quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Teunoman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag even géén medaille voor de coaches.
Wat ben ik agressief kwaad teleurgesteld en boos.
Tsja, zit wat in... Het wordt zo langzamerhand tijd dat Kemkers voor de camera's verschijnt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Kemkers was denk ik teveel bezig met zijn borden waardoor hij Kramer aan de buitenkant zag rijden en dacht dat hij naar binnen moest. Denk ik
Mooi hoe Erben meeleeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
met commentaar van wennemars
http://www.radio1.nl/cont(...)-lee?autostart=15886
Nou ze lachen je uit hoor bij de ISUquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had 'm toch die twee buitenbochten laten rijden. Nu weet je als coach dat je schaatser geen 10km geschaatst heeft. Dan kun je 'm net zo goed uit de baan halen.
Als je het "herstelt" kun je met een goede lobby later héél misschien nog wat regelen (omdat ie materieel gewoon de snelste 10km geschaatst heeft) , maar nu is het gewoon helemaal kansloos.
We zaten eigenlijk al bij 13 ofzoquote:
niet goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef Knallert het volgende:
23.55: Hoe is het met gerard kemkers.
Nou zeg, ik kan ook wel janken hoor... Zo bedoel ik dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja super zeg ...... stel leedvermakende galbakken
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
Kijk, als ie gewoon niet goed (lees: bagger) had gereden en daarom niet op het podium zou komen, zou dat ook zuur zijn en dan zit je ook met vragen.
Maar dit was voor ons (ja, uiteindelijk gaat het altijd om ons en niet om de sporters) een grote lijdensweg want je ziet iemand minutenlang verliezen.
Alsof je een puppy doodgeknuppeld ziet worden maar de puppy heeft nog niet door dat ie dood gaat.
Tuurlijk kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had 'm toch die twee buitenbochten laten rijden. Nu weet je als coach dat je schaatser geen 10km geschaatst heeft. Dan kun je 'm net zo goed uit de baan halen.
Als je het "herstelt" kun je met een goede lobby later héél misschien nog wat regelen (omdat ie materieel gewoon de snelste 10km geschaatst heeft) , maar nu is het gewoon helemaal kansloos.
heb je een linkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hedrick ging zelfs eens wisselen op het rechte stuk bij de finish.
Volgens mij komt hij om 23:55 voor de camera's.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, zit wat in... Het wordt zo langzamerhand tijd dat Kemkers voor de camera's verschijnt.
Ik durf niet te luisterenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi hoe Erben meeleeft.
Hij is er ook helemaal kapot van.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Kemper kan nu zelf van baan gaan wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |