Je weet toch dat je hoger op de ladder staat, als je zo stoer bent om een topic te mogen openen.quote:
Das idd jammer ja. Ik kan het zo goedquote:
Het had zo'n mooi en intensief leermoment voor mij kunnen zijn...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Das idd jammer ja. Ik kan het zo goed
Meer van het matrascontact?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet zo van het lichamelijk contact eigenlijk.
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond een poging ondernemen om het terug te halen. Staat nog ergens in een Singles
Ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het had zo'n mooi en intensief leermoment voor mij kunnen zijn...
En hoe ook vooral.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Lichamelijk contact![]()
Al ligt het er wel aan met wie......
Je zou kappenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.
Hoop dat je daar je hele gallische nacht mee bezig bent.
O ja, even vergetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch dat je hoger op de ladder staat, als je zo stoer bent om een topic te mogen openen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB.. ik ben nog iets vergeten vandaag..
Dus ook geen zoen bij ontmoeten, of bij felicitaties? Gewoon een hand geven ter begroeting?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet zo van het lichamelijk contact eigenlijk.
En daarna hadden we kunnen dansen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!Ik had je nog wel wat "moves" kunnen leren.
Ik wil jou ook zwart maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.
Proost!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil jou ook zwart maken.
Met een grote brander.
Dood verwensing?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een grote brander.
Als er niks staat dan is er ook niks te vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet heet vrouwvriendelijk van je, Babs.quote:Meer van het matrascontact?
knuffelen is goed!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Liefst standaard 3 zoenen bij ontmoeten en afscheidEn knuffelen, veel knuffelen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Liefst standaard 3 zoenen bij ontmoeten en afscheidEn knuffelen, veel knuffelen...
Nee dat nog niet. Wel lekker gegeten gisteren.quote:
Jij moet uitloggen , dat moet je er mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Graag zelfs , maar nu begint die Zeug ook nog eens , wat moet je daarmee ?
Ik ben heel vrouwvriendelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet heet vrouwvriendelijk van je, Babs.
Maar nee, ik ben gewoon niet zo knuffelig en aanrakerig aangelegd.
Zelfs opdonderen lukt hem niet, dus ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er dan iets??? wat hij wel kan?
Middag Samzzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Wat een gezelligheid hierik word er helemaal warm van
Sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
En jij moet ook kappen met dat gezeik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet uitloggen , dat moet je er mee.
aaaww, je bent ook zo een liefdevol persoon!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Wat heb je gegeten? Plataan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Wel lekker gegeten gisteren.
Omdat ik haar erin gezet heb...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig vraagje, waarom staat knuffelmeisje niet met haar foknaam in het meet lijstje?
Ik word vervelend, jij was het al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
En jij moet ook kappen met dat gezeik.
De zogenaamde helpende hand uit hangen.
Je word vervelend met dat gezeik.
Neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil in plaats van dit gebash graag wat meer liefde in dit topic.![]()
Nu weet ik dat dat teveel gevraagd is, dus platte seks is ook goed.
En we allemaal met haar mogen knuffelen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik haar erin gezet heb...
Italiaans.quote:
dan kan die gasbrander in zijn handen nog voor leuke taferelen zorgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs opdonderen lukt hem niet, dus ik vraag het me af.
Zal me een rotzorg wezen wat jij van me vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word vervelend, jij was het al.
Ik kan met mijn liefde hele continenten verwarmenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aaaww, je bent ook zo een liefdevol persoon!![]()
Nou dat lijkt me een goed begin!quote:
Ja hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me een goed begin!
Dat dacht Adolf Hitler ook, werkte toch best goed.quote:Meer van het matrascontact?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een grote brander.
Verder niets gezien, maar goed, niet heel uitgebreid gezocht ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , ze mag het niet , dat surinaamse meisje wel maar dat is een ander verhaal.
als mijn vriendin dit zou doen dan gooi ik haar de deur uit waarschijnlijk.
heb je gevoelt hoe koud het al maanden is.. zorg eens gauw dat jouw vlam weer ontstoken wordt.. Ben het zat!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan met mijn liefde hele continenten verwarmenMaar met dat broeikaseffect is dat niet zo'n goed idee...
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht Adolf Hitler ook, werkte toch best goed.
nopequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw vrolijkheid is niet stuk te krijgen he.
Veulquote:
*Ontsteekt vlamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb je gevoelt hoe koud het al maanden is.. zorg eens gauw dat jouw vlam weer ontstoken wordt.. Ben het zat!
Ik bedoelde ook dit:quote:Ik snap em niet
Make love not warquote:
Krengelquote:
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?quote:
Ah right, dat maakt veel meer sensequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dit:
Misschien is is het tijd voor een poll. Dan kunnen we het echt goed verdelen in kampjes.
Dat deed Adolf Hitler ook, dat werkte best goed.
Maar ik ben niet echt handig bezig vandaag.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krengel
Zullen we samen liefde en vrede verspreiden?
Niemand is mijn meerdere hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wel weten wanneer je je meerdere treft, Zwelgje.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?
Waarschijnlijk kan ik zelf niet eens meer komen. Maar dat hangt van mn werk af. Heb aangegeven dat ik dat weekend iets had, maar misschien wordt het toch nog een trip naar Peru, Ecuador en Colombia.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En we allemaal met haar mogen knuffelen toch?
Nee maar dat achterlijke gejank om iets waar jezelf toch geen flikker aan kan veranderen of de ander "zwart" maken helpt ook niet aan het post plezier hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?
Tieten posten helpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik zitten zoeken, reageert niemand erop, gaat goed met me vandaag
Ja, zatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zoNog leuke dingen in het verschiet?
Waar je zelf het aan mee doet debiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |