Omdat ie wint? Kramer houdt zich niet aan de regels dus verdient die Koreaan het goud? Lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom gaat die Koreaan met die vlag lopen wapperen als ie niet de beste is, maar Sven Kramer gewoon dom?
zeker helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Aventura het volgende:
Die praten nooit meer met elkaar, Kemkers en Kramer...
is dat al gezegd, of was dat een aanname van Mart?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Aventura het volgende:
' Wat een klootzak, hij stuurde me de verkeerde baan op'...
hij is een landverraderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Kemkers heeft een Koreaanse achtergrond...
OJA WE HEBBEN EEN MEDAILLEquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
1 voordeel een bronze plak voor bob de jong
Yepquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef June. het volgende:
Kemkers weet ook heel goed dat hij fout zit. Hij kijkt echt zo schuldig.
ik was bijna vergeten dat we een bronze plak hebben gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Aventura het volgende:
Kemkers kan beter van baan wisselen.
quote:
quote:
Boeit hem geen zak denk ik en terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef June. het volgende:
Maarja, als ik die Lee zou zijn zou ik toch wel een rare bijsmaak aan mijn medaille hebben..''Ja, kinders, had goud maar was eigenlijk niet de beste.''
Onzin, Lee heeft heel erg goed gereden. Goud is goud.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef June. het volgende:
Maarja, als ik die Lee zou zijn zou ik toch wel een rare bijsmaak aan mijn medaille hebben..''Ja, kinders, had goud maar was eigenlijk niet de beste.''
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin, Lee heeft heel erg goed gereden. Goud is goud.
Zijn 4e 10 kilometer in zijn leven levert GOUD op de OS. Wa denkte zelf, jongu?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoor
Mja, elke keer wanneer zijn goud wordt genoemd zal Kramers fout in dezelfde adem worden genoemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Kramer pakt de verkeerde baan, pech voor hem dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar om nou al te gaan juichen tijdens de rit van Kramer. Beetje ongepast hoor
idd, ik had ook gejuichd als ik die koreaan was geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zijn 4e 10 kilometer in zijn leven levert GOUD op de OS. Wa denkte zelf, jongu?
Ja, dat is ook we zo. Alleen toch jammer, diep van binnen weet je dat je niet de allerbeste was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Juist, laten we niet vergeten dat Lee gewoon heel goed gepresteerd heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, ik had ook gejuichd als ik die koreaan was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |