genaaid
we gaan mart in zee dumpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen we die mart ook even opknopen zeg
Willem van Hanegem zou hem en Gerard Kemkers 'neerslaan'.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen we die mart ook even opknopen zeg
En da's nummer 28quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Kemper kan nu zelf van baan gaan wisselen
zoooooooo jij bent interessant. Ga verder. Boeiend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Zorro het volgende:
Even voor de jongeren onder ons: Ik denk dat hier sprake is van spraakverwarring. Toevalling blijkt Jan Bos dat ook ooit fout gedaan te hebben, maar het ging eigenlijk over Jan BoLs. Wie? Ja die, in de tijd van Schenk en Kleine. Alleen reed die itt Sven een extra buitenbaan ipv binnenbaan.
Dus.
Ongelooflijk. Ik heb in mijn hele leven nog niet zo'n stomme beslissing gezien in sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, maar wat een fout van Kemkers.
Joranquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan mart in zee dumpen
wie heeft een boot?
Hedrick ging zelfs eens wisselen op het rechte stuk bij de finish.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Dromer het volgende:
Chad Hedrick vergat vroeger altijd te wisselen.
Hij vroeg volgens mij vrijwel letterlijk waarom Kramer de boel niet afbrak en Kemkers niet in elkaar trapte.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of het nu klaar is tussen hem en Kemkers qua samenwerking.... dan ben je gewoon een zuiger....
Zeg, aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
of zou kemkers hebben gezegd blijf hier binnen 2,9 seconden. en dat kramer alleen binnen hoorde en die hand zag wijzen.
Ik denk dat Kramers zijn koffers pakt en nooit meer met hem wil samenwerken na de OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef chufi het volgende:
Kemkers zal heel diep door de modder moeten om wqeer met Sven in het reine te komen , als dat ooit lukt.
Iedereen weet dat Maalderink een debiel is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij vroeg volgens mij vrijwel letterlijk waarom Kramer de boel niet afbrak en Kemkers niet in elkaar trapte.
Wat kan je zeggen als coach? Zo'n fout maak je niet bewust en je kunt ook niet voorkomen dat het in de toekomst niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef chufi het volgende:
Kemkers zal heel diep door de modder moeten om wqeer met Sven in het reine te komen , als dat ooit lukt.
Op z'n knieën bij Sven, en tja, dat zal even slikken worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef chufi het volgende:
Je moet zeggen: "Sorry hè, en ik zal hem de komende vier jaar niet meer maken." Maar dan dus wel weer bij de volgende OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat kan je zeggen als coach? Zo'n fout maak je niet bewust en je kunt ook niet voorkomen dat het in de toekomst niet meer gebeurd.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hedrick ging zelfs eens wisselen op het rechte stuk bij de finish.
Dat weet bijna niemand! Velen vinden hem geweldig. Ik heb al eeuwen een hekel aan die gast.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Maalderink een debiel is.
Kemkers mag bij Sinterklaas langs denk ik:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op z'n knieën bij Sven, en tja, dat zal even slikken worden.
hoe kan je als coach anders zo'n enorme fout makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, aan wiens kant sta jij eigenlijk?
Maar goed, hij wijst met zijn hand naar binnen; dat is niet een gebaar dat past bij "binnen deze tijd".
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Game_Error het volgende:
Mag je vervolgens niet gewoon 2 buiten rondjes rijden zolang je je tegenstander niet hindert?
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dit van Sven... Ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vannacht.
heel goedquote:
Black-out klinkt plausible. Wat erg zeg. Ik had liever gehad dat Sven was gevallen ofzo. Dit is echt zwaar k*t.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kan je als coach anders zo'n enorme fout maken
Ik ken niemand die hem geweldig vindtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat weet bijna niemand! Velen vinden hem geweldig. Ik heb al eeuwen een hekel aan die gast.
Iets met officiele regels, tja waar zouden die toch voor dienen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Game_Error het volgende:
[..]
waarom niet? ik zie het probleem niet zolang je je tegenstander niet hindert?
heeft weet ik veel hoeveel wedstrijden gereden waarom dan nu ineensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Black-out klinkt plausible. Wat erg zeg. Ik had liever gehad dat Sven was gevallen ofzo. Dit is echt zwaar k*t.
je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iets met officiele regels, tja waar zouden die toch voor dienen?
'Niet doen Marco, zo wordt het een ei!' blijft legendarischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hem geweldig vindt
Dat kan goed, Kramer zat al vrij snel aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Kemkers was denk ik teveel bezig met zijn borden waardoor hij Kramer aan de buitenkant zag rijden en dacht dat hij naar binnen moest. Denk ik
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Kemkers was denk ik teveel bezig met zijn borden waardoor hij Kramer aan de buitenkant zag rijden en dacht dat hij naar binnen moest. Denk ik
IK kan me goed voorstellen dat hij van zijn apropos was en begon te twijfelen door die opmerking. Anders was het vanzelf goed gegaan en nu ging hij erover nadenken en ging het fout. Vreselijk. Ik kan er nog niet over uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft weet ik veel hoeveel wedstrijden gereden waarom dan nu ineens
Hou het vbl deel maar in de gaten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hem geweldig vindt
Wat als je toch goed blijkt te zitten, dan vergeef je je het nooit dat je gestopt bent. Ik vind het professioneel dat Kramer en Kemkers door gingen totdat de wedstrijd verreden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ruud het volgende:
Waarom liet Kemkers hem trouwens de rit uitrijden?
Omdat er nog geen officieel bericht was dat hij gediskwalificeerd was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ruud het volgende:
Waarom liet Kemkers hem trouwens de rit uitrijden?
Ow, ik was te laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
met commentaar van wennemars
http://www.radio1.nl/cont(...)-lee?autostart=15886
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat als je toch goed blijkt te zitten, dan vergeef je je het nooit dat je gestopt bent. Ik vind het professioneel dat Kramer en Kemkers door gingen totdat de wedstrijd verreden was.
Is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Omdat er nog geen officieel bericht was dat hij gediskwalificeerd was.
Dat doet pijnlijk aan, Wennemars is echt kapot.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat doet pijnlijk aan, Wennemars is echt kapot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wennemars: http://www.radio1.nl/cont(...)lee?autostart=15886#
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Teunoman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag even géén medaille voor de coaches.
Wat ben ik agressief kwaad teleurgesteld en boos.
Tsja, zit wat in... Het wordt zo langzamerhand tijd dat Kemkers voor de camera's verschijnt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Mooi hoe Erben meeleeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
Nou ze lachen je uit hoor bij de ISUquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had 'm toch die twee buitenbochten laten rijden. Nu weet je als coach dat je schaatser geen 10km geschaatst heeft. Dan kun je 'm net zo goed uit de baan halen.
Als je het "herstelt" kun je met een goede lobby later héél misschien nog wat regelen (omdat ie materieel gewoon de snelste 10km geschaatst heeft) , maar nu is het gewoon helemaal kansloos.
We zaten eigenlijk al bij 13 ofzoquote:
niet goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef Knallert het volgende:
23.55: Hoe is het met gerard kemkers.
Nou zeg, ik kan ook wel janken hoor... Zo bedoel ik dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja super zeg ...... stel leedvermakende galbakken
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
Kijk, als ie gewoon niet goed (lees: bagger) had gereden en daarom niet op het podium zou komen, zou dat ook zuur zijn en dan zit je ook met vragen.
Maar dit was voor ons (ja, uiteindelijk gaat het altijd om ons en niet om de sporters) een grote lijdensweg want je ziet iemand minutenlang verliezen.
Alsof je een puppy doodgeknuppeld ziet worden maar de puppy heeft nog niet door dat ie dood gaat.
Tuurlijk kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had 'm toch die twee buitenbochten laten rijden. Nu weet je als coach dat je schaatser geen 10km geschaatst heeft. Dan kun je 'm net zo goed uit de baan halen.
Als je het "herstelt" kun je met een goede lobby later héél misschien nog wat regelen (omdat ie materieel gewoon de snelste 10km geschaatst heeft) , maar nu is het gewoon helemaal kansloos.
heb je een linkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij om 23:55 voor de camera's.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, zit wat in... Het wordt zo langzamerhand tijd dat Kemkers voor de camera's verschijnt.
Ik durf niet te luisterenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi hoe Erben meeleeft.
Hij is er ook helemaal kapot van.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Kemper kan nu zelf van baan gaan wisselen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef Cwaas het volgende:
wikipedia van Kempkes:
Op 23 februari 2010 maakte de toch al niet geweldige coach de grootste fout van zijn leven door de Nederlandse kampioen Sven Kramer de binnenbaan in te sturen op de Olympische 10 kilometer. Kramer moest eigenlijk naar de buitenbaan en werd gediskwalificeerd. Prins Willem-Alexander zei in een interview kort na de race blij te zijn omdat hij "het geld van de verkoop van het vakantiehuis in Mozambique op Kramer's concurrent Lee hadden ingezet". "Dat was al een flinke bom duiten, maar van de opbrengst kunnen we nu waarschijnlijk niet alleen het huis terugkopen maar héél Mozambique", aldus de prins in een eerste reactie.
o o o
Jeps.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef Barca het volgende:
Feit is dat Kramer niet gewonnen heeft. Aan dat ja-maar gezeik heb je niks.
Jezus, doe normaal... ondertussen zijn 17 mensen doodgegaan in turkijequote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt Kramer in plaats van een gouden Olympische medaille nu de wisselbeker?
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij om 23:55 voor de camera's.
Ok, nu ga ik hier kapotquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef Cwaas het volgende:
wikipedia van Kempkes:
Op 23 februari 2010 maakte de toch al niet geweldige coach de grootste fout van zijn leven door de Nederlandse kampioen Sven Kramer de binnenbaan in te sturen op de Olympische 10 kilometer. Kramer moest eigenlijk naar de buitenbaan en werd gediskwalificeerd. Prins Willem-Alexander zei in een interview kort na de race blij te zijn omdat hij "het geld van de verkoop van het vakantiehuis in Mozambique op Kramer's concurrent Lee hadden ingezet". "Dat was al een flinke bom duiten, maar van de opbrengst kunnen we nu waarschijnlijk niet alleen het huis terugkopen maar héél Mozambique", aldus de prins in een eerste reactie.
o o o
Turkije........quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jezus, doe normaal... ondertussen zijn 17 mensen doodgegaan in turkije
Idd. Er zijn godsgruwelijk veel ergere dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mensen die relativeren...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het lijkt wel een sketchquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wennemars: http://www.radio1.nl/cont(...)lee?autostart=15886#
Stond net onder in beeld, dat na de reuzenslalom om 23:55 het item "hoe gaat het nu met Gerard Kemkers" komt.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
slash carequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan gaan jullie lekker in dat topic zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Er zijn godsgruwelijk veel ergere dingen.
Of Madeira enz...
http://twitpic.com/14yvljquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef verleiding het volgende:
Weet niet of dit al gepost was: http://www.sportweek.nl/s(...)an_Kramer_zou_winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |